Produkt nowy, nieużywany, objęty 2 letnią gwarancją polskiego dystrybutora z możliwością jej przedłużenia do 3 lat po zarejestrowaniu produktu. Darmowa wysyłka kurierem UPS.
Wersja TWIN DUO, zintegrowana karta DSP UAD-2 DUO: 2 procesory SHARC, zawiera zestaw pluginów Realtime Analog Classics [UA 610-B Tube Preamp and EQ, Softube Amp Room Essentials, Teletronix LA-2A Classic Leveling Amplifier, 1176SE/LN Classic Limiting Amplifiers, Pultec MEQ-5 Midrange Equalizer, Pultec EQP-1A Program Equalizer, RealVerb Pro Room Modeler, CS-1 ChannelStrip]
Apollo Twin to nowy standard wśród stacjonarnych interfejsów audio. Podłączany przez port Thunderbolt interfejs dla komputerów Mac zapewnia najlepsze w swojej klasie rozwiązania technologiczne i umożliwia przetwarzanie efektami UAD w czasie rzeczywistym. Dźwięk możesz nagrywać z prawie zerowym opóźnieniem, korzystając z pełnego zestawu wtyczek UAD Powered Plug-Ins. Apollo Twin - przed tobą genialne połączenie klasycznego analogowego brzmienia z najnowocześniejszymi funkcjami.
Najważniejsze cechy
- Najwyższej jakości konwersja dźwięku 24-bity/192 kHz
- Efekty UAD w czasie rzeczywistym — nagrywaj korzystając z wtyczkowych emulacji klasycznych kompresorów, korektorów, rejestratorów taśmowych i wzmacniaczy gitarowych przy nieomal zerowej latencji
- Nowa technologia Unison™ - rewelacyjne emulacje klasycznych przedwzmacniaczy mikrofonowych
- Dostępny w wersjach z kartami DSP UAD-2 SOLO lub UAD-2 DUO DSP
- W komplecie zestaw wtyczek UAD Powered Plug-Ins “Realtime Analog Classics”
- Połączenie Thunderbolt zapewnia wyjątkowo szybką transmisję z komputerami Mac, na poziomie PCIe
- 2 wysokiej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo/liniowe; 2 wyjścia liniowe; wejście instrumentalne Hi-Z na panelu przednim i wyjście słuchawkowe
- Cyfrowo kontrolowane, analogowe wyjścia monitorowe zapewniają najwyższą jakość sygnału na każdym poziomie
- Bezkompromisowy układ analogowy, najlepsze komponenty i najwyższa jakość wykonania
- Nagrywanie i miksowanie dźwięków w rewelacyjnej jakości 24-bity/192 kHz
Apollo Twin zaskoczy cię znakomitym dźwiękiem o jakości 24-bity/192 kHz i zapierającą dech w piersiach czystością brzmienia, zapewniając najlepszą dynamikę i najniższy poziom szumów spośród wszystkich interfejsów audio w swojej klasie. Znakomite przedwzmacniacze mikrofonowe i konwertery audio, identyczne z tymi, jakie znajdują się w innych, słynnych urządzeniach Apollo sprawią, że twoje nagrania zabrzmią naprawdę trój-wymiarowo, dynamicznie i z niespotykaną głębią. Cyfrowo sterowane, analogowe wyjścia monitorowe przenoszą sygnał o najwyższej jakości (pozbawiony cyfrowego skalowania) na każdym poziomie odsłuchu, więc teraz swoje miksy usłyszysz jeszcze lepiej, w każdych warunkach.
Kompletne studio analogowe z wtyczkami UAD działającymi w czasie rzeczywistym
Wyobraź sobie, że masz przed sobą do dyspozycji klasyczne analogowe studio nagrań. Apollo Twin umożliwia nagrywanie i miksowanie z użyciem kompletnego zestawu wtyczek UAD Powered Plug-Ins. Korzystaj z kultowych korektorów, kompresorów, pogłosów, rejestratorów taśmowych i całej reszty - efekty działają z nieomal zerowym opóźnieniem, bez względu, jaki rozmiar bufora ustawisz w swoim programie audio. Z Apollo Twin i nagradzanymi wtyczkami UAD powstałymi przy współpracy z firmami Ampex, Lexicon, Neve, Moog, Roland, SSL, Studer itp. bez problemu uzyskasz autentycznie analogowe, ciepłe brzmienie.
