Czym się zajmujemy:
Generalnie rzecz ujmując, działalność call center jest szeroka i obejmuje wiele zagadnień oraz sposobów pracy. W uproszczeniu można przyjąć, że jest to foniczny kontakt z adresatem wiadomości jaką chce mu przekazać nasz zleceniodawca. Może dotyczyć:
1. bezpośredniego kontaktu z potencjalnym klientem,
2. może być także rodzajem badania rynku, lub
3. badaniem jakości pracy pracowników zleceniodawcy, np. przedstawicieli handlowych, lub konsultantów, itp.
4. wykonywanie pracy jako konsultanci – biuro obsługi klienta;
5. czynności windykacyjne i wiele innych.
Nasz zespół jest młody, ambitny, gotowy do wyzwań, wolny od zewnętrznych naleciałości nawykowych. Cieszymy się z każdego nawet najdrobniejszego sukcesu a to oznacza zaangażowanie i pasję działania. Proponujemy Państwu nawiązanie współpracy doraźnej lub długofalowej w zakresie usług call center. Forma współpracy może być różna, od obsługi kompleksowej do usług uzupełniających działania Waszych działów handlowych, marketingowych, obsługi klienta, itp.
Zakres proponowanej współpracy to:
1. pozyskiwanie klientów w określonej kampanii marketingowej poprzez złożenie oferty bądź umówienie spotkania z przedstawicielem handlowym;
2. dotarcie do klientów z określoną informacją marketingową, np. informowanie o nowych produktach branżowych, kampaniach promocjach, prestiżowych osiągnięciach, targach, otwartych piknikach, itp.;
3. wykonywanie badań rynku dla określonego segmentu odbiorców lub zapotrzebowania na określony produkt;
4. prowadzenie badań opinii społecznej;
5. prowadzenie badań poziomu zadowolenia klienta z obsługi świadczonej przez Waszych pracowników;
6. prowadzenie usług biura obsługi klienta.
Wszystkie powyższe formy współpracy są podstawowymi, ale oczywiście otwarci jesteśmy na każdą inną, dogodną dla Was formę współpracy.