AXEL 2 zalicza się do tych uprzęży, które docenią nie tylko weekendowi piloci, ale i ci którym zależy na prostej i funkcjonalnej konstrukcji zapewniającej maksymalną wygodę przy minimalnej wadze, a także ludzie doceniający umieszczenie spadochronu zapasowego pod siedziskiem.
W stosunku do poprzedniej generacji AXEL 2 został całkowicie przeprojektowany. Tak jak w innych naszych uprzężach i tu zastosowaliśmy w układzie taśm system Four S – SKY SAFETY STRAP SYSTEM (zasada nieskończonej pętli).Uprząż została certyfikowana przez LAA ČR.
Spadochron ratowniczy znajduje się pod deską siedzenia, w środku ciężkości uprzęży. Uchwyt wyzwalający standardowo umieszczany jest po prawej stronie, ale na życzenie może się znaleźć również pod lewą ręką.
Podczas rozwoju uprzęży Axel2, położyliśmy nacisk nie tylko na komfort pilota ale przede wszystkim na bezpieczeństwo. Uprząż Axel2 przeszła rygorystyczne testy, wiele prób testowych wykraczało poza obowiązujące normy.
Dla maksymalnego bezpieczeństwa zastosowano zintegrowany pojemnik na System Ratunkowy znajdujący się pod deską siedzenia, który ma budowę kopertową. Otwiera się on w bok i w dół a wyciągnięcie spadochronu nie wymaga użycia dużej siły od pilota. Uchwyt wyzwalający SR jest dostępny w zasięgu ręki i umożliwia pewny chwyt nawet w grubych rękawicach.
Uprząż Axel2 dostępna również w wersji z fronkontenerem.
Do głównych cech uprzęży należą:
- Mała waga – 4,1 kg w rozmiarze M (z kompletnym wyposażeniem – protektor, karabinki, speed system, taśmy nośne zapasu)
- Profilowany protektor ze specjalnej pianki w półprzepuszczalnym pokrowcu, o grubości 14 cm (rozmiary S i M) lub 15 cm (rozmiary L i XL)
- System ABS
- Duży komfort użytkowania z dobrym podparciem pleców
- Spadochron ratowniczy w środku ciężkości uprzęży z wielopunktowym systemem szybkiego i pewnego wyzwolenia kontenera
- SKY SAFETY STRAP SYSTEM – układ taśm nośnych uprzęży zapewniający kilka miejsc blokowania w przypadku awarii
- Zintegrowany „Handy kit“ z pomocniczymi linkami do zamykania pokrowca zapasu, z gumkami na wymianę oraz zapasowy elementem z pętelkami zamykającymi
- Bezproblemowe ustawienie uprzęży do chodzenia po starcie i rozbiegu dzięki łatwym w obsłudze elementom dopasowania
- Wystarczająco ilość miejsca na wszystkie rzeczy w dużym bagażniku na plecach i kieszeniach bocznych
AXEL 2 produkowany jest w rozmiarach S, M, L i XL (*patrz tabelka rozmiarowa).
W komplecie znajdują się:
- Uprząż
- Protektor kręgosłupa
- Speed systém z dwoma zaczepami
- Karabinki główne
- Handy kit
Uprząż jest dostosowana do następującymi spadochronów:
AXEL 2 | S | M | L | XL |
Wzrost pilota (cm) |
155-171 |
165-182 |
175-193 |
186-203 |
Szerokość siedziska (cm) |
32,5 |
34,9 |
37 |
39,5 |
Głębokość sidziska (cm) |
34,5 |
36,8 |
39 |
41,5 |
Wysokość podwiszenia (cm) |
42 |
45 |
48 |
51 |
Zakres regulacji (cm) |
37-43 |
40-46 |
43-49 |
46-52 |
* Waga uprzęży (kg) |
4,00 |
4,20 |
4,60 |
4,70 |
Test |
PL 1651 |
PL 1651 |
PL 1651 |
PL 1651 |
SkyTrekking wspiera polski sport paralotniowy, sponsor:
- Puchar Dzikowca 2012
- Paralotniowy Puchar Srebrnej Góry 2012
- Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2010
- Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2008
- Polskie Zawody Przelotowe XCC PL 2007
- Bieszczadzki Puchar Paralotniowy 2007
- Polska Liga Paralotniowa - edycja Konarzyny 2008
- Konkurs fotograficzny na portalu Fly or Die - 2008
- Konkurs filmowy na Paragiełdzie - 2006,[zasłonięte],2008,2009
Szkoła Paralotniowa SkyTrekking jest certyfikowanym ośrodkiem lotniczym oraz zarejestrowaną Działalnością Gospodarczą.
Certyfikat Urzędu Lotnictwa Cywilnego: 24RPS-03/2012
SkyTrekking - Szkoła Paralotniowa
Piotr Cwudziński
0-507[zasłonięte]-967
www.skytrekking.pl
[zasłonięte]@skytrekking.com.pl
Zakupy w sklepie paralotniowym SkyTrekking to gwarancja fachowej obsługi, właściwie dobranego sprzętu i satysfakcji.