|
Zarejestruj się i sprawdź! www.unicrum.pl
Podgląd planety - informacje geologiczne oraz liczebność floty
Podgląd infrastruktury - ilość surowców w złożu, możlwiwość rozbudowy
Produkcja floty - koszt produkcji oraz informacje nt. jednostek
Podgląd galaktyki - wysyłanie misji jednym kliknięciem
Rynek surowców - w zamian za neutrina można wymieniać surowce na złoto
Handel między graczami - handel codziennie 20:00-21:00
Inwestycje - zakładamy wzrost lub spadek ceny surowca
Raport wojenny - pierwsza runda w wojnie o planetę
Unicrum Market - możliwość nabycia surowców za pomocą płatności
Przykładowe raporty z ekspedycji wydobywczej
OFERTA SPRZEDAŻY
- domena internetowa unicrum.pl
- komplet plików i skryptów użytkowych z gry
- komplet plików do kreowania świata
- kopia aktualnej bazy danych mysql
- pliki szaty graficznej (jpg, psd, cdr)
- pliki 16 unikalnych renderów 3D floty
OFERTA DODATKOWA
- kompletne wsparcie technicznej przy instalacji
- możliwość dalszego rozwijania projektu
- pomysły dodatkowych ulepszeń w grze
- gwarancja bieżącego usuwania bugów
- sprzedaż na wyłączność
- faktura VAT 23%
Zarejestruj się i sprawdź! www.unicrum.pl
### WSZECHŚWIAT
Wszechświat podzielony jest na galaktyki, układy oraz planety. Łącznie w grze występuje ponad 88 tysięcy zróżnicowanych planet. Każda planeta to różnorodna ilość surowców, opłacalność rozbudowy kopalń, możliwości poszukiwania nowych złóż. Każda planeta w większym lub mniejszym stopniu podatna jest na misje wydobywcze oraz ich ilościowy zysk.
### MISJE WYDOBYWCZE
Można wyprodukować dowolne ilości osad wydobywczych, które można wysyłać na sąsiednie planety w celu wydobycia z ich surowców bez konieczności kolonizacji oraz rozbudowy kopalń. W zależności od przystępności planety oraz jej możliwości ilościowych możemy uzyskać dodatkowe surowce. Misje wydobywcze to również możliwość pozyskania dodatkowej floty, neutrin oraz bonusów wykorzystywanych w wojnach.
### NEUTRINY
Stanowią dodatkowy surowiec który można pozyskać tylko poprzez ekspedycje misji wydobywczych. Surowiec ten jest wymagany w przypadku handlu na rynku surowców, sprzedaży oraz zakupie floty od handlarza oraz w inwestycjach surowcowych. Jest koniecznością dla ekonomii i handlu.
### HANDEL SUROWCAMI
Rynek surowcowy jest bardzo rozwinięty i ciągle "żyje". Ceny surowców powstają na podstawie popytu oraz podaży kreowanych przez wszystkich graczy. Spadek ilości żelaza np. poprzez budowę floty sprawia, iż ogólna ilość surowca w grze jest mniejsza i jej cena rośnie. W grze występuje rynek wymiany złota (surowce za złoto i odwrotnie), rynek wymiany surowców między graczami (od 20 do 21 godziny codziennie). Istnieje również możliwość zakupu surowców w Unicrum Market.
### UNICRUM MARKET
Umożliwia zakup dodatkowych surowców oraz neutrin za realne pieniądze. Transakcje realizowane są automatycznie poprzez Dotpay i nie wymagają działań administratora.
### SUROWCE W GRZE
W grze występują 4 rodzaje surowców - węgiel, żelazo, uran oraz złoto. Ich wydobycie możliwe jest za pośrednictwem kopalń - im wyższy poziom kopalni (wyższy koszt) tym większe wydobycie na 1 sekundę. Surowce wymagane są rozbudowie infrastruktury oraz floty. Surowce trafiają po wydobyciu do wspólnego magazynu, nie wymagają transportu.
### FLOTA W GRZE
Flotę można podzielić na 3 grupy - cywilną (kolonizator, osada wydobywcza, satelita zwiadowczy), defensywną (działa, które poza wojnami dodatkowo zwalczają misje wydobywcze), ofensywną (szybka, ciężka ofensywnie armia). Różnorodność floty umożliwia obranie kierunku ekonomicznego (defensywnego) lub ofensywnego. Atakując przeciwnika zdobywamy jego planetę wraz z infrastrukturą i surowcami niewydobytymi na planecie.
