Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNIVERSAL AUDIO APOLLO 8 QUAD INTERFEJS AUDIO NOWY

25-06-2015, 18:21
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 10 590 zł     
Użytkownik 600cc
numer aukcji: 5302684431
Miejscowość Chotomów
Wyświetleń: 68   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Produkt nowy, nieużywany, objęty 2 letnią gwarancją polskiego dystrybutora z możliwością jej przedłużenia do 3 lat po zarejestrowaniu produktu.

 

 

 

 

Interfejs Audio Thunderbolt, zintegrowana karta DSP UAD-2 QUAD: 4 procesory SHARC, zawiera zestaw pluginów Realtime Analog Classics Plus [UA 610-B Tube Preamp /EQ, Fairchild 670, UA Precision Enhancer, UA LA-2A Classic Audio Leveler, UA 1176 LN / SE Limiting Amplifier, Pultec EQP-1A / MEQ-5 EQ, RealVerb Pro Room Modeler, CS-1 ChannelStrip]

 

 

Nowe interfejsy Apollo wyposażone są w:

  • Nowej generacji konwertery AD/DA
  • Pokładowy UAD-2 DSP umożliwiający obróbkę audio w czasie rzeczywistym i nagrywanie przez najwyższej jakości emulatory urządzeń Lexicona, Studera, Manley, Ampex, UA i wiele innych z zerową latencją
  • Unison - preampy mikrofonowe i wejścia instrumentalne Hi-Z (Apollo 8p i Apoll 8), które mogą brzmieć jak klasyczne urządzenia Neve, Api czy Universal Audio
  • Złącze Thunderbolt 2 umożliwiające łączenie kaskadowo do 4 Apollo i 6 UAD (tylko Mac)
  • Zestaw wtyczek “Realtime Analog Classics Plus”: 610-B Tube Preamp & EQ, Softube Amp Room, legacy LA-2A, 1176  i Fairchild compressors, Pultec EQ.

 

Apollo® jest pierwszym profesjonalnym, komputerowym interfejsem audio wysokiej rozdzielczości zapewniającym brzmienie, sposób działania i wrażenia takie, jak podczas nagrywania na sprzęcie analogowym. Przystosowany do technologii Thunderbolt™ interfejs audio 18 x 24, to analogowa konstrukcja UA gwarantująca najwyższą jakość brzmienia 24-bit/192 kHz, połączona z działającym w czasie rzeczywistym procesorem UAD DSP. Używając Apollo, producenci muzyczni i wykonawcy nareszcie mogą bezproblemowo przetwarzać ścieżki w czasie rzeczywistym, za pomocą klasycznych, emulujących analogowe narzędzia wtyczek UAD - takich, jak Neve, Studer, Manley, Lexicon i innych - na komputerach Mac i PC.

 

Najwyższa jakość brzmienia 24-bit/192 kHz

Zaprojektowany tak, by pełnić rolę głównego urządzenia w nowoczesnym studio opartym na komputerach Mac lub PC, Apollo reprezentuje bezkompromisowe podejście do kwestii jakości dźwięku. Interfejs powstał na bazie długoletniego doświadczenia UA w dziedzinie urządzeń analogowych i oferuje dźwięk w najwyższej rozdzielczości, o najniższym poziomie zniekształceń THD i największym w tej klasie zakresie dynamiki. Znakomite przedwzmacniacze mikrofonowe Apollo, najlepsze konwertery - a także układ dopracowany w najdrobniejszych szczegółach - to wszystko przekłada się na większą precyzję i głębię w nagraniach na każdym etapie produkcji, począwszy od etapu rejestracji ścieżek, przez dogrywki do miksów i masteringu.

 

Przetwarzanie wtyczkami UAD w czasie rzeczywistym, podczas rejestracji, miksów i masteringu

Pomimo iż „naturalne” brzmienie Apollo jest nadzwyczaj otwarte i transparentne, łatwo można z niego wydobyć całą gamę klasycznych, analogowych dźwięków i barw dzięki przetwarzaniu UAD, które działa w czasie rzeczywistym. Oparty na procesorach DUO Core lub QUAD Core akcelerator DSP pozwala na nagrywanie i miksowanie z użyciem wtyczek UAD - przy latencji poniżej 2ms. Możesz więc monitorować i przetwarzać ścieżki korzystając z emulacji klasycznych analogowych urządzeń, takich jak Ampex, Lexicon, Manley, Neve, Roland, SSL, Studer i wielu innych.

