Wysokiej jakości dyfuzor, wykonany z najwyższej jakości
mlecznobiałego materiału równomiernie rozprasza ostre światło lampy błyskowej.
Czyni światło bardziej miękkim i naturalnym. Niweluje cienie i wyrównuje
oświetlenie całej sceny. Jest niezastąpiony w sytuacjach, w których lampa
błyskowa jest głównym bądź jedynym źródłem światła.
Działanie:
|
|
bez dyfuzora |
z dyfuzorem |
Oferowany dyfuzor jest nakładany na lampę, nie wymaga dodatkowych
mocowań - na miejscu trzyma go mocna, elastyczna gumka. Wykonany jest
ze specjalnego materiału, gwarantującego najlepszy stopień rozproszenia. Posiada
wewnętrzny, srebrny, tłoczony odbłyśnik zapobiegający stratom światła. Jest
lekki, poręczny, można go założyć/zdjąć dosłownie w jednej chwili, a ponadto
pasuje na zdecydowaną większość lamp dostępnych na rynku!
Dyfuzor pasuje do:
-
Canon: 580EX, 550Ex , 540EZ,
430EZ, 420EZ , 430EX, 420EX, 380EX, 520EX, 300TL
-
Nikon: SB24, SB25, SB26,
SB28, SB28DX, SB50DX, SB80DX, SB800, SB600
-
Nissin: 360TW, 360TXP,
PZ400-c-n-m
-
Sigma: Sigma 500 Series
Sigma EF-500DG, EF-500DG Super Sigma EF-500 DG II, EF-500 Super
II
-
Minolta: 5600HS, 5600HS(D),
3600HS(D), 3500xi, 5400HS, 5400xi, 5200i
-
Metz: 40-MZ-2, 44 AF-4, 40
AF-4M, 54 MZ-3 , 44 MZ-2, 54 AF-1C, 54 AF 1N, 44 AF-4C, 44 AF
4N, 54 AF-4i, 54 MZ-4, 40 MZ-3i, 54 MZ 3, 54 MZ 4, 36AF Metz: 45
CT-1, 45 CT-3, 45 CT-4, 45 CT-5, 45 CL-1, 45 CL-3, 45 CL-3
-
Sony: HVL-F32x, HVL-F1000
-
Olympus: FL40,FL50, G40,
FL36
-
Vivitar: 2500, 273, 3500,
5200, 550 FD, 728AF, 836, 840AF, 850AF, DF200
-
Achiever: 260AF, 260T, 630,
828, 828TW, TZ250
-
Pentax: 330FTZ, AF500FTZ
Kliknij, aby powiększyć:
Poniżej prezentujemy przykładowe zdjęcia wykonane za pomocą dyfuzorów
marki SELCO:
|
BEZ DYFUZORA
Światło lampy jest ostre, kontrastowe, spłaszcza
fotografowany obiekt, powoduje mocne cienie i
odblaski, często prześwietla partie obrazu. Jego
moc szybko i bardzo widocznie słabnie wraz z
odległością, powodując duże różnice w
oświetleniu przy szerokich kadrach. |
|
Z DYFUZOREM
Wyrównuje oświetlenie całego kadru, światło jest
mniej ostre, bardziej miękkie i naturalne -
odblaski i cienie stają się mniej widoczne,
niknie ostry kontrast pomiędzy oświetleniem
pierwszego i dalszego planu. Działa podobnie do
profesjonalnych softboxów. |
|