|
Produkt nowy, nieużywany, objęty 2 letnią gwarancją polskiego dystrybutora.
Darmowa wysyłka kurierem UPS.
Wersja TWIN SOLO, zintegrowana karta DSP UAD-2 SOLO: 1 procesor SHARC, zawiera zestaw pluginów Realtime Analog Classics [UA 610-B Tube Preamp and EQ, Softube Amp Room Essentials, Teletronix LA-2A Classic Leveling Amplifier, 1176SE/LN Classic Limiting Amplifiers, Pultec MEQ-5 Midrange Equalizer, Pultec EQP-1A Program Equalizer, RealVerb Pro Room Modeler, CS-1 ChannelStrip]
Apollo Twin to nowy standard wśród stacjonarnych interfejsów audio. Podłączany przez port Thunderbolt interfejs dla komputerów Mac zapewnia najlepsze w swojej klasie rozwiązania technologiczne i umożliwia przetwarzanie efektami UAD w czasie rzeczywistym. Dźwięk możesz nagrywać z prawie zerowym opóźnieniem, korzystając z pełnego zestawu wtyczek UAD Powered Plug-Ins. Apollo Twin - przed tobą genialne połączenie klasycznego analogowego brzmienia z najnowocześniejszymi funkcjami.
Najważniejsze cechy
- Najwyższej jakości konwersja dźwięku 24-bity/192 kHz
- Efekty UAD w czasie rzeczywistym — nagrywaj korzystając z wtyczkowych emulacji klasycznych kompresorów, korektorów, rejestratorów taśmowych i wzmacniaczy gitarowych przy nieomal zerowej latencji
- Nowa technologia Unison™ - rewelacyjne emulacje klasycznych przedwzmacniaczy mikrofonowych
- Dostępny w wersjach z kartami DSP UAD-2 SOLO lub UAD-2 DUO DSP
- W komplecie zestaw wtyczek UAD Powered Plug-Ins “Realtime Analog Classics”
- Połączenie Thunderbolt zapewnia wyjątkowo szybką transmisję z komputerami Mac, na poziomie PCIe
- 2 wysokiej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo/liniowe; 2 wyjścia liniowe; wejście instrumentalne Hi-Z na panelu przednim i wyjście słuchawkowe
- Cyfrowo kontrolowane, analogowe wyjścia monitorowe zapewniają najwyższą jakość sygnału na każdym poziomie
- Bezkompromisowy układ analogowy, najlepsze komponenty i najwyższa jakość wykonania
- Nagrywanie i miksowanie dźwięków w rewelacyjnej jakości 24-bity/192 kHz
Apollo Twin zaskoczy cię znakomitym dźwiękiem o jakości 24-bity/192 kHz i zapierającą dech w piersiach czystością brzmienia, zapewniając najlepszą dynamikę i najniższy poziom szumów spośród wszystkich interfejsów audio w swojej klasie. Znakomite przedwzmacniacze mikrofonowe i konwertery audio, identyczne z tymi, jakie znajdują się w innych, słynnych urządzeniach Apollo sprawią, że twoje nagrania zabrzmią naprawdę trój-wymiarowo, dynamicznie i z niespotykaną głębią. Cyfrowo sterowane, analogowe wyjścia monitorowe przenoszą sygnał o najwyższej jakości (pozbawiony cyfrowego skalowania) na każdym poziomie odsłuchu, więc teraz swoje miksy usłyszysz jeszcze lepiej, w każdych warunkach.
Kompletne studio analogowe z wtyczkami UAD działającymi w czasie rzeczywistym
Wyobraź sobie, że masz przed sobą do dyspozycji klasyczne analogowe studio nagrań. Apollo Twin umożliwia nagrywanie i miksowanie z użyciem kompletnego zestawu wtyczek UAD Powered Plug-Ins. Korzystaj z kultowych korektorów, kompresorów, pogłosów, rejestratorów taśmowych i całej reszty - efekty działają z nieomal zerowym opóźnieniem, bez względu, jaki rozmiar bufora ustawisz w swoim programie audio. Z Apollo Twin i nagradzanymi wtyczkami UAD powstałymi przy współpracy z firmami Ampex, Lexicon, Neve, Moog, Roland, SSL, Studer itp. bez problemu uzyskasz autentycznie analogowe, ciepłe brzmienie.
