Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UPODOBANIA FILMOWE DZIECI A. Kulik filmoznawstwo

28-04-2014, 23:53
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 31.99 zł     
Użytkownik Askeladden
numer aukcji: 4166720565
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 1   
Koniec: 28-04-2014 23:23:47

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dostawa i płatność

 

    Płatność z góry
    • Przelew bankowy
    • List polecony ekonomiczny                        7,50 zł

       

       

    • List polecony priorytetowy                           8,30 zł

       

       





      Oferta - wyślij e-mail - kliknij


       OD AUTORA
      Oddając do druku niniejszą pracę korzystam z okazji aby złożyć serdeczne podziękowania tym wszystkim, którzy zechcie­li przeczytać ją przed drukiem i przekazać mi swe życzliwe uwagi, a zwłaszcza prof. dr Tadeuszowi Tomaszewskiemu, doc. Irenie Schillerowej i reżyserowi Janowi Jacoby.
      Szczególne podziękowania należą się psychologom francu­skim Biance i Renę Zazzo, którzy nigdy nie odmawiali rad i pomocy w przeprowadzeniu pierwszej serii omówionych tu eksperymentów.
      Najgoręcej dziękuję prof. dr Marii Źehrowskiej, która, jak zawsze życzliwa i jak zawsze gotowa do pomocy, okazała mi jej wiele. Jej winienem największą wdzięczność.
      Adam Kulik

      Tytuł: UNIWERSYTET WARSZAWSKI

      UPODOBANIA FILMOWE DZIECI



      Autor: Adam Kulik

      Wydawnictwo i rok wydania: WYDAWNICTWA UNIWERSYTETU WARSZAWSKIEGO
      1964
      720 egz.

      Stan: -bdb przytarcia okladki, male zadarcie na dole okladki

      Oprawa: miekka

      Ilość stron: 256 str.

      Format: 17x24 cm

      Ilustracje: -----

      Spis treści:

       

