Witam, oferuję wykonanie wysyłki mailingu z mojego bezpiecznego i sprawdzonego serwera, co sprawia, że wysłane maile nie trafią do spamu. Cena wykonania usługi zależy od ilości maili które mają być wysłane. W tym wypadku proszę o kontakt celem ustalenia ceny. Pomagam w przygotowaniu szablonu, brak dodatkowych opłat w przypadku wysyłki jako html. Przed wysyłką wysyłam mail testowy do celem potwierdzenia projektu. Osoba która otrzyma mailing widzi adres z którego otrzymał mail taki jaki ustawimy podczas wysyłki, więc odpowiedź będzie bezpośrednio na podanego przez Ciebie maila.
Wykonujemy usługę wysłania mailingu do Państwa baz adresowych, posiadamy jedynie bazę polskich firm.
Aukcja dotyczy wyceny mailingu.
E-mailing to jedna z najskuteczniejszych form reklamowych. Za jego pomocą można przeprowadzić akcję reklamową o szerokim zasięgu. W stosunkowo krótkim czasie dotrzeć do wybranej grupy odbiorców zgromadzonych w bazach adresów e-mail naszych wydawców. Mailing może być również kierowany do wybranej, wąskiej grupy odbiorców, określonej za pomocą kryteriów demograficznych lub geograficznych. Emailing jest skuteczny.
WZROST SPRZEDAŻY
Mailing reklamowy wysyłany jest w formie informacji o firmie lub usłudze z zapytaniem o możliwość przesłania pełnej oferty, co skutkuje zainteresowaniem potencjalnych klientów, a w efekcie wykreowanie dobrego wizerunku firmy i zwiększenia sprzedaży oferowanego produktu.
WYSOKA SKUTECZNOŚĆ
Nasze usługi świadczymy zgodnie z Państwa oczekiwaniami, mając na uwadze skuteczność i jasny przekaz mailingu reklamowego. Badania DMA (Direct Marketing Association) odnośnie efektywności e-mail marketingu, potwierdzają odzew odbiorców na poziomie ok. 7%.
SZYBKOŚĆ REALIZACJI
Posiadamy doświadczenie w zakresie e-mail marketingu, pozwalające nam na szybkie i dokładne wskazanie najlepszego rozwiązania. Mailing reklamowy pozwala na dotarcie do szerokiej grupy potencjalnych klientów w bardzo krótkim czasie.
OSZCZĘDNOŚĆ
E-mailing jest najtańszą formą kontaktu z potencjalnymi klientami na tak szeroką skalę Koszty przygotowania i uruchomienia kampanii mailingowej są bardzo niskie w porównaniu do marketingu telefonicznego lub poczty tradycyjnej.
|