Przepustką do magicznego świata analogów są pokładowe karty DSP UAD-2 SOLO lub DUO, które dostarczają mocy dla wtyczek UAD i redukują obciążenie zasobów obliczeniowych twojego komputera. Razem z Apollo Twin otrzymasz zestaw wtyczek "Realtime Analog Classics", w którym znalazły się wybrane klasyczne kompresory, equalizery i pogłos w wersjach programowych, a także emulacje wzmacniaczy gitarowych i przedwzmacniacza lampowego. Od tej chwili możesz również sięgnąć po efekty z potężnej i nieustannie powiększającej się kolekcji wtyczek UAD, dostępnych w internetowym sklepie Universal Audio (http://www.uaudio.com/store.html).
[Realtime Analog Classics]
Nagrywaj przez klasyczne preampy mikrofonowe z technologią Unison™
Dzięki technologii Unison przedwzmacniacze mikrofonowe w Apollo Twin mogą zabrzmieć i zachowywać się dokładnie taka samo, jak najbardziej pożądane na świecie preampy lampowe i tranzystorowe - włączając w to parametry niesłychane istotnej impedancji tych urządzeń, najlepsze ustawienia, “sweet spoty” sekcji wzmocnienia i zachowanie układów. Polegająca na przełomowej integracji cyfrowo sterowanych analogowych preampów mikrofonowych z pokładowymi procesorami UAD technologia Unison umożliwia nagrywanie sygnału przez rozmaite emulacje przedwzmacniaczy, takie jak dostępna w zestawie wtyczka UA 610-B Tube Preamp oraz wiele emulacji dostępnych niebawem w przyszłości.
Szybkie połączenie Thunderbolt z twoim komputerem Mac
Dostępne w Apollo Twin łącze Thunderbolt obsługują ultra-szybkie drivery audio PCIe zapewniające duża przepustowość i niską latencję dla komputerów Mac z portem Thunderbolt. Ponieważ Thunderbolt oferuje 12-krotną przepustowość FireWire 800, z Apollo Twin możesz połączyć wiele urządzeń - dyski twarde i koncentratory HDMI/USB3 - zachowując pełną, najwyższa wydajność systemu.
Profesjonalne złącza wejściowe i wyjściowe
Apollo Twin to interfejs typu 2-in/6-out, wyposażony w dwa najwyższej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe, dwa analogowe wyjścia liniowe, dwa kontrolowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe, z możliwością rozszerzenia o dodatkowe osiem, wejściowych kanałów cyfrowych poprzez złącze optyczne. Wygodnie ulokowane wejście instrumentalne Hi-Z i gniazdo słuchawkowe pozwolą ci szybko uchwycić najbardziej inspirujące momenty.
Aplikacja Console i wtyczka Console Recall
Aplikacja Console to główny interfejs programowy Apollo Twin. Intuicyjny układ w stylu analogowej konsolety pozwala na szybkie - w czasie rzeczywistym - nagrywanie i monitorowanie sygnałów z użyciem wtyczek UAD. Żaden inny interfejs nie daje takich możliwości. Kompletne ustawienia programu Console w Apollo Twin można zapisywać w postaci presetów, a nawet razem z sesją przy wykorzystaniu wtyczki Console Recall (VST/AU/RTAS/AAX 64). W ten sposób wszystkie ustawienia Apollo Twin można przywołać miesiące, a nawet lata po ostatnim zamknięciu sesji.
[kliknij aby powiększyć]
Działa z większością programów DAW dla komputerów Mac
Apollo Twin to interfejs kompatybilny z większością programów DAW dla komputerów Mac, takich jak Pro Tools, Logic, Garage Band, Cubase, Live i wiele innych - bezproblemowo integruje się z oprogramowaniem, niezależnie od tego, jakiego programu używasz do nagrywania dźwięków.
Najważniejsze funkcje
- Stacjonarny interfejs audio Thunderbolt zapewniający światowej klasy konwersję dźwięków o parametrach 24-bity/192 kHz.
