1. Każdy oferowany na aukcjach Lazienkaplus_pl towar posiada
gwarancje producenta.
2. Podstawą gwarancji jest dowód zakupu, czyli faktura VAT.
3. Jakiekolwiek problemy techniczne są rozwiązywane przez autoryzowane
placówki serwisowe producenta/importera na terenie Polski,
których adresy znajdują się na karcie gwarancyjnej i/lub na
stronie internetowej producenta/importera.
4. Jeżeli produkt posiada kartę gwarancyjną produktu i nie została ona
wypełniona przez obsługę naszego sklepu, jest ona również
ważna z dowodem zakupu.
5. Jeżeli Państwo sobie życzą, możemy również wypełnić kartę
gwarancyjną. W takim przypadku prosimy po rozpakowaniu przesyłki o
przesłanie jej na adres magazynu firmy Łazienkaplus.pl S.A..
Wypełnioną kartę niezwłocznie Państwu odeślemy.
6. Odbierając przesyłkę z zamówionym na aukcjach
Lazienkaplus_pl towarem, Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia czy
przesyłka oraz jej zawartość nie są uszkodzone (przy opcji
„za pobraniem” przesyłkę można sprawdzić po
uregulowaniu należności). W przypadku uszkodzenia przesyłki należy
bezzwłocznie sporządzić w obecności kuriera
„Protokół szkody”, który jest
podstawą do wniesienia reklamacji.