Chcesz włączyć kilka kompresorów 1176 na ścieżce z bębnami lub nagrać wokale przez klasyczny korektor Neve 1073 EQ, a może nawet zarejestrować cały zespół na żywo przy pomocy taśmowej maszyny Studer A800? Nie ma problemu. Możliwości przetwarzania dźwięku w czasie rzeczywistym są z Apollo naprawdę nieograniczone.

 

Thunderbolt™ I/O: Połączenie nowej generacji

Apollo to urządzenie przystosowane do nowej technologii Thunderbold, opracowanej przez Intel, którą można znaleźć w najnowszych komputerach iMac, MacBook Pro, MacBook Air i komputerach PC kolejnej generacji. Użytkownik ma możliwość zamontowania karty Thunderbolt I/O (sprzedawana osobno). Technologia Thunderbolt pozwala na pracę przy niższej latencji, mniejszym rozmiarze bufora audio, z lepszą wydajnością i na uruchomienie większej liczby pluginów UAD w porównaniu z połączeniem przez FireWire. Ponieważ łącze Thunderbolt ma o wiele większą przepustowość niż FireWire, twórcy muzyki mogą, zachowując pełną wydajność, do interfejsu Apollo podłączyć jednocześnie wiele urządzeń - dyski twarde, procesory i dodatkowe monitory komputerowe.

 

Lepsza integracja z Pro Tools, Logic, Cubase i innymi programami

Sterowniki Core Audio i ASIO dostępne z Apollo są kompatybilne z wszystkimi najważniejszymi programami DAW, w tym z Pro Tools, Logic Pro, Cubase, Live i innymi. Po za tym do Apollo dołączona jest aplikacja Console i wtyczka Console Recall (VST/AU/RTAS), które pozwalają na zarządzanie i przywracanie wszelkich ustawień interfejsu oraz pluginów UAD dla poszczególnych sesji DAW, nawet po kilku miesiącach czy latach.

 

Znakomicie zaprojektowany

Jedną z głównych cech Apollo nie do końca można określić mianem „cechy”. Chodzi bowiem o wiele drobnych szczegółów całej konstrukcji, które ułatwiają szybki, naturalny przebieg pracy - co gwarantuje lepsze rezultaty. Na panelu przednim znajdują się kontrolery dla wszystkich najczęściej wykorzystywanych funkcji, takich jak pokrętła poziomów Preamp i Monitor, przełączniki: kanałów, tłumika, filtra dolno-zaporowego oraz zasilania fantomowego, a także dwa wyjścia słuchawkowe z osobną regulacją poziomów. Dla wejść H-Z umieszczonych na panelu przednim automatycznie uruchamia się sprzętowy i programowy monitoring w chwili podłączenia gitary lub basu.

Analogowy dźwięk na wejściach mikrofonowych Apollo oraz na wyjściach Monitor jest sterowany cyfrowo, zatem nie tracisz na jakości dźwięku w momencie wzmocnienia. Wysokiej rozdzielczości, wyjątkowo kontrastowe wskaźniki, zaczerpnięte z legendarnego interfejsu UA 2192 widoczne są niemal pod każdym kątem. W końcu, możliwość pracy w trybie samodzielnym (standalone) oznacza, że możesz korzystać z połączeń audio w Apollo oraz ostatnio używanych ustawień miksera DSP bez konieczności podłączania komputera.

 

Oprogramowanie

 

Aplikacja Console i wtyczka Console Recall (VST/AU/RTAS)

 

Aplikacja Console pełni rolę głównego interfejsu programowego Apollo. Intuicyjny układ w stylu analogowej konsolety pozwala na szybkie - w czasie rzeczywistym - nagrywanie i monitorowanie sygnałów z użyciem wtyczek UAD. Dodatkowo, wszystkimi funkcjami dostępnymi na panelu przednim Apollo można sterować za pomocą aplikacji Console, w przypadku, gdy realizator nie ma sprzętowego Apollo w zasięgu ręki.

 

Dostępna w Apollo funkcja przetwarzania w czasie rzeczywistym pozwala na uruchomienie wtyczek UAD dla każdego z wejść i nagrywanie z latencją poniżej 2 ms - żaden inny interfejs nie zapewnia takiej funkcji. Precyzując, wtyczki UAD Powered Plug-Ins można włączyć na dowolnym/każdym z torów input i/lub torów pomocniczych aux (w ramach pokładowego DSP Apollo) i korzystać z pełni możliwości dźwiękowych. Po raz pierwszy producenci muzyki mogą rejestrować ścieżki z użyciem włączonych bezpośrednio na wejściu, nagradzanych wtyczek firm Neve, Manley, Studer, Lexicon i innych.

