Kontakt
|
|
|
|
|
9-go listopada 2011 roku firma Diagnostik otrzymała prestiżowe wyróżnienie programu Rzetelna Firma prowadzonego przez Krajowy Rejestr Długów.
Od 2-go października 2007 roku wprowadziliśmy kolejną bezpłatną usługę " SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA" dla naszych klientów. Dzięki niej każdy z Państwa będzie mógł o każdej porze dnia i nocy sprawdzić aktualny status swojego zamówienia. W tym celu wystarczy przejść do strony:
www.diagnostik.pl/sprawdz_status_zamowienia.php
(adres ten prosimy wkleić w okno przeglądarki)
...i wpisać numer referencyjny, który zostanie wysłany na adres mailowy zgłoszony w serwisie Allegro po skorzystaniu z opcji "Kup teraz" i potwierdzeniu oferty.
|
|
Wstęp |
- Przeprowadzasz mechaniczny tuning silnika?
- Zapaliła Ci się kontrolka silnika (check engine)?
- Prowadzisz warsztat samochodowy?
- Zepsuło Ci się auto, a Twój mechanik rozkłada ręce?
Albo może...
- Chcesz kupić samochód, ale nie jesteś przekonany co do jego stanu technicznego?
TA OFERTA JEST DLA CIEBIE !!!
Prezentujemy uniwersalny interfejs diagnostyczny EuroScan 2009 (ELM 327) do wszystkich samochodów (auta amerykańskie, europejskie, japońskie i azjatyckie) wyprodukowanych w latach 1[zasłonięte]996-20 z systemem OBDII / EOBD lub CAN. Podłączając go do auta będziesz w stanie natychmiast stwierdzić poprawną pracę lub zlokalizować ewentualne usterki silnika czy automatycznej skrzyni biegów.
|
|
Opis przedmiotu |
Interfejs diagnostyczny służy nadzorowania pracy silnika oraz wszystkich jego elektronicznych komponentów. Interfejs (dzięki jego uniwersalności) zastępuje liczne urządzenia serwisowe stosowane w autoryzowanych stacjach diagnostycznych. Dzięki wbudowanemu MULTIPLEXEROWI (sam wykrywa protokół i automatycznie dostsosowuje go do konkretnego auta) czyni z każdego komputera PC profesjonalne narzędzie diagnostyczne.
PAMIĘTAJ !!! - jeżeli sam zdiagnozujesz usterkę w swoim samochodzie będziesz mógł ją samemu szybko usunąć (często się zdaża, że zamiast wymieniać rzekomo uszkodzoną część, wystarczy sprawdzić przewody, które z biegiem czasu mogą się przecierać powodując utratę sygnału lub zaśniedzieć na stykach - wówczas wystarczy je tylko przeczyścić) lub zlecić mechanikowi konkretną naprawę, oszczędzając przy tym sporo czasu i pieniędzy za ustalenie przyczyny usterki.
Dla porównania wykonanie pełnej diagnostyki pojazdu w autoryzowanym serwisie może kosztować nawet 200 zł za każde jedno badanie! Nabywając nasz interfejs diagnostyczny otrzymujesz urządzenie, które jest w stanie wykonać pełną, profesjonalną diagnostykę auta, dzięki czemu:
OSZCZĘDZASZ CZAS, NERWY i PIENIĄDZE !!!