Przepustką do magicznego świata analogów są pokładowe karty DSP UAD-2 SOLO lub DUO, które dostarczają mocy dla wtyczek UAD i redukują obciążenie zasobów obliczeniowych twojego komputera. Razem z Apollo Twin otrzymasz zestaw wtyczek "Realtime Analog Classics", w którym znalazły się wybrane klasyczne kompresory, equalizery i pogłos w wersjach programowych, a także emulacje wzmacniaczy gitarowych i przedwzmacniacza lampowego. Od tej chwili możesz również sięgnąć po efekty z potężnej i nieustannie powiększającej się kolekcji wtyczek UAD, dostępnych w internetowym sklepie Universal Audio (http://www.uaudio.com/store.html).
[Realtime Analog Classics]
Nagrywaj przez klasyczne preampy mikrofonowe z technologią Unison™
Dzięki technologii Unison przedwzmacniacze mikrofonowe w Apollo Twin mogą zabrzmieć i zachowywać się dokładnie taka samo, jak najbardziej pożądane na świecie preampy lampowe i tranzystorowe - włączając w to parametry niesłychane istotnej impedancji tych urządzeń, najlepsze ustawienia, “sweet spoty” sekcji wzmocnienia i zachowanie układów. Polegająca na przełomowej integracji cyfrowo sterowanych analogowych preampów mikrofonowych z pokładowymi procesorami UAD technologia Unison umożliwia nagrywanie sygnału przez rozmaite emulacje przedwzmacniaczy, takie jak dostępna w zestawie wtyczka UA 610-B Tube Preamp oraz wiele emulacji dostępnych niebawem w przyszłości.
Szybkie połączenie Thunderbolt z twoim komputerem Mac
Dostępne w Apollo Twin łącze Thunderbolt obsługują ultra-szybkie drivery audio PCIe zapewniające duża przepustowość i niską latencję dla komputerów Mac z portem Thunderbolt. Ponieważ Thunderbolt oferuje 12-krotną przepustowość FireWire 800, z Apollo Twin możesz połączyć wiele urządzeń - dyski twarde i koncentratory HDMI/USB3 - zachowując pełną, najwyższa wydajność systemu.
Profesjonalne złącza wejściowe i wyjściowe
Apollo Twin to interfejs typu 2-in/6-out, wyposażony w dwa najwyższej klasy przedwzmacniacze mikrofonowo-liniowe, dwa analogowe wyjścia liniowe, dwa kontrolowane cyfrowo analogowe wyjścia monitorowe, z możliwością rozszerzenia o dodatkowe osiem, wejściowych kanałów cyfrowych poprzez złącze optyczne. Wygodnie ulokowane wejście instrumentalne Hi-Z i gniazdo słuchawkowe pozwolą ci szybko uchwycić najbardziej inspirujące momenty.
Aplikacja Console i wtyczka Console Recall
Aplikacja Console to główny interfejs programowy Apollo Twin. Intuicyjny układ w stylu analogowej konsolety pozwala na szybkie - w czasie rzeczywistym - nagrywanie i monitorowanie sygnałów z użyciem wtyczek UAD. Żaden inny interfejs nie daje takich możliwości. Kompletne ustawienia programu Console w Apollo Twin można zapisywać w postaci presetów, a nawet razem z sesją przy wykorzystaniu wtyczki Console Recall (VST/AU/RTAS/AAX 64). W ten sposób wszystkie ustawienia Apollo Twin można przywołać miesiące, a nawet lata po ostatnim zamknięciu sesji.
[kliknij aby powiększyć]
Działa z większością programów DAW dla komputerów Mac
Apollo Twin to interfejs kompatybilny z większością programów DAW dla komputerów Mac, takich jak Pro Tools, Logic, Garage Band, Cubase, Live i wiele innych - bezproblemowo integruje się z oprogramowaniem, niezależnie od tego, jakiego programu używasz do nagrywania dźwięków.
