Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UNDERSTANDING MEDIA ECONOMICS Gillian Doyle 2013

26-04-2014, 18:01
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 180.54 zł     
Użytkownik Cheapest-Deal
numer aukcji: 4099982187
Miejscowość Lubartów
Wyświetleń: 3   
Koniec: 26-04-2014 17:54:31

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 





TITLE:

Understanding Media Economics


AUTHOR:

Gillian Doyle


PAGES & COVER: 

Miękka 232 stron

 

ISBN:

 978[zasłonięte][zasłonięte]29307

 

 



Publisher: SAGE

Publication Date: 2013



Book Condition: New

 

 

 

"Expertly synthesizes economic theory and contemporary cases to both explain the structure of the contemporary media industry and shed insight on the significant challenges and controversies confronting the sector. A hugely valuable resource." - Lucy Kü,ng, Reuters Institute for the Study of Journalism, Oxford University, and Jonkoping University, Sweden "A wide-ranging, accessible introduction to media economics and their application to a broad range of media topics from advertising and business models to copyright, audience demand and public policy." - Chris Bilton, Centre for Cultural Policy Studies, University of Warwick "An excellent textbook on media economics, which takes into account the full complexity of the subject matter in the context of structural, technological and creative transformations that characterise digital media at the start of the twenty-first century." - Milan Todorovic, London Metropolitan University With the rapidly evolving digital media landscape, this second and completely revised edition of Understanding Media Economics moves beyond a sector-specific approach to media analysis, and instead focuses on the issues and imperatives that are now central to how economic forces impact on the media industries. Exploring themes such as innovation, digital multi-platform developments, the emerging importance of networks, branding and segmentation of market demand, strategies of risk-spreading, maximizing value within content, intermediation and rights management, corporate expansion and advertising, this book addresses and explains the key pressing questions and issues that are transforming contemporary media industries and markets. Gillian Doyle makes the economics of the media fascinating, compelling and easy to understand. This is essential reading for all students of the media.

 

 

 

 


 






W moim sklepie kupicie państwo najtańsze w Polsce książki w języku angielskim. Jeśli jesteście państwo zainteresowani jakąś pozycją, a nie posiadam jej aktualnie wystawionej - proszę o wiadomość - gwarantuję, że u mnie kupicie ją państwo najtaniej.

 

Proszę obejrzeć moje aukcje

 

WYSYŁKA DARMOWA

JEŚLI ZNAJDZIECIE PAŃSTWO DANĄ POZYCJĘ TANIEJ U KOGOŚ NA ALLEGRO - PROSZĘ O INFORMACJĘ PRZED ZAKUPEM - U MNIE BĘDZIE JESZCZE TANIEJ !

 

DO KAŻDEJ PRZESYŁKI PACZKĄ POCZTOWĄ LUB KURIEREM DOŁĄCZAM DODATKOWĄ DARMOWĄ KSIĄŻKĘ

 

O AKTUALNĄ LISTĘ DOSTĘPNYCH DARMOWYCH KSIAŻEK PROSZĘ PYTAĆ POPRZEZ FORMULARZ ALLEGRO LUB ZAJRZEĆ NA STRONĘ "O MNIE"

 
  GG: 40[zasłonięte]268


E-mail: [zasłonięte]@cheapbook.pl


Tel: 724[zasłonięte]733 (SMS)

WWW: www.cheapbook.pl
  Istnieje możliwość wpłaty poprzez Płatności Allero (PayU)


Zwykły przelew bankowy jest również możliwy

Oferujemy wysyłkę ZA POBRANIEM
  Przesyłka trwa do 16 dni roboczych ze względu na to, że książki wysyłane są z zagranicy


!!! DARMOWA WYSYŁKA !!!
 
[DANE_EU][KOD][/KOD][WYS]0[/WYS][TYP]0[/TYP][SKL_ID]0[/SKL_ID][SKL_TXT][/SKL_TXT][WZN]1[/WZN][/DANE_EU]