 

Na etapie miksu lub masteringu, pokładowe procesory Apollo UAD-2 DUO lub UAD-2 QUAD pozwalają na uruchomienie wtyczek z pełnej kolekcji UAD Powered Plug-Ins, dokładnie tak samo jak w standardowych systemach DSP UAD-2. Tym sposobem, posiadając z Apollo możesz nie tylko nagrywać i miksować uzyskując lepszą jakość brzmienia, ale też odciążyć zasoby CPU centralnego komputera.

 

Program Console może być używany jednocześnie ze wszystkimi najważniejszymi programami DAW, takimi jak Pro Tools, Logic, Cubase, Live, Performer i inne, co daje dużą swobodę w łączeniu i przetwarzaniu sygnałów. Wszystkie ustawienia Console można zapisać w postaci presetów - lub nawet zachować „w środku” sesji używając wtyczki Console Recall w formacie VST/AU/RTAS - i przywołać za kilka miesięcy bądź lat od momentu ostatniego otwarcia sesji.

 

Mówiąc wprost, wtyczka Console Recall pozwala korzystać ze wszystkich, kluczowych funkcji monitoringu i wskaźników, z poziomu programu DAW, którego używasz.

 

Przykłady konfiguracji

 

Panel przedni i tylny (obrazek Panel przod i tyl)

W interfejsie Apollo wszystkie najczęściej używane w trakcie nagrywania i pracy funkcje znajdują się na panelu przednim, dzięki czemu masz do nich szybki i bezpośredni dostęp. Podobnie, na tylnym panelu ulokowano wszystkie wyspecjalizowane, wejścia i wyjścia wysokiej jakości, jakie wykorzystuje się w typowym studio produkcyjnym.

 

 

 

 

Konfiguracja podstawowa

Na tym rysunku pokazana jest prosta konfiguracja Apollo, z jakiej mogą korzystać indywidualni muzycy/realizatorzy przy jednoczesnym nagrywaniu gitary i partii wokalnej.

 

 

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY TAKIEJ KONFIGURACJI:

  • Wykorzystywane są dwa tory przedwzmacniaczy (dla gitary elektrycznej i mikrofonu),
  • Przełącznik Mic/Line dla kanału 2 ustawiony jest w pozycji „Mic”,
  • Do wyjść monitorowych podłączone zostały monitory aktywne (bądź zestaw głośniki + wzmacniacz).

 

 

Typowa konfiguracja

Na tym obrazku pokazano zestaw Apollo, który może wykorzystać dwóch muzyków nagrywających razem. W tej konfiguracji używane są tylko analogowe urządzenia; cyfrowe wejścia/wyjścia nie zostały użyte.

 

 

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY TAKIEJ KONFIGURACJI:

  • Przełącznik Mic/Line dla kanałów 3 i 4 ustawiony został w pozycji „Mic”,
  • Do każdego wyjścia słuchawkowego można podać inny miks, więc każdy z muzyków może lepiej słyszeć „swój” instrument w czasie nagrywania.

 

 

Zaawansowana konfiguracja z dodatkowym zestawem UAD-2 Thunderbolt

Ten przykład ilustruje bardziej złożony zestaw Apollo, który można zastosować przy nagrywaniu całego zespołu, wykorzystując zarówno analogowe, jak i cyfrowe wejścia i wyjścia.

 

 

 

NAJWAŻNIEJSZE CECHY TAKIEJ KONFIGURACJI:

  • Przełącznik Mic/Line dla kanałów 3 i 4 ustawiony został w pozycji „Mic”,
  • Do Apollo zostały podłączone, za pomocą złącza ADAT Lightpipe, cztery, dodatkowe tory przedwzmaczniaczy mikrofonowych z urządzenia UA 4-710d,
  • Przez złącze Thunderbolt podłączony jest moduł UAD-2 Thunderbolt, co zapewnia większą moc podczas przetwarzania sygnałów za pomocą wtyczek UAD,
  • Apollo jest głównym urządzeniem synchronizującym (master); w 4-710d ustawienia synchronizacji zostały ustawione w pozycji external word clock i przełącznik Termination w 4-710d został włączony.

