Co ona potrafi?
Nadzwyczajne panie nie powinny ćwiczyć w zwykłych bawełnianych strojach. Specjalnie dla nich stworzyliśmy materiał HeatGear ® Sonic który zapewnia niesamowite dopasowanie do ciała, i jest bardziej miękki, lżejszy i bardziej komfortowy niż kiedykolwiek. A ponieważ jest HeatGear ®, to odprowadza wilgoć na powierzchnię, schnie szybciej, utrzymując Cię suchą i lekką
Dane szczegółowe:
• Nowy HeatGear® Sonic – rewolucja w kompresyjnej odzieży technicznej, niebywale elastyczna tkanina 4-way stretch, która umożliwia każdy ruch bez zbędnych ograniczeń
• System Transportu Wilgoci - odprowadza wilgoć na zewnątrz
• Klejone szwy, które zapewniają maksymalny komfort noszenia
• System Kontroli Zapachu – redukuje nieprzyjemny zapach utrzymując Twój sprzęt świeżym na dłużej
• Raglanowe rękawy oraz płaskie szwy umożliwiają pełny zakres ruchów chroniąc ciało przed obtarciami naskórka
• Unowocześniony żebrowany kołnierz i logo
DOPASOWANIE: FITTED - przylegający do ciała, nie opięty
nr katalogowy: 1233[zasłonięte]-649
HeatGear® to lekka techniczna tkanina, która chłodzi i osusza ciało podczas uprawiania sportu. Transportuje pot z powierzchni ciała na zewnątrz tkaniny i przyspiesza jego odparowywanie. W rezultacie optymalizuje temperaturę ciała i utrzymuje je w świetnej kondycji podczas ćwiczeń, treningu czy sportowej rywalizacji.
Under Armour to amerykańska marka sportowej odzieży technicznej nowej generacji. Twórcą Under Armour był Kevin Plank, zawodowy gracz futbolu amerykańskiego, którego sportowe doświadczenia doprowadziły do stworzenia t-shirtu idealnego. Stworzył materiał który nawet po długim czasie gry pozostawał suchy i lekki. Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi („To make athlets better”) i pomóc im osiągnąć jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu.
Under Armour powstała w 1996 roku w babcinym garażu, a dziś ma własne laboratoria badawcze, w których materiały do produkcji odzieży są doskonalone z sezonu na sezon. W USA Under Armour to druga najszybciej rozwijająca się spółka na amerykańskiej giełdzie.
Under Armour to nie marka mody sportowej. Zamiast oferować odzież „dla każdego”, Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.
W 2009 roku marka Under Armour pojawia się w Polsce.