Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNITY. PRZEWODNIK PROJEJTOWANIA GIER BR GEIG MIKE

06-07-2015, 16:34
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.68 zł      Aktualna cena: 49.68 zł     
Użytkownik twojaksiega
numer aukcji: 5246868269
Miejscowość gdańsk
Kupiono sztuk: 2    Wyświetleń: 2   
Koniec: 06-07-2015 16:43:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

kontakt i płatność
(58)[zasłonięte]349 44
Wpłat prosimy dokonywać poprzez PayU lub na nasz rachunek:
L&L Sp. z o.o.
47 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]7640023 [zasłonięte] 278337
dostawa
Allegro polecony InPost
paczkomaty InPost
list polecony ekonomiczny*
*kolejna książka - dopłata 1.50 zł
kurier (przedpłata)
kurier (za pobraniem)
odbiór osobisty
Książki odebrać można osobiście
(Pn.-Pt. w godz. 9:00-16:00)
w Gdańsku, ul. Budowlanych 64F. zobacz na mapie
UNITY. PRZEWODNIK PROJEJTOWANIA GIER BR
Wydawca: HELION
  • Kod wew.: 189289
  • Autor: GEIG MIKE
  • Miejsce i rok wydania:2[zasłonięte]015-02
  • Ilość stron:415
  • Oprawa:MIĘKKA
  • Wymiary:165X235
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0017-0
  • Kod EAN: 978[zasłonięte][zasłonięte]83001

Unity to zaawansowane środowisko do tworzenia gier 3D, prezentacji i animacji zarówno na urządzenia mobilne, jak i stacjonarne. Wokół tego silnika skupiona jest ogromna społeczność, prezentująca produkcje o różnym stopniu zaawansowania. Jeżeli Twoim marzeniem jest stworzenie gry według własnego scenariusza, jeżeli chcesz sprawdzić się w roli projektanta gier wideo, to trafiłeś na doskonałą książkę, w całości poświęconą silnikowi Unity!

Ta książka pozwoli Ci poznać zintegrowane środowisko (IDE) oraz dostosować je do własnych potrzeb. Nauczysz się tworzyć obiekty gry i wykonywać na nich operacje, stosować shadery i tekstury oraz korzystać z narzędzi do tworzenia terenu i środowiska twojej gry. Kolejne rozdziały to interesujące informacje na temat oświetlenia, kamer oraz efektów dźwiękowych. Na sam koniec dowiesz się, jak dopracować stworzoną grę, wdrożyć ją oraz zmodyfikować tak, żeby działała na urządzeniach mobilnych. Dzięki lekturze stworzysz gry: Gauntlet Runner, Captain Blaster, Chaos Ball, Amazing Racer. Przekonaj się, jakie możliwości kryje silnik Unity!

Dzięki tej książce:

  • poznasz środowisko Unity
  • zbudujesz środowisko gry
  • wykorzystasz skrypty
  • oświetlisz scenę i użyjesz kamer
  • stworzysz swoją pierwszą grę

Zrealizuj swoje marzenie o stworzeniu własnej gry!