 


 

 

Interfejsy Apollo umieściły klasyczne analogowe brzmienie w świecie cyfrowych studiów nagrań. Teraz w pełni rozszerzają swoją funkcjonalność wykorzystując Thunderbolt.  

 

 

Nowe oprogramowanie UAD V8.0 już jest dostępne, a wraz z nim długo oczekiwany Apollo Extended!

Użytkownicy korzystający z Thunderbolt w Apollo Twin, Apollo DUO, QUAD i Apollo 16 mogą teraz dowolnie łączyć ze sobą do 4 interfejsów Apollo oraz do 6 UAD2 Thunderbolt. Dzięki temu mogą zwiększyć liczbę wejść, wyjść i moc DSP w swoim studio.

 

Przykładowo:

Właściciele Apollo Quad mogą teraz podłączyć dodatkowo Apollo Twin, aby w łatwy sposób kontrolować monitory odsłuchowe, otrzymać dodatkowe wejście gitarowe z technologią Unison i oczywiście zwiększyć moc DSP potrzebną do obsługi pokładowych wtyczek UAD.

 

Apollo Expanded pozwala urządzeniom Apollo wyposażonym w Thunderbolt na:

  • Proste kaskadowe łączenie pomiędzy urządzeniami
  • Potężny, nowy Flex Driver umożliwia konfigurowanie wejść i wyjść – nadając im nazwy , zapamiętując je, dzieląc presety pomiędzy różnymi zestawami fizycznych urządzeń i programami DAW.
  • Podawanie synchronizacji – Clock poprzez Thunderbolt do wszystkich Apollo
  • Możliwość dodania Apollo Twin jako kontrolera monitorów, jak również jako dodatkowe DSP z wejściami i wyjściami audio.

 

Dodatkowo urządzenia Apollo z kartami Thunderbolt mogą korzystać z programowego miksera Console 2.0, który zapewnia:

  • Nowy, wysokiej rozdzielczości 64 –bitowy interfejs graficzny.
  • Tworzenie i zapamiętywanie i przywoływanie Channel Stripów stworzonych ulubionych pluginów UA na danym kanale audio konsolety.
  • Nowoczesny monitoring.
  • Ponad 25 dodatkowych funkcji:
  • Kategoryzowanie pluginów z funkcją Show/Hide
  • Drag & Drop dla pluginów UA
  • Nowy plugin do tworzenia presetów odsłuchu.
  • Przyciski Rec/Mon na każdym kanale
  • Niezależne, dynamicznie zmienne wielkości okien.
  • I wiele innych…

 

Console 2.0 oferuje 101 presetów Channel Strip customowych ustawień stworzonych przez topowych producentów i inżynierów, np.: Andrew Scheps (Adele, Black Sabbath), Darrell Thorp (Beck, Radiohead), Dave Isaac (Prince, Eric Clapton), Jeff Balding (Taylor Swift, Megadeth), JJ Blair (Johnny Cash, George Benson), Richard Chycki (Rush, Dream Theater), Ross Hogarth (Van Halen, Ziggy Marley), Steve Levine (Culture Club, Beach Boys), and Tony Maserati (Beyoncé, Jason Mraz).

 

 

Zobacz filmy, które w przystępny sposób wyjąsniają wszystkie funkcje Console 2.0:

 

Apollo Console 2.0 Part 1 (Getting Started) - Video

 

Apollo Console 2.0 Part 2 (Console Sections) - Video

 

Apollo Console 2.0 Part 3 (Expanded Systems, Flex Driver) - Video

 

 

DANE TECHNICZNE

 

Funkcje

 

INTERFEJS AUDIO:

  • Częstotliwość próbkowania do 192 kHz przy rozdzielczości 24-bity,
  • 18 x 24 równoległych kanałów wejścia/wyjścia:
  • Osiem, kanałów analogowych konwertowanych cyfrowo, dostępnych przez wejście mikrofonowe, liniowe lub wysoko-impedancyjne.
  • 14 kanałów konwersji cyfra - analog dostępnych poprzez:
  • Osiem liniowych wyjść mono,
  • Stereofoniczne wyjścia monitorowe,
  • Dwa wyjścia słuchawkowe stereo.
  • 10 cyfrowych kanałów wejścia/wyjścia, dostępnych przez:
  • Osiem kanałów na złączach optycznych ADAT S/MUX dla wyższych częstotliwości próbkowania,
  • Dwa kanały wejścia/wyjścia na złączach koakcjalnych S/PDIF z konwersją częstotliwości próbkowania,
  • Dwa porty Thunderbolt 2 do połączenia z innymi urządzeniami Thunderbolt,
  • Możliwość łączenia kaskadowego 4 interfejsów Apollo i 6 UAD-2 Thunderbolt (Mac).

