Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNIKAT HR MARKETING Z AUTOGRAFEM CAROLINE WELSING

30-01-2014, 1:32
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 34.99 zł     
Użytkownik grzesiekns123
numer aukcji: 3901685759
Miejscowość Nowy Sącz
Wyświetleń: 2   
Koniec: 29-01-2014 22:57:45

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

HR Marketing. Nowe spojrzenie na rolę HR-u w firmie

Caroline Welsing

  • Seria: KARIERA
  • Wydanie: 1
  • Rok publikacji: 2011
  • Okładka: miękka
  • Format: B5 (176 x 250 mm)
  • Liczba stron: 264
  • Tematyka:słowa kluczowe: HR marketing
  • Wersja publikacji: papier
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1177-9
  • Kod towaru: OFE-0672:W01D01

 

OPIS



Myśl perspektywicznie

Choć nikt nie kwestionuje roli kapitału ludzkiego w budowaniu przewagi konkurencyjnej, to polskie firmy nie wykorzystują w pełni tego potencjału. Jest to możliwe tylko przy ścisłej współpracy zarządu z działem HR, który wnosi rzeczywisty wkład w sukces organizacji na poziomie strategicznym.

Działaj systemowo

Jest to pierwsza na polskim rynku książka, która w sposób tak przystępny i kompleksowy przedstawia odpowiedzi na wyzwania każdego HR-owca chcącego wnieść realną wartość dodaną do organizacji.

Rób wrażenie

"HRMarketing Caroline Welsing jest świetnym narzędziem, które przyda się wszystkim HR-owcom w kreowaniu wymiernych korzyści dla organizacji, a także dla jej pracowników i całej kadry menedżerskiej. Nie ma tu skomplikowanych teorii, są za to praktyczne wskazówki, sprawdzone informacje, przykłady różnorodnych praktyk, które zostały zastosowane w wielu firmach."

Mik Kuczkiewicz, partner zarządzający Hay Group Polska
INFORMACJE O AUTORACH (REDAKTORACH)

Caroline Welsing - będąc konsultantką w firmie Hay Group, zajmowała się kształceniem i rozwojem profesjonalistów HR. Bazując na doświadczeniu zawodowym w zarządzaniu zasobami ludzkimi i marketingu, w niniejszej książce przedstawia swoją propozycję wykorzystania podejścia marketingowegow obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.

FRAGMENT PUBLIKACJI
Cytat: "Wyzwania, które niesie ze sobą zbliżający się nieubłaganie niż demograficzny, rozumiane są często jedynie jako konieczność stworzenia planu sukcesji. Z kolei kwestia coraz bardziej złożonych struktur organizacyjnych o modelu macierzowym interpretowana jest jako konieczność stworzenia lepszych systemów MIS. Można bez końca mówić o innowacyjności, o której wszyscy wiedzą, że jest kluczem do dalszego rozwoju firmy, a wciąż mało kto zastanawia się, jak uruchomić myślenie innowacyjne u swoich pracowników. Podczas procesu rekrutacji nowego pracownika do firmy HR-owcom zdarza się też odkryć, że ów kandydat wie o firmie znacznie więcej niż oni sami. Sprawdził np., co piszą w internecie ludzie, którzy tam pracują, kim są, jak się przedstawiają - w końcu to z nimi będzie dzielił znaczną część życia. Wszystkie te kwestie nierozerwalnie wiążą się z dalszymi losami naszych organizacji. Niestety „wielcy” tego świata spędzają często znacznie więcej czasu np. nad rozwojem nowych technologii IT, rozważając nowe możliwości putingu, nie bacząc na to, że konkurenci myślą o tym, jak właściwie wykorzystać telepracę, żeby zmniejszyć konieczność posiadania dużych biur i nie stracić przy tym więzi z pracownikami oraz zachować ducha zespołowości. Dlatego HR nie tyle powinien, co wręcz musi przebić się do zarządu. Musi stać się partnerem biznesowym, z którego opiniami liczyć się będzie kierownictwo firmy. I właśnie HRMarketing pokazuje, jak ten cel zrealizować"

 

Masz swoją propozycję ceny? Pisz. Może się dogadamy :)


Więcej informacji i zdjęć mogę przesłać mailem.

Uwaga! Dokonując zakupu akceptujesz cenę przedmiotu i podany koszt dostawy!


Gorąco polecam!


Zapraszam także na moje pozostałe aukcje:)
http://alle/listing/user/listing.php?us_id=[zasłonięte]71037