Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Unity. Przewodnik projektanta gier - Helion

19-05-2015, 7:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 52.90 zł     
Użytkownik liderserwis_eu
numer aukcji: 5280695335
Miejscowość ŁÓDŹ
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 4   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Unity. Przewodnik projektanta gier

Unity. Przewodnik projektanta gier

Wydawca: Helion

Dane techniczne

  • Tytuł oryginalny
    SAMS Teach Yourself Unity Game Development in 24 Hours
  • Rodzaj produktu
    książka
  • Autor
    Mike Geig
  • Wydawca
    Helion
  • Data wydania
    17-02-2015
  • Oprawa
    miękka
  • Ilość stron
    416
  • Wymiary / mm
    158x235
  • Waga / gr
    550
  • EAN
    978[zasłonięte][zasłonięte]83001
  • ISBN
    978-83-[zasłonięte]-0017-0
24 h do własnej gry!

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska Twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dowiesz się, jak:
tworzyć i pracować z obiektami gry, czyli podstawowymi blokami budulcowymi w Unity;
efektywnie pracować z zasobami w Unity;
stosować shadery i tekstury w dowolnym obiekcie 3D;
przygotowywać niezwykłe światy za pomocą oferowanych przez Unity narzędzi przeznaczonych do tworzenia terenu i środowiska;
wykonywać różne zadania w skryptach, począwszy od przechwytywania danych wejściowych aż po opracowanie skomplikowanych zachowań;
szybko tworzyć możliwe do wielokrotnego użycia obiekty w postaci prefabrykatów;
implementować łatwe i intuicyjne graficzne interfejsy użytkownika;
tworzyć zdumiewające efekty za pomocą nowego w Unity systemu cząsteczek o nazwie Shurinken;
wykorzystać pełne możliwości nowego w Unity systemu animacji o nazwie Mecanim;
zintegrować dźwięk 2D i 3D z tworzonymi grami;
używać wbudowanych w urządzenia mobilne przyśpieszeniomierzy i ekranów dotykowych;
zmodyfikować grę w wersji biurkowej do wersji działającej w urządzeniach mobilnych;
dopracować i wdrożyć grę.

Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry!

* W książce wykorzystano Unity wersjach 4.1 i 4.2.

Zobacz inne moje aukcje
© UltraPanel