 

PRZEDWZMACNIACZE MIKROFONOWE:

  • Cztery ultra-transparentne, sterowane cyfrowo, analogowe preampy mikrofonowe Unison™,
  • Regulacja wszystkich parametrów przedwzmacniaczy na panelu przednim i przez oprogramowanie,
  • Filtr dolno-zaporowy, zasilanie fantomowe 48 V, tłumik 20 dB, przełącznik biegunowości i sumowanie stereo.

 

MONITORING:

  • Wyjścia monitorowe stereo (niezależne od ośmiu wyjść liniowych),
  • Analogowe wyjścia monitorowe są sterowane cyfrowo, więc zapewniają najwyższą wierność przekazu,
  • Regulacja poziomów i funkcja wyciszenia na panelu przednim,
  • Dwa niezależne wyjścia słuchawkowe stereo,
  • Osobna, analogowa regulacja głośności dla każdego wyjścia słuchawkowego,
  • Wskaźnik poziomów dla toru moniotorowego (pre-fader) na panelu przednim,
  • Na wyjściach S/PDIF można włączyć ten sam sygnał, co na wyjściach monitorowych.

 

POKŁADOWE PRZETWARZANIE UAD-2:

  • Modele DUO i QUAD wyposażone w dwa lub cztery procesory SHARC,
  • Przetwarzanie wtyczkami UAD w czasie rzeczywistym na wszystkich, analogowych i cyfrowych wejściach Apollo,
  • Takie same funkcje i funkcjonalność w użyciu z programami DAW, jak dla innych produktów UAD-2,
  • Możliwość łączenia z innymi urządzeniami UAD-2 dla zwiększenia wydajności DSP,
  • W komplecie zestaw wtyczek UAD Powered Plug-Ins “Analog Classics Plus”,
  • Pełna kolekcja wtyczek dla UAD-2 dostępna online przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu.

 

Oprogramowanie

 

APLIKACJA CONSOLE:

  • Umożliwia na przetwarzanie sygnału w czasie rzeczywistym za pomocą wtyczek UAD Powered Plug-Ins,
  • Mikser DSP do kontroli i nagrywania w czasie rzeczywistym,
  • Zdalne sterowanie wszystkimi funkcjami Apollo.

 

WTYCZKA CONSOLE RECALL:

  • Zapis konfiguracji Apollo w sesjach DAW - można łatwo przywołać wszystkie ustawienia,
  • Umożliwia sterowanie parametrami z panelu przedniego w programie DAW,
  • Format VST, RTAS i Audio Units.

 

APLIKACJA UAD METER I CONTROL PANEL:

  • Ustawienia globalne dla UAD-2 oraz wtyczek i wskaźnik wykorzystania zasobów systemu.

 

Specyfikacja techniczna

 

System

 

WEJŚCIA I WYJŚCIA:

  • Wejścia mikrofonowe: 4,
  • Wejścia wysoko-impedancyjne Hi-Z: 2,
  • Analogowe wejścia liniowe: 8,
  • Analogowe wyjścia liniowe: 8,
  • Analogowe wyjścia monitorowe: 2 (1 para stereo),
  • Wyjścia słuchawkowe stereo: 2 (niezależne),
  • ADAT S/MUX: 2 porty wejścia, 2 porty wyjścia, do 8 kanałów,
  • S/PDIF: 1 wejście stereo, 1 wyjście stereo,
  • Dwa porty Thunderbolt 2,
  • Word Clock: 1 wejście, 1 wyjście.

 

KONWERSJA ANALOGOWO/CYFROWA - CYFROWO/ANALOGOWA:

  • Obsługiwane częstotliwości próbkowania: 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192 kHz,
  • Rozdzielczość bitowa analog/cyfra: 24 bity,
  • Równoległa konwersja analogowo-cyfrowa: 8 kanałów,
  • Równoległa konwersja cyfrowo-analogowa: 14 kanałów,
  • Opóźnienie dla toru analogowego: 1.1 ms (przy ustawieniu 96 kHz),
  • Opóźnienie dla toru analogowego z włączonymi szeregowo w programie Console czterema wtyczkami UAD-2: 1.1 ms (przy ustawieniu 96 kHz).

