|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska)
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"Umysł sprzedawcy" Artur Wojciechowski
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN: [zasłonięte]978-8301-064-8 ilość stron: 88 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 34,90 zł
cena promocyjna: 22,30 zł
Spis treści:
- OD AUTORA
- SPRZEDAŻ TO WYRAZ NIEPRZYZWOITY
- JAK KONTROLOWAĆ WŁASNĄ POSTAWĘ
- WCZESNE UKIERUNKOWANIE
- MAGNETOFON WEWNĘTRZNEGO DIALOGU
- ARKUSZ I: MAGNETOFON WEWNĘTRZNEGO DIALOGU
- UWARUNKOWANIA I SUKCES
- PODŚWIADOMOŚĆ
- DLACZEGO LUDZIE ZAJMUJĄCY SIĘ SPRZEDAŻĄ PONOSZĄ KLĘSKI?
- SŁABE NASTAWIENIE
- BRAK NIEUSTANNEGO TRENINGU
- ZWLEKANIE
- NIEUMIEJĘTNOŚĆ PONOSZENIA KLĘSKI
- KRYTYKA - ODRZUCENIE - PROBLEM
- NIEUMIEJĘTNOŚĆ PORADZENIA SOBIE Z ODMOWĄ
- ZROZUMIEĆ, DLACZEGO KLIENCI NIE KUPUJĄ
- TRADYCYJNE MOTYWY ROBIENIA ZAKUPÓW
- WSPÓŁCZESNE MOTYWY ROBIENIA ZAKUPÓW
- TRZY GRUPY POTRZEB
- KTÓRA POTRZEBA NAPRAWDĘ MOTYWUJE NABYWCĘ?
- POTRZEBY TWOJEGO KLIENTA
- ARKUSZ I: POTRZEBY TWOJEGO KLIENTA
- WYKORZYSTAJ W PRAKTYCE GRUPY POTRZEB KLIENTA
- POTRZEBA, KTÓRA POPRZEDZA WSZYSTKIE INNE
- WAŻNE CECHY SUKCESU
- WYRAZISTOŚĆ POSTANOWIENIA
- PRAGNIENIE
- ENTUZJAZM
- ZASTOSOWANIE WIEDZY
- ZAUFANIE DO SIEBIE
- UJMUJĄCA OSOBOWOŚĆ
- WIARA I UFNOŚĆ
- ZDOLNOŚĆ DO DODATKOWEGO WYSIŁKU
- WYTRWAŁOŚĆ
- UKIERUNKOWANIE NA CELE
- SAMODYSCYPLINA
- OSOBISTA INICJATYWA
- WYOBRAŹNIA
- KONCENTRACJA
- POZYTYWNY WIZERUNEK SAMEGO SIEBIE
- WYCIĄGANIE NAUKI Z NIEPOWODZEŃ
- DOBRE ZDROWIE
- LICZYĆ SWÓJ CZAS I PIENIĄDZE
- ŚCISŁE MYŚLENIE
- EMPATIA
- ROZPOZNAJ SWOJE MOCNE STRONY
- ARKUSZ I: CECHY NIEZBĘDNE DO OSIĄGNIĘCIA WIELKOŚCI
- ARKUSZ II: OCENA CECH CHARAKTERU
- DLACZEGO TAK NAPRAWDĘ ODCZUWASZ NIECHĘĆ DO SPRZEDAWANIA?
- ARKUSZ I. TWOJA NIECHĘĆ DO SPRZEDAŻY
- ARKUSZ II. CO MYŚLISZ O SWOJEJ NIECHĘCI DO SPRZEDAWANIA
- ROZPOZNAJ U SIEBIE DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
- DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
- ARKUSZ I. DEMOBILIZUJĄCE MYŚLI
- ARKUSZ II. LEPSZY SPOSÓB MYŚLENIA
- WYNAGRADZAJ SIĘ NA KAŻDYM ETAPIE
- ARKUSZ I. NAGRODY
- ZASADA SZEŚCIOKROTNEGO KONTAKTU
- TWÓJ WSKAŹNIK SPRZEDAŻY
- WSKAŹNIK SPRZEDAŻY
- ARKUSZ I. WSKAŹNIK SPRZEDAŻY
- NA ZAKOŃCZENIE
- ZAPOWIEDŹ
Właśnie teraz masz szansę poznać książkę "Umysł sprzedawcy" Artura Wojciechowskiego, będącą jedną z 3 publikacji autora na temat sprzedaży bezpośredniej, bazujących na jego 20-letnim doświadczeniu.