Najważniejsze funkcje
- Stacjonarny interfejs audio Thunderbolt zapewniający światowej klasy konwersję dźwięków o parametrach 24-bity/192 kHz.
- Przetwarzanie efektami UAD w czasie rzeczywistym - w trakcie nagrywania korzystaj z klasycznych kompresorów, korektorów, rejestratorów taśmowych, preampów mikrofonowych i wzmacniaczy gitarowych w wersjach wtyczkowych, z nieomal zerową (poniżej 2 ms) latencją.
- Połączenie przez Thunderbolt to błyskawiczna transmisja danych na poziomie PCIe i pełna stabilność przy współpracy z komputerami Mac.
- Technologia Unison™ - rewelacyjne emulacje klasycznych przedwzmacniaczy mikrofonowych
- 2 doskonałe przedwzmacniacze mikrofonowo/liniowe; 2 wyjścia liniowe; wejście instrumentalne Hi-Z na panelu przednim, oraz wyjście słuchawkowe
- Dwa, kontrolowane cyfrowo monitorowe wyjścia analogowe zapewniają sygnał najwyższej jakości, na każdym poziomie głośności
- Do ośmiu kanałów dodatkowego cyfrowego wejścia przez złącze optyczne
- Bezkompromisowo zaprojektowany układ analogowy, najlepsze komponenty i najwyższa jakość wykonania
- Obsługa wtyczek UAD Powered Plug-Ins w formatach Audio Units, VST, RTAS i AAX64 w większości najważniejszych programów DAW
Interfejsy Apollo umieściły klasyczne analogowe brzmienie w świecie cyfrowych studiów nagrań. Teraz w pełni rozszerzają swoją funkcjonalność wykorzystując Thunderbolt.
Nowe oprogramowanie UAD V8.0 już jest dostępne, a wraz z nim długo oczekiwany Apollo Extended!
Użytkownicy korzystający z Thunderbolt w Apollo Twin, Apollo DUO, QUAD i Apollo 16 mogą teraz dowolnie łączyć ze sobą do 4 interfejsów Apollo oraz do 6 UAD2 Thunderbolt. Dzięki temu mogą zwiększyć liczbę wejść, wyjść i moc DSP w swoim studio.
Przykładowo:
Właściciele Apollo Quad mogą teraz podłączyć dodatkowo Apollo Twin, aby w łatwy sposób kontrolować monitory odsłuchowe, otrzymać dodatkowe wejście gitarowe z technologią Unison i oczywiście zwiększyć moc DSP potrzebną do obsługi pokładowych wtyczek UAD.
Apollo Expanded pozwala urządzeniom Apollo wyposażonym w Thunderbolt na:
- Proste kaskadowe łączenie pomiędzy urządzeniami
- Potężny, nowy Flex Driver umożliwia konfigurowanie wejść i wyjść – nadając im nazwy , zapamiętując je, dzieląc presety pomiędzy różnymi zestawami fizycznych urządzeń i programami DAW.
- Podawanie synchronizacji – Clock poprzez Thunderbolt do wszystkich Apollo
- Możliwość dodania Apollo Twin jako kontrolera monitorów, jak również jako dodatkowe DSP z wejściami i wyjściami audio.
Dodatkowo urządzenia Apollo z kartami Thunderbolt mogą korzystać z programowego miksera Console 2.0, który zapewnia:
- Nowy, wysokiej rozdzielczości 64 –bitowy interfejs graficzny.
- Tworzenie i zapamiętywanie i przywoływanie Channel Stripów stworzonych ulubionych pluginów UA na danym kanale audio konsolety.
- Nowoczesny monitoring.
- Ponad 25 dodatkowych funkcji:
- Kategoryzowanie pluginów z funkcją Show/Hide
- Drag & Drop dla pluginów UA
- Nowy plugin do tworzenia presetów odsłuchu.
- Przyciski Rec/Mon na każdym kanale
- Niezależne, dynamicznie zmienne wielkości okien.