 

ANALOGOWE WEJŚCIA/WYJŚCIA

 

Wejścia mikrofonowe: 1 - 4,

  • Typ złączy: XLR żeńskie (Combo XLR/TRS),
  • Zasilanie fantomowe +48 V, (z włącznikiem),
  • Zakres dynamiczny: 120 dB (A-ważone),
  • Odstęp sygnału od szumu: 120 dB (A-ważone),
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -110 dB.

 

WEJŚCIA HI-Z:

  • Typ złączy: TS mono ¼” żeńskie,
  • Zakres dynamiczny: 118 dB (A-ważone),
  • Odstęp sygnał -szum: 118 dB (A-ważone),
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -101.5 dB.

 

WEJŚCIA LINIOWE: 1-4:

  • Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne (Combo XLR/TRS),
  • Zakres dynamiki: 120 dB (A-ważone),
  • Odstęp sygnału od szumu: 120 dB (A-ważone),
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -110 dB.

 

WEJŚCIA LINIOWE: 5-8:

  • Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne (Combo XLR/TRS),
  • Zakres dynamiki: 120 dB (A-ważone),
  • Odstęp sygnału od szumu: 120 dB (A-ważone),
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -110 dB.

 

WYJŚCIA LINIOWE: 1-8:

  • Złącza: ¼” TRS żeńskie, symetryczne,
  • Zakres dynamiki: 121 dB (A-ważone),
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB),
  • Odstęp sygnału od szumu: 121 dB (A-ważone),
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -110 dB.

 

WYJŚCIA MONITOROWE: 1-2:

  • Złącza ¼” TRS żeńskie, symetryczne,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB),
  • Zakres dynamiki: 121 dB (A-ważone),
  • Odstęp sygnału od szumu: 121 dB (A-ważone),
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -110 dB.

 

WYJŚCIA SŁUCHAWKOWE STEREO 1-2:

  • Złącza jack ¼” TRS żeńskie, stereo/niesymetryczne,
  • Pasmo przenoszenia: 20 Hz - 20 kHz (±0,1 dB),
  • Zakres dynamiki: 118 dB (A-ważone),
  • Odstęp sygnału od szumu: 118 dB (A-ważone),
  • Całkowite zniekształcenia harmoniczne THD + szum: -101 dB.

 

CYFROWE WEJŚCIA/WYJŚCIA

 

S/PDIF:

  • Typ złącza: Phono (RCA),
  • Format: IEC958.

 

ADAT:

  • Złącza: optyczne TOSLINK JIS F05,
  • Format: ADAT Digital “Lightpipe” with S/MUX,
  • Układ kanałów przy 44.1 kHz, 48 kHz: Port 1 = kanały 1 – 8, Port 2 = 1 – 8 (powtórzone),
  • Układ kanałów przy 88,2 kHz, 96 kHz: Port 1 = kanały 1 – 4, Port 2 = kanały 5 – 8,
  • Układ kanałów przy 176,4 kHz, 192 kHz: Port 1 = kanały 1 – 2, Port 2 = kanały 3 – 4.

 

WORD CLOCK:

  • Złącza: BNC,
  • Ograniczenia: ±0.5% dla każdej z obsługiwanych częstotliwości próbkowania,
  • Wejście Word Clock: 75 Om, z wyłącznikiem.

 

ŹRÓDŁA SYNCHRONIZACJI:

  • Wewnętrzna, Word Clock, S/PDIF, ADAT.

 

UKŁAD ELEKTRYCZNY:

  • Zasilacze: zasilacz zewnętrzny AC - DC, wewnętrzny zasilacz DC - DC,
  • Typ złącza AC: IEC męskie,
  • Wymagania prądowe AC: 100V – 240V AC, 50 – 60 Hz,
  • Typ złącza DC: XLR 4-pinowe męskie blokowane (Neutrik P/N NC4MDM3-H),
  • Wymagania prądowe DC: 12 VDC, ±5%,
  • Maksymalny pobór mocy: 50 W.

 

KONSTRUKCJA:

  • Szerokość: 483 mm (19”),
  • Wysokość: 44 mm - 1U rack (1.75”),
  • Głębokość, sama obudowa: 308 mm (12.125”),
  • Głębokość, z regulatorami: 343 mm (13.5”),
  • Wymiary w opakowaniu: 610 x 432 x 203 mm (24” x 17” x 8”).

 

WAGA:

  • Waga w opakowaniu (pudełko i akcesoria): 8.2 kg,
  • Waga (samo urządzenie): 4.1 kg.