      SPIS TREŚCI
      str.
      Rozdziali
      POWSZECHNOŚĆ FILMU - ZNACZENIE BADAŃ NAD UPO­DOBANIAMI FILMOWYMI DZIECI DLA EFEKTYWNEGO STOSOWANIA FILMU W PRACY WYCHOWAWCZEJ .... - 5
      Sztuka dla milionów: film ...... 5
      Funkcje filmu - 10
      Badania nad odbiorem filmu - 12
      Znaczenie badania upodobań filmowych .... - 17
      Rozdział II
      METODY BADANIA UPODOBAŃ FILMOWYCH DZIECI I
      MŁODZIEŻY - 19
      Ankieta ............. - 19
      Wypracowania - 27
      Metody eksperymentalne - 29
      Pokaz filmu w połączeniu z ankietą .... - 29
      Pokaz filmu powiązany z oceną - 32
      Klasyfikacja filmów poprzedzona ich poka­
      zem - 33
      Pokaz filmu połączony z obserwacją swobod­
      nego zachowania się . - 36
      Uwagi ogólne o badaniach eksperymentalnych
      opartych o obserwacje swobodnego zachowa­
      nia się - 51
      Testy - 57
      Metoda kompleksowa ............. - 59
      Rozdział III
      UWAGI O BADANIACH WŁASNYCH . - 60
      - 254 -
      str. Rozdział IV
      WARSZAWSKIE BADANIA UPODOBAŃ PIEMOWYCH ME­
      TODA SZ3REG0WANIA FIIMÓW WBDŁUG STOPNIA W
      JAKIM SIE PODOBAŁY - 66
      Organizacja II Międzynarodowego Konkursu Fil­mów dla Dzieci i badań warszawskich .... - 66
      Praktyczne i teoretyczne celo badań war­
      szawskich - 66
      Pilmy - bodźce w eksperymencie warszaw­
      skim ~ 68
      Osoby badane - 69
      Przebieg konkursu - 70
      Materiały badawcze uzyskane w związku z
      konkursem - 75
      Wybór materiałów i technika ich opracowania - 77
      Uwagi o wykorzystanym w pracy niniejszej
      materiale konkursu - 77
      Technika opracowania materiału statystycz­
      nego z głosowania konkursowego - 80
      Wyniki badań związanych z konkursem .... - f 88
      Pomiar trwałości ocen . - 88
      Ogólny pomiar różnic w tym co się podoba
      różnym grupom dzieci - 98
      Stosunek badanych grup dzieci do rodzajów
      filmowych - 102
      Stosunek badanych grup do tematyki zawie­
      rającej elementy baśniowe, fantastyczne i
      nie zawierające ich - 106
      ' Prymat tematyki nad elementami formy . . - 108
      Analiza porównawcza treści filmów, które
      podobały się chłopcom i dziewczętom naj­
      bardziej - 113
      Stosunek chłopców i dziewcząt do filmów o-
      partych o dramaturgię wydarzeń i drama­
      turgię uczuć - 118
      Płeó bohatera ulubionych filmów .... - 124
      Porównanie wyników badań paryskich i warsza­
      wskich . - 126
      str
      Rozdziały
      BADANIA SADÓW DZIECI O TYM JAKIE FILMY IM
      PODOBAJĄ. - 130
      Uiektóre ograniczenia badań warszawskich
      i celowość podjęcia nowych „ 130
      Uwagi o zastosowanej metodzie badania . . . _ ^34
      Osoby badane _
      Klasyfikacja i prezentacja tematyki zgło­
      szonych propozycji filmowych - _
      Baśń filmowa - 141
      Bajka - 142
      Opowieść fantastyczna - 143
      Pilmy o charakterze dokumentalnym ... - 145
      Filmy rozwijające wątek fabularny o wyda­
      rzeniach realnych - 147
      Stosunek badanych do tematyki fantastycznej - 151
      Stosunek badanych do filmów o charakterze do­
      kumentalnym - 154
      Stosunek badanych do filmów rozwijających wą­
      tek fabularny przedstawiający wydarzenia re­
      alne - 155
      Porównania ogólne - 155
      Niektóre zagadnienia szczegółowe . . . . - 157
      Stosunek dzieci badanych do spraw warsztatu
      filmowego - 163
      Rozdział VI
      PODSUMOWANIE WYNIKÓW OBU SERII BADAH .... - 166
      Niektóre elementy rozwoju upodobań filmo­
      wych ..... - 166
      Malejące upodobania do filmów o tema­
      tyce fantastycznej, rosnące do filmów
      o tematyce tłrealistycznejlł - 166
      Rytm przemian ............. - 171
      Upodobania do formy filmu dającej po­
      czucie rzeczywistości ukazywanych ob­
      razów - 174
      - 256 -
      Odmienność upodobań filmowych1dziaci róż­
      nej płci .
      Niwelacja z wiekiem różnic w stosunku
      chłopców i dziewcząt do filmów zawie­
      rających elementy fantastyczne i nie
      zawierających ich
      Różnice w upodobaniach do filmów opar­
      tych na dramaturgii wydarzeń i drama­
      turgii uczuć
      Podobieństwo i różnice w określeniu wie­
      ku i płci bohatera filmu lłktóry będzie
      się podobał11
      Odmienność upodobań filmowych dzieci róż­
      nych środowisk
      Upodobania do filmów dokumentalnych i
      fabularnych a środowisko
      Zainteresowanie warsztatem filmO7;ym a
      środowisko
      UWAGA KOŃCOWA
      BIBLIOGRAFIA
      STRESZCZENIE W JEŻYKU ANGIELSKIM ł m
      STRESZCZENIE W JEŻYKU ROSYJSKIM
      TABELE ... Z .
      str. 176
      178
      179
      181 [zasłonięte] 182 184
      186
      189 [zasłonięte] 202
      209



      Strona o mnie

      Moje aukcje (książki o zbliżonej tematyce. Kliknij.)


      Uwaga! Na zdjęciach wokół liter możliwe charakterystyczne zniekształcenia - wynikają z konieczności kompresji zdjęć. W rzeczywistości zniekształcenia nie występują. Możliwe też błędy w opisie - z powodu niedoskonałości odczytu OCR, za co przepraszam.


      upodobania filmowe dzieci 01

      upodobania filmowe dzieci 02

      upodobania filmowe dzieci 03

      upodobania filmowe dzieci 04

      upodobania filmowe dzieci 05

      upodobania filmowe dzieci 06


      upload image online free














      jadsbfjbafhebbhabhabk10x10xA

      [DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]48[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]0[/WZN][/DANE_EU]