- I wiele innych…
Console 2.0 oferuje 101 presetów Channel Strip customowych ustawień stworzonych przez topowych producentów i inżynierów, np.: Andrew Scheps (Adele, Black Sabbath), Darrell Thorp (Beck, Radiohead), Dave Isaac (Prince, Eric Clapton), Jeff Balding (Taylor Swift, Megadeth), JJ Blair (Johnny Cash, George Benson), Richard Chycki (Rush, Dream Theater), Ross Hogarth (Van Halen, Ziggy Marley), Steve Levine (Culture Club, Beach Boys), and Tony Maserati (Beyoncé, Jason Mraz).
Zobacz filmy, które w przystępny sposób wyjąsniają wszystkie funkcje Console 2.0:
Apollo Console 2.0 Part 1 (Getting Started) - Video
Apollo Console 2.0 Part 2 (Console Sections) - Video
Apollo Console 2.0 Part 3 (Expanded Systems, Flex Driver) - Video
DANE TECHNICZNE
WYMAGANIA SYSTEMOWE:
- Komputer Apple Mac z portem Thunderbolt*
- Mac OS X 10.8 Mountain Lion lub 10.9 Mavericks
- Połączenie z Internetem - do pobierania i autoryzacji wtyczek UAD
- Oprogramowanie obsługujące wtyczki w formatach VST, Audio Unit, RTAS lub AAX 64
- 2 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym
- Kabel Thunderbolt (sprzedawany oddzielnie)
* kompatybilność z komputerami Apple Mac sprawdzisz na stronie Universal Audio
Więcej informacji na temat kompatybilności Apollo Twin
Thunderbolt - dodatkowe uwagi
WEJŚCIA I WYJŚCIA:
- Wejścia mikrofonowe: 2
- Analogowe wejścia liniowe: 2
- Wejścia wysoko-impedancyjne Hi-Z: 1
- Analogowe wyjścia liniowe: 2 (niezależne)
- Analogowe wyjścia monitorowe: 2 (1 para stereo)
- Wyjścia słuchawkowe: 1 para stereo
- Wejścia cyfrowe (Toslink): 1 (ADAT lub S/PDIF)
- Port Thunderbolt: 1 (kompatybilny z Thunderbolt 2)
KONWERSJA ANALOGOWO/CYFROWA - CYFROWO/ANALOGOWA
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz,
- Rozdzielczość bitowa analog/cyfra: 24 bity,
- Równoległa konwersja analogowo-cyfrowa: 2 kanały,
- Równoległa konwersja cyfrowo-analogowa: 6 kanałów,
- Opóźnienie dla toru analogowego: 1.1 ms (przy ustawieniu 96 kHz),
- Opóźnienie dla toru analogowego z włączonymi szeregowo w programie Console czterema wtyczkami UAD-2: 1.1 ms (przy ustawieniu 96 kHz).
ANALOGOWE WEJŚCIA/WYJŚCIA
WEJŚCIA LINIOWE: 1-2:
- Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne,
- Zakres dynamiki: 117.5 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 117.5 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -108 dBFS,
- Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): >60 dB,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Impedencja wejściowa: 10K Ohm,
- Zakres wzmocnienia sygnału wejściowego: od +10 dB do +65 dB,
- Minimalny poziom wejściowy: 18 dBV (przy minimalnym wzmocnieniu),
- Maksymalny poziom wejściowy: -37 dBV (przy maksymalnym wzmocnieniu),
- Stereo Level Balance: ±0.05 dB.
WEJŚCIA MIKROFONOWE 1-4:
- Złącza: XLR żeńskie, symetryczne,
- Zasilanie fantomowe +48 V, (z włącznikiem),
- Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 118 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -110 dBFS,
- Odpowiednik szumu wejściowego (EIN): -127 dB,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Współczynnik tłumienia sygnału współbieżnego (CMRR): >70 dB,
- Zakres wzmocnienia sygnału wejściowego: od +10 dB do +65 dB,
- Minimalny poziom wejściowy: 23.8 dBV (przy minimalnym wzmocnieniu),
- Maksymalny poziom wejściowy: -31.2 dBV (przy maksymalnym wzmocnieniu).