- Przetwarzanie efektami UAD w czasie rzeczywistym - w trakcie nagrywania korzystaj z klasycznych kompresorów, korektorów, rejestratorów taśmowych, preampów mikrofonowych i wzmacniaczy gitarowych w wersjach wtyczkowych, z nieomal zerową (poniżej 2 ms) latencją.
- Połączenie przez Thunderbolt to błyskawiczna transmisja danych na poziomie PCIe i pełna stabilność przy współpracy z komputerami Mac.
- Technologia Unison™ - rewelacyjne emulacje klasycznych przedwzmacniaczy mikrofonowych
- 2 doskonałe przedwzmacniacze mikrofonowo/liniowe; 2 wyjścia liniowe; wejście instrumentalne Hi-Z na panelu przednim, oraz wyjście słuchawkowe
- Dwa, kontrolowane cyfrowo monitorowe wyjścia analogowe zapewniają sygnał najwyższej jakości, na każdym poziomie głośności
- Do ośmiu kanałów dodatkowego cyfrowego wejścia przez złącze optyczne
- Bezkompromisowo zaprojektowany układ analogowy, najlepsze komponenty i najwyższa jakość wykonania
- Obsługa wtyczek UAD Powered Plug-Ins w formatach Audio Units, VST, RTAS i AAX64 w większości najważniejszych programów DAW
DANE TECHNICZNE
WYMAGANIA SYSTEMOWE:
- Komputer Apple Mac z portem Thunderbolt*
- Mac OS X 10.8 Mountain Lion lub 10.9 Mavericks
- Połączenie z Internetem - do pobierania i autoryzacji wtyczek UAD
- Oprogramowanie obsługujące wtyczki w formatach VST, Audio Unit, RTAS lub AAX 64
- 2 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym
- Kabel Thunderbolt (sprzedawany oddzielnie)
* kompatybilność z komputerami Apple Mac sprawdzisz na stronie Universal Audio
Więcej informacji na temat kompatybilności Apollo Twin
Thunderbolt - dodatkowe uwagi
WEJŚCIA I WYJŚCIA:
- Wejścia mikrofonowe: 2
- Analogowe wejścia liniowe: 2
- Wejścia wysoko-impedancyjne Hi-Z: 1
- Analogowe wyjścia liniowe: 2 (niezależne)
- Analogowe wyjścia monitorowe: 2 (1 para stereo)
- Wyjścia słuchawkowe: 1 para stereo
- Wejścia cyfrowe (Toslink): 1 (ADAT lub S/PDIF)
- Port Thunderbolt: 1 (kompatybilny z Thunderbolt 2)
KONWERSJA ANALOGOWO/CYFROWA - CYFROWO/ANALOGOWA
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz,
- Rozdzielczość bitowa analog/cyfra: 24 bity,
- Równoległa konwersja analogowo-cyfrowa: 2 kanały,
- Równoległa konwersja cyfrowo-analogowa: 6 kanałów,
- Opóźnienie dla toru analogowego: 1.1 ms (przy ustawieniu 96 kHz),
- Opóźnienie dla toru analogowego z włączonymi szeregowo w programie Console czterema wtyczkami UAD-2: 1.1 ms (przy ustawieniu 96 kHz).
ANALOGOWE WEJŚCIA/WYJŚCIA
WEJŚCIA LINIOWE: 1-2:
- Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne,
- Zakres dynamiki: 117.5 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 117.5 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -108 dBFS,
- Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): >60 dB,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Impedencja wejściowa: 10K Ohm,
- Zakres wzmocnienia sygnału wejściowego: od +10 dB do +65 dB,
- Minimalny poziom wejściowy: 18 dBV (przy minimalnym wzmocnieniu),
- Maksymalny poziom wejściowy: -37 dBV (przy maksymalnym wzmocnieniu),
- Stereo Level Balance: ±0.05 dB.
