Witam.
Akcja gry ma miejsce w niedalekiej przyszłości, kiedy to galaktyczny konflikt, w którym bierze udział niezwyciężona dotąd rasa Obcych zwanych Hierarchy dociera na planetę Ziemia. Niebieska Planeta staje się dla Hierarchy kolejnym źródłem surowców, nie tylko mineralnych ale i organicznych – przybysze ci potrafią bowiem przetwarzać na swoje potrzeby niemalże wszystko. Nasza cywilizacja nie miałaby szans przeciwstawić się tej technologicznej potędze i zupełnie wyginęłaby, gdyby nie obecność innych, przyjaźniej nastawionych ras. Do walk przystępują zaawansowani technologicznie przedstawiciele frakcji Novus. Ponadto w wyniku toczonych na powierzchni walk do konfliktu dołącza trzecie ugrupowanie – pradawna rasa istot, znanych jako Masari. Nasza planeta staje się polem ogromnej bitwy, która zdecyduje o dalszych losach kosmosu i zamieszkujących go istot. Tryb podboju służy ukazaniu zmagań na dwóch różnych płaszczyznach – strategicznej oraz taktycznej. W pierwszej z nich widzimy naszą planetę w ujęciu globalnym. Możemy tu decydować o tworzeniu i rozbudowie struktur globalnych, a także ruchach bohaterów i ich grup operacyjnych. W drugiej zaś bezpośrednio dowodzimy jednostkami na placu boju.
Pracownicy Petroglyph oddali pod nasze rozkazy, w zależności od preferencji, siły ludzi (wyłącznie w trybie kampanii) i trzech obcych ras. Każda z dostępnych stron konfliktu ma swoje silne i słabe strony, determinujące taktykę walki. Przykładowo, Hierarchy swoją siłę opierają na olbrzymich, ciężkich maszynach kroczących, zrzucanych wprost z nieba na pole walki. Potężne kolosy mogą „w locie” wymieniać swoje komponenty, i co za tym idzie, dynamicznie zmieniać funkcje na placu boju. Maszyna krocząca może więc przeobrazić się z mobilnej bazy w machinę bojową. Rozmiary tych jednostek pozwalają ponadto stosować najprostszą taktykę, polegającą na niszczeniu wszystkiego w zasięgu wzroku. Po przejściu oddziału wojowników frakcji Hierarchy, nie pozostaje nic poza spaloną ziemią.
Co ciekawe, duża konfigurowalność nie jest jedynie domeną gwiezdnych szarańczy – Hierarchy. Autorzy wymieniają system „Tactical Dynamics” jako jeden z podstawowych plusów gry. Dzięki niemu każda strona konfliktu dysponuje pewnymi możliwościami personalizowania i przekonfigurowywania jednostek, co rzecz jasna daje spore pole do popisu graczom. W przypadku rasy Novus dano nam możliwość aktywowania zapewniających ściśle określone bonusy patchy. Wojownicy Masari są z kolei w stanie czerpać siłę z jasnej lub mrocznej materii. W rezultacie nigdy nie mamy pewności w jaki sposób wróg się zachowa. Całości obrazu dopełniają jeszcze bohaterowie niezależni oraz drzewa technologiczne.
Płyta jest w stanie bdb.
W razie pytań proszę o kontakt: 788 [zasłonięte] 098
lub gg:[zasłonięte]81559