Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNIWERSALNY KOMPUTER PRO #### OSZCZĘDNOŚĆ SPALANIA

29-06-2012, 6:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 249 zł     
Użytkownik DLANAS
numer aukcji: 2396941754
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 626   
Koniec: 18-06-2012 15:40:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

EKS PRO to rozbudowany model komputera samochodowego EKS. Posiada dodatkowe funkcje które sprawią że Twój samochód będzie jeszcze bardziej wyjątkowy. Chcesz poznać prawdziwe koszty podróży do szkoły do pracy czy pokonanej trasy na wakacje? EKS PRO posiada specjalną funkcję do obliczania kosztów spalonego paliwa w złotówkach. Od teraz będziesz mógł "na żywo" obserwować nie tylko prędkość, spalanie czy pozostałą ilość paliwa w baku, ale również koszty pokonanej trasy z rozdzielczością do 1 grosza.

EKS PRO to Nowoczesny Elektroniczny Komputer Samochodowy z ciekłokrystalicznym, kolorowym wyświetlaczem. Steruje się nim za pomocą bezprzewodowego pilota. Wszystkie wartości na wyświetlaczu są doskonale widoczne nawet w słoneczny dzień, dzięki zwiększonej wartości podświetlenia wyświetlacza.

EKS PRO można używać w każdym samochodzie wyposażonym w elektroniczny wtrysk paliwa - czyli większość aut po 1993roku. EKS PRO współpracuje z silnikami benzynowymi, silnikami zasilanymi gazem oraz dużą ilością silników diesla. Jeżeli posiadasz silnik diesla, a Twój samochód ma wyprowadzony sygnał którego wypełnienie (stosunek trwania sygnału 0V do 12V) zmienia się proporcjonalnie do spalanego paliwa to EKS PRO jest również dla Ciebie.

Zobacz film o EKS PRO
Cena: 249zł


Droga:

  • Cyfrowy prędkościomierz do 199[km/h]
  • Przejechany dystans
  • Funkcja kasowania przejechanego dystansu
  • Automatyczna kalibracja stałej prędkości
Paliwo:
  • Chwilowe spalanie LPB i Pb
  • Średnie spalanie LPG i Pb
  • Automatyczne wykrywanie rodzaju spalanego paliwa LPG czy Pb
  • Pozostała ilość paliwa w baku LPG i Pb
  • Funkcja tankowania paliwa do pełna LPG i Pb
  • Funkcja tankowania określonej ilości paliwa LPG i Pb
  • Funkcja pomiaru tylko jednego rodzaju spalanego paliwa lub LPG i Pb
  • Ustawianie pojemności zbiornika paliwa LPG i Pb
  • Automatyczna kalibracja stałych spalania LPG i Pb
  • Ustawianie ceny paliwa LPG i Pb
Trasa:
  • Czas jazdy trasy LPG i Pb
  • Spalone paliwo w trasie LPG i Pb
  • Przejechana trasa LPG i Pb
  • Koszty trasy LPG i Pb
  • Funkcja natychmiastowego kasowania parametrów trasy
  • Funkcja dodawania parametrów trasy LPG i Pb
Temperatura:
  • Dwu-punktowy termometr od -40ºC do 115ºC
  • Zapamiętywanie min. i maks. temperatur
  • Kasowanie temperatur min. oraz maks.
  • Zamiana miejscami wyświetlanych temperatur
  • Strzałki zmian temperatur
Dodatkowe:
  • Pomiar napięcia instalacji pojazdu
  • Zapamiętywanie min. i maks. napięcia
  • Zegarek
  • Inteligentne podpowiedzi w menu
  • Odświeżanie wyników pomiarów co sekundę
  • Funkcja przywracania ustawień fabrycznych 
Podświetlenie:
  • Doskonała widoczność na wyświetlaczu w słoneczny dzień i w nocy
  • Automatyczne włączenie EKS po włączeniu silnika
  • Automatyczne wyłączenie EKS po wyłączeniu silnika
  • Funkcja ciągłego włączenia EKS
  • Funkcja szybkiego włączenia/wyłączenia
  • Automatyczna regulacja jasności wyświetlacza
  • Ręczna regulacja jasności wyświetlacza
  • Płynne rozjaśnianie i przyciemnianie wyświetlacza
  • Czujnik jasności
Alarmy:
  • Ostrzeżenia o spadku temperatury poniżej dowolnej ustawionej wartości
  • Ostrzeżenia o temperaturze pomiędzy dwoma dowolnie ustawionymi wartościami
  • Ostrzeżenia o przekroczeniu temperatury powyżej dowolnej ustawionej
  • Ostrzeżenia o spadku napięcia poniżej dowolnego ustawionego progu
  • Ostrzeżenia o napięciu pomiędzy dwoma dowolnie ustawionymi progami
  • Ostrzeżenia o przekroczeniu napięcia powyżej ustawionego progu
  • Funkcja ustawienia migających ostrzeżeń
  • Dowolne kolory ostrzeżeń
Grafika:
  • Dowolny kolor tła z palety kolorów
  • Dla każdej wyświetlanej wartości można ustawić dowolny kolor
  • Temperatury i napięcia zmieniają kolor w zależności od ich wartości
  • Każdą z wyświetlanych wartości można włączyć/wyłączyć
  • Rozdzielczość ekranu 240 x 320 pikseli
  • Funkcja wyłączenia wyświetlanej ramki
Inne:
  • Sterowanie bezprzewodowe za pomocą pilota
  • Wszystkie funkcje ustawisz w menu - nie łączysz się z komputerem.
  • Zapisywanie ustawień w pamięci
  • Intuicyjne menu
  • Polski produkt
  • i wiele innych

