Nasza firma dołoży wszelkich starań by każdą transakcje zakończyć sukcesem obu stron.
Nasze doświadczenie i rzetelności potwierdzają otrzymane komentarze oraz ponad 10 letnia historia naszej działalności. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z nami z przyjemnością pomożemy, doradzimy, znajdziemy najlepsze rozwiązanie.
Złożenie zamówienia poprzez aukcje internetowa bądź w naszym sklepie internetowym jest potwierdzeniem zawarcia umowy kupna-sprzedaży zgodnie z obowiązującymi na terenie RP przepisami prawnymi a w szczególności oznacza akceptacje poniższego regulaminu. Co za tym idzie obydwie strony umowy zyskują szczególne prawa i obowiązki:
1/ Sprzedający zobowiązuje się do najszybszego z możliwych realizacji zamówienia od kupującego z zachowaniem należytej staranności dbałości i troski o dobro klienta jednakże nie ponosi żadnej odpowiedzialności za nieterminowe doręczenia współpracujących firm kurierskich. Kupującemu nie przysługuje prawo do żądania odszkodowania oraz jakichkolwiek opłat /np. koszt montażu- demontażu itd. itp./ z tego tytułu.
2/ Sprzedający w imieniu producenta udziela Kupującemu i tylko Kupującemu 12 miesięcznej gwarancji jakości na prawidłowe i poprawne działanie zakupionego towaru na terytorium RP zgodnie z opisem i zastosowaniem określonym na dowodzie zakupu. Czas trwania gwarancji rozpoczyna swój bieg z datą wydania lub dostarczenia towaru kupującemu.
3/ W ramach udzielonej gwarancji Sprzedający zobowiązuje się do wymiany wadliwego towaru lub usunięcia usterki w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania przedmiotu reklamacji. Z przyczyn niezależnych od Sprzedającego w wyjątkowych przypadkach powyższy termin może zostać wydłużony o kolejne 14 dni roboczych o czym Sprzedający zawiadomi pisemnie lub ustnie kupującego. Czas rozpatrzenia gwarancji biegnie od daty dostarczenia wadliwego towaru do siedziby Sprzedającego.
4/ Sprzedający nie jest zobowiązany do dostarczenia Kupującemu części zastępczych ani ich elementów oraz nie ponosi żadnych kosztów montażu i demontażu reklamowanego towaru. Wszelkie te koszty jak i koszt dostarczenia wadliwego towaru spoczywają na Kupującym.
5/ Kupujący ma obowiązek dostarczenia reklamowanego towaru w możliwie najlepszym stanie, w najkrótszym możliwym czasie po ujawnieniu usterki. Towar może być dostarczony osobiście lub za pośrednictwem poczty polskiej paczką bez pobrania. Inne przesyłki nie będą przyjmowane. Towar musi być dostarczony:
-w oryginalnym opakowaniu,
-z oryginalnym dowodem zakupu i jeżeli była wydana oryginalną kartą gwarancyjną,
-z opisem usterki, z danymi teleadresowymi oraz określeniem żądania reklamacyjnego /zwrot gotówki , naprawa przedmiotu, wymiana, towaru na nowy wolny od wad lub inny, itp./
Brak któregokolwiek z powyższych warunków może spowodować iż gwarancja zostanie odrzucona.
6/ W przypadku gdy:
-przedmiot umowy nie był używany zgodnie z przeznaczeniem,
-towar nosi ślad uszkodzeń mechanicznych lub wywołanych nimi wad,
-uszkodzenia powstały w czasie transportu do Kupującego
-uszkodzenia powstały w skutek nieprzestrzegania przez Kupującego zasad eksploatacji i konserwacji towaru
-uszkodzenia powstały z winy lub niewiedzy Kupującego,
-uszkodzenia spowodowane są poprzez nieprawidłowy montaż,
-uszkodzenia powstały poprzez oddziaływanie innych czynników termicznych, chemicznych lub elektrycznych / w szczególności zastosowania niewłaściwych żarówek, podanie błędnego zasilania itd. itp,
-uszkodzenia powstały na skutek dokonanej samowolnie przeróbki zakupionego towaru,
-nie dokonano montażu towaru w specjalistycznym zakładzie,
Kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji i rękojmi.
7/ W przypadku uznania reklamacji Sprzedający dostarcza towar do kupującego na swój koszt. W innych przypadkach koszty powyższe ponosi Kupujący.
8/ W szczególnych przypadkach nieuzasadnionych reklamacji Sprzedający może obciążyć Kupującego kosztami : ekspertyz, testów, bądź opinii rzeczoznawcy.
9/ Gwarancja nie obejmuje problemów wynikających z niewłaściwego współdziałania przedmiotu umowy z innymi podzespołami lub urządzeniami bez homologacji lub dostarczonymi od podmiotów trzecich oraz nieprawidłowej naprawy blacharsko-lakierniczej.
/niewłaściwe spasowanie elementów po kolizji bądź wypadku/
10/ Kupujący ma obowiązek niezwłocznie poinformować Sprzedającego o zauważonej wadzie towaru i poinformować pisemnie o terminie dostarczenia towaru do reklamacji.
11/ Kupujący ma obowiązek przedstawić wszelkie możliwe dokumenty potwierdzające ujawnione wady fabryczne zakupionego towaru /np. zaświadczenie ze stacji diagnostycznej, wydruk z testera amortyzatorów bądź akumulatorów/.
12/ W szczególnych przypadkach Kupujący może zostać wezwany przez Sprzedającego do kontroli poprawności:
- montażu towaru
- stanu karoserii samochodu /spasowania poszczególnych elementów/
- poprawności działania innych układów samochodu związanych z działaniem zakupionego towaru
w siedzibie sprzedającego lub innym warsztacie specjalistycznym.
13/ Sprzedający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za użyte przez kupującego współpracujące z przedmiotem umowy podzespoły i elementy bez wymaganych przepisami prawnymi oznaczeń i zastosowań.