### ZDOBYWANIE PLANET
Zwyciężając wojnę na danej planecie przejmujemy kolonię przeciwnika. Nie możemy rozwijać poziomów kopalń, ale możemy powiększać złoża i korzystać z wydobycia. Innym aspektem jest porzucenie planety za co otrzymujemy wartość złota oraz punktów stałych w rankingu.
### WOJNA O PLANETĘ
Atakując planetę przeciwnika musimy zmierzyć się z flotą która na niej stacjonuje. Wojna podzielona jest na rundy. Z każdej armii wybierana jest określona jednostka w określonej ilości i rywalizacja pomiędzy atakiem i obroną rozstrzyga ile floty zostaje na polu walki a ile zostaje zniszczone. Za wojny otrzymywane są punkty w zależności od skali zniszczeń oraz różnicy punktowej w rankingu pomiędzy graczami. Zwycięzca przejmuje przejmuje lub zachowuje planetę.
### PUNKTY W RANKINGU
Ranking podzielony jest na punkty ekonomii, defensywny, ofensywy oraz punkty z wojen. Każda inwestycja w grze to wzrost lub spadek punktów. Każdy wydobyty, zainwestowany surowiec ma wpływ na punkty ekonomii. Każda flota w oparciu o badania również zmienia stan aktualny w punktacji.
### BADANIA
Opracowanie badań w znacznym stopniu zmienia grę. Zaczynając od badań związanych z rozbudową planety, poprzez możliwości kolonizacyjne, siłę defensywną oraz ofensywną, taktykę, recykling surowców z wojny aż po prędkości pomiędzy planetami, układami i galaktykami.
### I WIELE WIELE WIECEJ...
W grze jest o wiele więcej ciekawych rozwiązań m.in inwestycje które pozwalają zarabiac jak na giełdzie w oparciu o ceny surowców, ulepszenia przyspieszające działanie gracza, raporty z misji zwiadowczych nt. badanych planet. Gra jest aktywna 24h na dobę, ciągle coś się dzieje.
Więcej szczegółowych informacji udzielam zainteresowanym.
tel. 691 [zasłonięte] 305 e-mail: [zasłonięte]@unicrum.pl
Zarejestruj się i sprawdź! www.unicrum.pl
### MATEMATYCZNY WSZECHŚWIAT
Wszystko w grze oparte jest o analizę i matematykę najwyższego poziomu. Cały silnik gospodarczo-ekonomiczny oparty jest o ciąg fibonacciego. W zależności od liczbowych wartości początkowych generowane są wartości kolejnych poziomów przyrastające diametralnie względem poprzedniej wartości. W ten sposób tworzą się koszty budowy kopalń, odkrycia nowych złóż którę określają ich opłacalność a także wyznaczają bariery nie do przejścia.
### LOSOWOŚĆ W GRZE
Odgrywa sporą rolę, jednak jest ograniczona poprzez działania gracza. Losowość wykorzystywana jest przy kreowaniu wszechświata, określeniu zasobów oraz parametrów planety. W grze wykorzystywana jest podczas walk w dobieraniu rodzaju floty natomiast ograniczona jest już poprzez badanie taktyczne, badanie strategii defensywnej/ofensywnej, ilość floty wysłanej przez gracza. Losowość niwelowana jest conajmniej trzema czynnikami i decyzjami gracza.
### BOTY I SZTUCZNA INTELIGENCJA
Od samego początku założeniem było wprowadzenie do gry botów, które w sposób podobny do użytkownika będą aktywne w grze - kolonizują planety, budują flotę, handlują, atakują, wysyłają ekspedycje
i misje rabunkowe. Kluczowa w ich przypadku była losowość również ograniczona ramami założeń i oczekiwanych działań przyczynowo-skutkowych. W rezultacie nie widać różnicy pomiędzy prawdziwym userem a botem uczestniczącym w grze.
### CZAS W GRZE
Olbrzymią rolę w grze odgrywa czas i każda upływająca sekunda. Rozbudowę kopalń, odkrywanie nowych zasobów surowcowych ogranicza czas pomiędzy kolejnymi inwestycjami. Im planeta bardziej rozbudowana tym czas pomiędzy kolejnymi działaniami jest większy. Czas jest kluczowy dla lotów kosmicznych pomiędzy planetami, układami, galaktykami. Wyliczany jest na podstawie poziomu badań prędkości kosmicznych i specyfikacji danej jednostki.
|