|
|
Dodatkowe informacje |
Interfejs diagnostyczny umożliwia dokonanie pełnej, profesjonalnej diagnostyki w zakresie:
- odczyt/kasowanie kodów usterek OBD2 / EOBD oraz CAN
- włączanie i wyłączanie kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt kodów usterek oczekujących
(gdy kontrolka CHECK ENGINE jeszcze się nie świeci)
- odczyt kodów błędów ogólnych i charakterystycznych dla producenta
- odczyt kodów usterek zarejestrowanych powodujących zapalenie się kontrolki CHECK ENGINE
- odczyt aktualnych parametrów pracy silnika w czasie rzeczywistym (LiveData)
- odczyt parametrów OnLine
- podgląd zamrożonych ramek (Freeze Rames)
- kontrola zużycia paliwa
- test sond lambda wraz z ich pełnymi wykresami charakterystyki pracy
- pomiar mocy silnika
- pomiar przyspieszenia do 100 km/h
- pomiar przyspieszenia na 1/4 mili
- pomiar przyspieszenia na 1/8 mili
- pełna obsługa automatycznych skrzyń biegów
Interfejs posiada wpudowany multiplekser (automatyczny wybór odpowiedniego protokołu), obsługuje następujące protokoły:
- SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
- SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
- ISO 9141-2 (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (5 baud init, 10.4 kbaud)
- ISO 14230-4 KWP (fast init, 10.4 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 500 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (11 bit ID, 250 kbaud)
- ISO 15765-4 CAN (29 bit ID, 250 kbaud)
EuroScan 2009 (ELM 327) ma minimalne wymagania sprzetowe:
- procesor: 133 Mhz
- pamieć: 8 mb
- wolne miejsce na dysku: 5 mb
- port USB: 1
- system operacyjny: dowolny: Windows 95 / 98 / 98 SE / ME / 2000 / XP / Vista / PalmOS / Pocket PC / Linux
UWAGA - interfejs również współpracuje z systemem WINDOWS 7
|
|
Zasada działania |
Korzystanie z interfejsu diagnostycznego jest niezwykle proste. Urządzenie z jednej strony podłączamy do złącza diagnostycznego w samochodzie, a z drugiej strony do dowolnego komputera PC wyposażonego w złącze USB (przy pierwszym podłączeniu do komputera należy zainstalować sterowniki dostarczone na płycie CD). Po prawidłowym podłączeniu wybieramy dowolny program i włączamy zapłon. Interfejs sam wybierze odpowiedni protokół aby móc połączyć się z autem.
Interfejs współpracuje z szeroką gamą oprogramowania zarówno w wersjach darmowych jak i płatnych.
Darmowe oprogramowanie:
- Car Code
- Diagnose
- Easy OBD
- EEC Analyzer
- OBD Gauge (dla PalmOS & Pocket PC)
- OBD Scan
- OBD Tool
- RealScan
- ScanTool (również w wersji w całości po polsku)
- wOBD
Płatne oprogramowanie:
- Auto Enginuity
- Digimoto
- OBD 2 Spy
- PCM Scan (również w wersji w całości po polsku)
- ScanMaster (również w wersji PL)
- PRO Scan
- Vital Scan
... oraz wiele innych. Załączona płyta została profesjonalnie przygotowana (znajduje się na niej oprogramowanie wraz z instrukcjami instalacji sterowników, oprogramowania, a także z typowymi lokalizacjami złącza diagnostycznego w poszczególnych autach oraz listą kodów usterek również w języku polskim).
Przykład działania interfejsu w połączeniu z samochodem Smart ForTwo 600ccm Turbo 2001 na systemie WINDOWS 7 przy współpracy z bezpłatnym programem SCANTOOL w wersji 1.13 (program zawarty jest na dołączonej do zestawu płycie CD) w całości w języku polskim (kody usterek również są w języku polskim).
Rys. 1 - Program SCANTOOL v1.13pl - Menu główne.
Rys. 2 - Program SCANTOOL v1.13pl - Podgląd parametrów pracy silnika na biegu jałowym.
Rys. 3 - Program SCANTOOL v1.13pl - Podgląd parametrów pracy silnika podczas jazdy próbnej przy prędkosci 20km/h.
Rys. 4 - Program SCANTOOL v1.13pl - Przykładowe błędy pracy silnika, które można w każdej chwili wykasować.
Jak widać jest 8 stron bloków pomiarowych co daje aż 72 punkty pomiarowe!!! Jeszcze nigdy nie miałeś tak dokładnej kontroli nad pracą silnika, a dzięki odczytaniu kodów usterek już nigdy nie dasz się naciągnąć na zbędne koszty naprawy u mechanika. Przyjeżdzasz do mechanika z konkretną usterką silnika i tylko takiej naprawy żądasz.
... jako jedyni na rynku oferujemy bezpłatną, fachową pomoc techniczną. Masz problem z instalacją sterownika, obsługą programu, lokalizacją złącza diagnostycznego? - wystarczy, że napiszesz do nas na adres mailowy [zasłonięte]@diagnostik.pl - nasz konsultant odpowie na każde zadane pytanie.
