Witam Mam do sprzedania samochód Peugeot Partner Mistral z silnikiem 2.0 HDi. Samochód jest od początku naszą własnością – najpierw ojciec robił nim dostawy do klientów (galanteria skórzana, ładunki do 300-400 kg), potem mama odwoziła nas nim do szkoły i załatwiała codzienne sprawy. W między czasie samochód miał około dwuletnią przerwę w eksploatacji, a od ponad roku jest używany dość rzadko (ok 400 km miesięcznie) – stąd tak niski przebieg. Podczas swojego życia samochód ani razu nie uczestniczył w żadnym wypadku, ani nawet w żadnej stłuczce. Samochód ma homologację na ciężarowy i hak wpisany w dowód. Samochód przeszedł edycję programu sterującego pracą sterownika silnikowego (popularnie zwana czipowaniem) w autoryzowanym serwisie Boscha – producenta jednostki. Przez ostatnie dwa lata auto było garażowane.
Co do stanu technicznego, samochód jest dość mocno doinwestowany, przechodził duży serwis około 3 lata temu (niestety nie pamiętamy co było robione), rok temu przeszedł wymianę linek hamulca ręcznego, łożyska koła przedniego prawego, wahacza dolnego prawa strona, przednich łączników stabilizatora, świecy zapłonowej pierwszego cylindra, przewodu hamulcowego elastycznego lewy przód, wymianę wycieraczek z przodu. Ok 9 miesięcy temu auto przeszło regenerację maglownicy i wymianę przewodu, mycie silnika. Jakieś pół roku temu zostały wymienione tarcze i klocki hamulcowe (zamienniki Boscha jeżeli dobrze pamiętam). Ostatnio został poddany dokładnemu czyszczeniu i wymianie siłownika zamek w klapie bagażnika. Aktualnie nic mi nie wiadomo o konieczności jakichkolwiek napraw mechanicznych, z napraw które bardziej drażnią niż są niebezpieczne należy wspomnieć o tylnej wycieraczce – czasami ma problem z powrotem do pozycji wyjściowej i o prawej lampie przeciwmgielnej – wpadła do środka zderzaka i ostatni kwiatek: coś stało się ze wskazówką paliwa, pokazuje "przypływy i odpływy" paliwa, ale jest o około 1/4 baku za wysoko. Lampka rezerwy działa bezbłędnie i my się tym kierujemy. Wnętrze pasażerskie jest utrzymane w stanie bardzo dobrym, nosi stosunkowo małe ślady użytkowania. Wykładzina bagażnika jest w stanie idealnym – ładunki nigdy nie jeździły bezpośrednio na niej, tylko na grubym kocu. Co do stanu blacharskiego, miejscami występują śladowe naloty korozyjne (ale jak to ujął mechanik „nic groźnego, raczej kwestia wieku”) i inne małe defekty związane z tym właśnie czynnikiem. Auto stoi na oponach które jak na razie przejeździły tylko jeden sezon.
Do samochodu dodajemy: oczywiście antenę do CB radia i relingi dachowe (3 sztuki, montowane w poprzek pojazdu) – obu części nie ma na zdjęciach oraz komplet opon zimowych (również przejeździły dopiero jeden sezon).
Przegląd ważny do 27.11.2014 a ubezpieczenie do 28.05.2015.
Poniżej zamieszczam listę wyposażenia:
Radio Pioneer ze zmieniarką na 6 płyt CD pod podłogą
CB Radio
Z przodu stalowy reling z dwoma dodatkowymi reflektorami „długimi” (instalacja przygotowana jeszcze pod dwa, osobne włączniki dla każdej pary).
ABS
Elektryczne lusterko od strony pasażera
Centralny zamek
Immobilizer
Dwie poduszki powietrzne
Lampy przeciwmgielne
Wspomaganie kierownicy
Klimatyzacja (nieużywana, więc pewnie wymaga jakiegoś profesjonalnego uruchomienia)
Elektryczne szyby przednie
Boczne szyby uchylane
Przesuwane, oszklone drzwi z obu stron
Autoalarm i systemy antyporwaniowe (aktualnie zdezaktywowane, ale elektryk wspominał że w razie czego ponowne uruchomienie nie powinno być zbyt kosztowne)
Podgrzewana tylna szyba
Kontakt pod numerem 535-[zasłonięte] -766.
Na drugiej aukcji mam do sprzedania samochód dostawczy po dziadku – serdecznie zapraszam.