Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNO JUNIOR - WSPANIAŁA GRA DLA DZIECI

27-01-2012, 5:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 39.90 zł     
Użytkownik domsalomona
numer aukcji: 2060216782
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 32   
Koniec: 30-01-2012, 9:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Wszystkie aukcje | Komentarze | Strona "O mnie" | Wyślij wiadomość | Dodaj do ulubionych
INTELIGENCJA EMOCJONALNA

UNO JUNIOR - ZNAKOMITA GRA KARCIANA DLA CAŁEJ RODZINY

Kontakt

domsalomona.pl

RITA E. Idzikowska - Domańska,
Adres:
ul. Milenijna 45/ 3
03-130 Warszawa

NIP 822[zasłonięte]104-08 REGON 142[zasłonięte]019.
tel. 793 [zasłonięte] 975
[zasłonięte]@gmail.com

Wysyłka

• przelew (paczka ekonomiczna)
• pobranie (paczka ekonomiczna)
• przelew (kurier)
• pobranie (kurier)
• odbiór osobisty (po uzgodnieniach)

Płatności

Po dokonaniu zakupu na naszych aukcjach prosimy skorzystać z systemu Płacę z Allegro, który ułatwi i przyspieszy finalizację transakcji.

GRA UNO JUNIOR - ROZWIJA INTELIGENCJĘ
EMOCJONALNĄ

Gatunek: gry dla dzieci, gry rodzinne
Rodzaj gry: logiczne
Liczba graczy: 2-4
Wiek graczy: +3
Czas gry:
Edycja: polska
Instrukcja: polska

OPIS GRY


UNO to znakomita gra karciana dla całej rodziny, która zdobyła prawdziwie światową sławę.

Rozpoczyna osoba siedząca po lewej stronie rozdającego. Spogląda na karty, które ma na ręce
w poszukiwaniu karty, której kolor lub wartość są identyczne jak na karcie znajdującej się na wierzchu stosu kart zużytych.

Jeżeli gracz ma kartę w identycznym kolorze lub z identyczną liczbą, bierze ją z ręki i kładzie na wierzchu stosu kart zużytych. Zamiast zagrywać pasującą kartę gracz może zmienić kolor przy pomocy Dzikiej karty. Zagrywa wtedy Dziką kartę i mówi jaki teraz kolor obowiązuje.

Jeżeli gracz nie ma na ręce pasującej karty ani Dzikiej karty, musi dobrać nową kartę z talii. Jeżeli dobrana przez niego karta pasuje kolorem lub wartością do karty na stosie kart zużytych, gracz może ją zagrać. W przeciwnym wypadku jego tura dobiega końca.

Kolejka przechodzi na osobę po lewej (w kierunku zgodnym z kierunkiem ruchu wskazówek zegara). Jeżeli wszyscy gracze mają jeszcze karty, a talia ulegnie wyczerpaniu, należy przetasować stos kart zużytych i kontynuować rozgrywkę.




Wymiary pudełka: 95x145x20 mm

Waga pudełka: 0,2 kg



ZAWARTOŚĆ PUDEŁKA:

• 36 kart:
• 7 kart niebieskich
• 7 kart zielonych
• 7 kart żółtych
• 7 kart czerwonych
• 4 karty z Puchatkiem „Dobierz 2 karty”
• 4 dzikie karty z Tygryskiem zmieniające kolor
• instrukcja


Zapraszam na moje pozostałe aukcje
Czas poświęcony na ćwiczenie umysłu - jest czasem dobrze wykorzystanym!