Tego produktu nie trzeba reklamować. Nadal się wahasz? Koszt podłączenia auta pod komputer u specjalisty to około 100zł (lub nawet 200zł, w autoryzowanym serwisie). Wystarczy, że zdiagnozujesz auto sobie i sąsiadowi, a interfejs już się zwróci.
...i nie zapominaj - jest Twój na zawsze!!!
U W A G A - SAMODZIELNE PRZEPROWADZENIE DIAGNOSTYKI W SAMOCHODZIE DLA NIEDOŚWIADCZONEGO UŻYTKOWNIKA NIE PRZEKROCZY 5-10 MINUT !!!
|
|
Gwarancja jakości |
- Komponenty najwyższej jakości - do produkcji naszych interfejsów diagnostycznych wykorzystujemy wyłącznie podzespoły najwyższej jakości, jedynie znanych producentów, co zapewnia im odporną na zakłócenia wysoką skuteczność działania.
- Elektroniczne testy - każdy interfejs diagnostyczny jest szczegółowo testowany przy pomocy specjalnego programu. W ten sposób w 100% wyeliminowaliśmy możliwość pojawienia się wadliwego egzemplarza.
- Karta gwarancyjna na okres 24-ech miesięcy - jako jedyni wśród producentów interfejsów diagnostycznych na polskim rynku udzielamy na swoje produkty pełną, pisemną gwarancję na okres 24-ech miesięcy od daty zakupu.
- Bezpłatna, fachowa pomoc techniczna - do Państwa dyspozycji pozostawiamy bezpłatną, fachową pomoc techniczną w przypadku pytań odnośnie codziennej eksploatacji naszych produktów, dostępną pod adresem mailowym [zasłonięte]@diagnostik.pl.
ZAUFAJ DOŚWIADCZONEJ FIRMIE - MY ZNAMY SIĘ NA SAMOCHODACH !!!
|
|
Co licytujesz |
W skład zestawu wchodzi:
- Interfejs diagnostyczny EuroScan 2009+ (ELM 327)
- Płyta CD zawierająca:
- Programy diagnostyczne (darmowe oraz płatne w wersjach testowych)
- Program testujący interfejs i jego prawidłową instalację
- Najnowsze sterowniki (drivery)
- Liczne instrukcje (m.in.: instalacji sterowników, instrukcja wykonania testu poprawności instalacji sterowników oraz interfejsu, lokalizacje złącz diagnostycznych w poszczególnych autach, kody usterek (wszystko w języku polskim))
55 stronicowy poradnik kasownia konieczności wykonania przeglądu serwisowego w większości samochodów europejskich
Pisemna karta gwarancyjna na okres 24 miesięcy !!!
... oraz FACHOWA POMOC TECHNICZNA
Powiększ zdjęcie
|
|
Zasady transakcji |
- Towar wysyłamy Pocztą Polską jako przesyłka priorytetowa.
- Czas realizacji zamówienia:
w dniu roboczym do godziny 19:00 wysyłka jeszcze tego samego dnia.
- Do ceny wylicytowanego towaru należy doliczyć koszty wysyłki.
- Koszt wysyłki (priorytet):
- Płatne z góry (przelew) - 10zł
- Przy odbiorze (u listonosza) - 14zł
- Koszt wysyłki (express) do krajów UE:
- Płatne z góry (przelew) - 25zł
- Numer konta bankowego:
|
04 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 704962 |
- Po zakończeniu aukcji proszę o potwierdzenie oferty na e-mail lub telefonicznie podając następujące dane:
- Login z Allegro
- Imię i Nazwisko
- Adres do wysyłki (jeżeli jest inny niż podany w Allegro)
- Formę płatności
- Wystawiamy paragon fiskalny lub rachunek uproszczony dla firm.
- Istnieje możliwość zwrotu towaru w terminie 10dni od momentu otrzymania przesyłki (szczegóły w regulaminie na stronie "o mnie").
- Niezależnie od liczby zakupionych przedmiotów za przesyłkę płacisz tylko raz, a jej koszt jest zawsze taki sam.
- Przed zakupem zapoznaj się proszę z regulaminem zawartym na stronie "o mnie".
|
|
|