WEJŚCIA MIKROFONOWE 1-4:
- Złącza: XLR żeńskie, symetryczne,
- Zasilanie fantomowe +48 V, (z włącznikiem),
- Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 118 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -110 dBFS,
- Odpowiednik szumu wejściowego (EIN): -127 dB,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): >70 dB,
- Zakres wzmocnienia sygnału wejściowego: od +10 dB do +65 dB,
- Minimalny poziom wejściowy: 23.8 dBV (przy minimalnym wzmocnieniu),
- Maksymalny poziom wejściowy: -31.2 dBV (przy maksymalnym wzmocnieniu).
WEJŚCIE HI-Z:
- Złącza: TS mono ¼” żeńskie,
- Zakres dynamiki: 117 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 117 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -101 dBFS,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB
- Impedencja wejściowa: 1M Ohms
- Minimalny poziom wejściowy: 10 dBV (przy minimalnym wzmocnieniu)
- Maksymalny poziom wejściowy: -45 dBV (przy maksymalnym wzmocnieniu)
WYJŚCIA LINIOWE: 3-4:
- Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne,
- Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 118 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -107 dBFS,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Separacja kanałów: >120 dB,
- Impedencja wyjściowa: 600 Ohm,
- Maksymalny poziom wyjściowy: 18 dBV,
- Stereo Level Balance: ±0.05 dB.
WYJŚCIA MONITORWE: 1-2:
- Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Zakres dynamiki: 115 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 115 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -105 dBFS,
- Separacja kanałów: >118 dB,
- Impedencja wyjściowa: 600 Ohm,
- Zakres wzmocnienia sygnału wyjściowego: od -96 dB do 0 dB,
- Maksylamy poziom wyjściowy: 18 dBV,
- Stereo Level Balance: ±0.05 dB,
- Operating Reference Level: +14 dBu, +20 dBu (selectable).
WYJŚCIA SŁUCHAWKOWE STEREO:
- Złącza: ¼” TRS żeńskie, stereo/niesymetryczne,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Zakres dynamiki: 113 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 113 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -101 dBFS,
- Separacja kanałów: >110 dB.
- Impedencja wyjściowa: 10 Ohm,
- Zakres wzmocnienia sygnału wyjściowego: -INF do 0 dB,
- Maksymalna moc wyjściowa: 80 milliwatts into 600 Ohm,
- Stereo Level Balance: ±0.11 dB.
CYFROWE WEJŚCIA/WYJŚCIA
S/PDIF:
- Złącza: optyczne TOSLINK JIS F05,
- Format: IEC958
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96 kHz,
- Ilość kanałów wejściowych: 2 (Stereo L/R).
ADAT:
- Złącza: optyczne TOSLINK JIS F05,
- Format: ADAT Digital “Lightpipe” with S/MUX,
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 172.4, 192 kHz,
- Ilość kanałów wejściowych przy 44.1 kHz, 48 kHz: 1-8
- Ilość kanałów wejściowych przy 88.2 kHz, 96 kHz: 1-4 (S/MUX)
- Ilość kanałów wejściowych przy 176.4 kHz, 192 kHz: 1-2 (S/MUX)
ŹRÓDŁA SYNCHRONIZACJI:
- Wewnętrzna, S/PDIF, ADAT.
UKŁAD ELEKTRYCZNY:
- Zasilacze: zasilacz zewnętrzny AC - DC,
- Typ złącza AC: Zmienne końcówki (UL, VDE, UK, SSA, CCC),
- Wymagania prądowe AC: 100V – 240V AC, 50 – 60 Hz,
- Typ złącza DC: męskie 2.1 mm x 5.5 mm,
- Wymagania prądowe DC: 12 VDC, ±5%,
- Maksymalny pobór mocy: 12 W.
OTOCZENIE:
- Operating Temperature Range: 0º to 35º C,
- Storage Temperature Range: -40 to 80º C,
- Operating Humidity Range: 20% to 80%.
KONSTRUKCJA:
- Szerokość: 160 mm (6,31"),
- Wysokość: 66 mm (2.60”),
- Głębokość, sama obudowa: 149 mm (5.86”),
- Głębokość, z regulatorami: 157 mm (6.20”),
- Wymiary opakowania: 20.32cm x 20.32cm x 13.97cm (8” x 8” x 5.5”).
WAGA:
- Waga w opakowaniu (pudełko i akcesoria): 1.74 kg,
- Waga (samo urządzenie): 1.06 kg.
|