WEJŚCIE HI-Z:
- Złącza: TS mono ¼” żeńskie,
- Zakres dynamiki: 117 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 117 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -101 dBFS,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB
- Impedencja wejściowa: 1M Ohms
- Minimalny poziom wejściowy: 10 dBV (przy minimalnym wzmocnieniu)
- Maksymalny poziom wejściowy: -45 dBV (przy maksymalnym wzmocnieniu)
WYJŚCIA LINIOWE: 3-4:
- Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne,
- Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 118 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -107 dBFS,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Separacja kanałów: >120 dB,
- Impedencja wyjściowa: 600 Ohm,
- Maksymalny poziom wyjściowy: 18 dBV,
- Stereo Level Balance: ±0.05 dB.
WYJŚCIA MONITORWE: 1-2:
- Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Zakres dynamiki: 115 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 115 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -105 dBFS,
- Separacja kanałów: >118 dB,
- Impedencja wyjściowa: 600 Ohm,
- Zakres wzmocnienia sygnału wyjściowego: od -96 dB do 0 dB,
- Maksylamy poziom wyjściowy: 18 dBV,
- Stereo Level Balance: ±0.05 dB,
- Operating Reference Level: +14 dBu, +20 dBu (selectable).
WYJŚCIA SŁUCHAWKOWE STEREO:
- Złącza: ¼” TRS żeńskie, stereo/niesymetryczne,
- Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz, ±0.1 dB,
- Zakres dynamiki: 113 dB (A-ważone),
- Odstęp sygnału od szumu: 113 dB (A-ważone),
- Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -101 dBFS,
- Separacja kanałów: >110 dB.
- Impedencja wyjściowa: 10 Ohm,
- Zakres wzmocnienia sygnału wyjściowego: -INF do 0 dB,
- Maksymalna moc wyjściowa: 80 milliwatts into 600 Ohm,
- Stereo Level Balance: ±0.11 dB.
CYFROWE WEJŚCIA/WYJŚCIA
S/PDIF:
- Złącza: optyczne TOSLINK JIS F05,
- Format: IEC958
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96 kHz,
- Ilość kanałów wejściowych: 2 (Stereo L/R).
ADAT:
- Złącza: optyczne TOSLINK JIS F05,
- Format: ADAT Digital “Lightpipe” with S/MUX,
- Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 172.4, 192 kHz,
- Ilość kanałów wejściowych przy 44.1 kHz, 48 kHz: 1-8
- Ilość kanałów wejściowych przy 88.2 kHz, 96 kHz: 1-4 (S/MUX)
- Ilość kanałów wejściowych przy 176.4 kHz, 192 kHz: 1-2 (S/MUX)
ŹRÓDŁA SYNCHRONIZACJI:
- Wewnętrzna, S/PDIF, ADAT.
UKŁAD ELEKTRYCZNY:
- Zasilacze: zasilacz zewnętrzny AC - DC,
- Typ złącza AC: Zmienne końcówki (UL, VDE, UK, SSA, CCC),
- Wymagania prądowe AC: 100V – 240V AC, 50 – 60 Hz,
- Typ złącza DC: męskie 2.1 mm x 5.5 mm,
- Wymagania prądowe DC: 12 VDC, ±5%,
- Maksymalny pobór mocy: 12 W.
OTOCZENIE:
- Operating Temperature Range: 0º to 35º C,
- Storage Temperature Range: -40 to 80º C,
- Operating Humidity Range: 20% to 80%.
KONSTRUKCJA:
- Szerokość: 160 mm (6,31"),
- Wysokość: 66 mm (2.60”),
- Głębokość, sama obudowa: 149 mm (5.86”),
- Głębokość, z regulatorami: 157 mm (6.20”),
- Wymiary opakowania: 20.32cm x 20.32cm x 13.97cm (8” x 8” x 5.5”).
WAGA:
- Waga w opakowaniu (pudełko i akcesoria): 1.74 kg,
- Waga (samo urządzenie): 1.06 kg.
|