Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNIKAT ALIANSE MARKETINGOWE Z AUTOGRAFEM AUTORA

30-01-2014, 2:10
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 39.99 zł     
Użytkownik grzesiekns123
numer aukcji: 3901686516
Miejscowość Nowy Sącz
Wyświetleń: 1   
Koniec: 29-01-2014 22:58:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2012
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Andrzej Sznajder

 

 

SZCZEGÓŁY TOWARU
A A A
OPIS

 




Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
  • cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
  • zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
  • tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
  • alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Adresaci:
Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.



"Książka jest dziełem kilku autorów, którzy legitymują się licznymi publikacjami i są wysokiej klasy specjalistami w dziedzinie będącej przedmiotem tej pracy. Na polskim rynku wydawniczym nie było dotąd tak wartościowego dzieła poświęconego tematyce aliansów marketingowych w różnych dziedzinach życia, a więc w gospodarce, kulturze i sporcie. Szczególnie istotne jest w tej pracy powiązanie zagadnień teoretycznych z praktyką, co znajduje poparcie w licznych przykładach oraz wynikach badań przeprowadzonych przez autorów w okresie kilku ostatnich lat."

Prof. dr hab. Klemens Białecki

 

INFORMACJE O AUTORACH (REDAKTORACH)

prof. dr hab. Andrzej Sznajder Kierownik Zakładu Strategii Marketingowych w Instytucie Międzynarodowego Zarządzania i Marketingu Kolegium Gospodarki Światowej Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Autor wielu publikacji na temat marketingu, szczególnie z dziedziny marketingu międzynarodowego, zastosowania nowych technologii informacyjnych w marketingu, aliansów marketingowych i marketingu sportu. Autor pierwszych w Polsce książek na temat marketingu sportu oraz zastosowania technologii informacyjnych w marketingu. Wykładowca marketingu, członek Komisji ds. Marketingu Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Twórca i kierownik Podyplomowych Studiów Marketingu Sportu oraz Podyplomowych Studiów Biznesu Mobilnego. Członek Kolegium Redakcyjnego Gospodarki Narodowej oraz Rady Naukowej International Journal of Management and Economics.

Masz swoją propozycję ceny? Pisz. Może się dogadamy :)


Więcej informacji i zdjęć mogę przesłać mailem.

Uwaga! Dokonując zakupu akceptujesz cenę przedmiotu i podany koszt dostawy!


Gorąco polecam!


Zapraszam także na moje pozostałe aukcje:)
http://alle/listing/user/listing.php?us_id=[zasłonięte]71037