Pobierz instrukcję obsługi i montażu

 

Montaż to:

  • Rozmieszczenie cyfrowych sond w miejsca pomiarów temperatur.
  • Podłączenie sygnału z prędkościomierza oraz sygnału sterującego wtryskiwaczem.
  • Jeżeli mierzysz spalanie benzyny i gazu to podłączasz sygnał informujący o rodzaju spalanego paliwa np. z diody LED.
  • Włożenie wtyku z przewodami do obudowy EKS.
  • Włożenie wtyku do gniazda zapalniczki.

Dane techniczne:

  • Napięcie pracy: od 9[V] do 20[V] DC stabilizowane lub napięcie z poprawnie działającej instalacji samochodowej 12[V].
  • Zakres pomiarowy temperatur dla obu sond: od -40ºC do 115ºC
  • Pobór prądu maks.: ok. 40[mA]
  • Pobór prądu min.: ok. 9[mA] (to kilkakrotnie mniej niż pobiera standardowy alarm samochodowy)
  • Sondy temperatury: cyfrowe, odporne na działanie wody
  • Rozdzielczość pomiarowa sond: ±0,1ºC
  • Długość przewodu zasilania: ok. 1m
  • Długość czujników temp.: ok. 1m oraz ok. 3m
  • Dokładność pomiaru napięcia: ± 2%
  • Rozdzielczość pomiaru napięcia: 0,1V.  
Po poprawnie przeprowadzonej kalibracji współczynników drogi i spalania:
  • Dokładność wskazań prędkości: 1[km/h]
  • Dokładność pomiarów drogi: 1%
  • Dokładność pomiaru zużycia paliwa: 1%

    Wymiary pilota: 35mm – szerokość, 60mm – wysokość, 7mm – głębokość
    Podane wymiary są w milimetrach:


 

Gdzie są potrzebne sygnały:

Dla silników benzynowych oraz zasilanych gazem:
Sygnał spalania można pobrać z kostki przy dowolnym wtryskiwaczu lub należy podłączyć się pod odpowiedni pin w gnieździe ECU (komputer silnika).

Dla silników diesla:
W dużej ilości silników diesla sygnał spalania doprowadzony jest do złącza licznika np. w TDI, HDI itp. - więc w jednym miejscu jest sygnał spalania i prędkości. Dla innych aut sygnał spalania jest przy pompie wtryskowej lub w gnieździe ECU (komputer silnika). Jeżeli masz auto z 1993 do 2003 to EKS powinien pracować z Twoim samochodem.

Sygnał prędkości dla wszystkich silników zazwyczaj doprowadzony jest do kostki ISO od radia (funkcja podgłaśniania radia wraz ze wzrostem prędkości) lub bezpośrednio do licznika. Sygnał ten zazwyczaj również znajduje się w gnieździe ECU. Można również podłączyć się bezpośrednio w skrzyni biegów.


Dostajesz roczną gwarancję producenta!
Otrzymasz szczegółową instrukcję obsługi, rachunek – dowód zakupu (również na firmę)

Produkt nowy fabrycznie zapakowany.

 

KUP TERAZ

Zobacz nasze pozostałe aukcje: Panelealle

Komentarze

Strona "o mnie"Wszystkie aukcje

Panelealle panele allegro


2012 Wszelkie prawa zastrzeżone. Firma "EleMot". 32-442 Krzywaczka