Autor od 1992 roku zajmuje się problematyką aktywnej sprzedaży,zarządzania strukturami handlowymi i rozwojem umiejętności osobistych. W tym czasie pokonując wszystkie szczeble terenowych struktur sprzedaży, przebył drogę od szeregowego sprzedawcy po dyrektora struktury.
Od 2000 roku służy handlowcom i menedżerom swoją wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, wspierając ich działania w obszarach zarządzania sprzedażą oraz wiedzą o rozwoju umiejętności osobistych i wykorzystaniu internetu w biznesie.
Jak sam o sobie mówi: „Jestem trenerem – praktykiem”.
Jak w ciągu 21 dni zwiększyć swoją skuteczność i zwielokrotnić zyski jakie generuje Ci sprzedaż bezpośrednia. Sekrety skutecznego sprzedawcy
Jeśli sprzedaż bezpośrednia to Twoje pole działania, niezależnie od tego czy pracujesz na własny rachunek, czy w jakiejś firmie i pragniesz zrozumieć przyczyny Twoich trudności i frustracji ze sprzedaży, a przede wszystkim chcesz dokonywać satysfakcjonujących sprzedaży i transakcji zakończonych sukcesem, zwielokrotniając swoje zyski, możesz się tego dowiedzieć od osoby, która dzięki zastosowaniu pewnych prostych zasad zwielokrotniła swoje zyski, które generowała sprzedaż bezpośrednia.
A może jesteś Menedżerem lub Trenerem, odpowiedzialnym za efekty i rozwój handlowców i chcesz pomóc handlowcom zwiększyć ich efektywność sprzedaży? Nie myśl, że może Ci się to przydać także w budowaniu skutecznie działającej struktury w biznesie, w którym działasz...
Jak bardzo mogą wzrosnąć Twoje zyski w skali miesiąca, albo roku?
Wynagrodzenie większości sprzedawców składa się z dwóch części: płacy stałej i prowizji (premii) zależnej od wielkości sprzedaży. Chyba, że sprzedaż bezpośrednia to Twoje niezależne źródło dochodu, wówczas przyjmijmy, że mowa jest tylko o prowizji, czyli Twoich zyskach.
"Być może nie jest to dla Ciebie oszałamiająca wiadomość, ale moje dochody wzrosły 8-krotnie, kiedy zastosowałem metody zawarte w elektronicznej publikacji "Umysł sprzedawcy".
- Artur Wojciechowski, autor
Większość osób powie: "niemożliwe" i nigdy nawet nie spróbuje tego osiągnąć. Czy Ty też wyżej cenisz swoje wyobrażenia o tym co jest nieosiągalne od faktów? A fakt jest taki, że wszyscy mamy do dyspozycji 24 godziny. Jedni w tym czasie osiągają sukcesy, a inni mówią że to niemożliwe. Ja przekonałem się na własnej skórze, że jest to możliwe. Ty także mozesz.
Czy chcesz należeć do tych, którzy zawsze uczą się wyłącznie na swoich błędach?
Zamiast czekać 15 lat, aż samodzielnie odkryjesz, zrozumiesz i zastosujesz wiedzę, która pozwoli Ci czerpać radość ze sprzedaży i odnosić sukcesy, możesz z niej skorzystać znacznie szybciej i przekonać się na własnej skórze, jak skuteczna sprzedaż bezpośrednia i odpowiednie podejście do niej może zmienić Twoje życie (i Twoje zyski :-)
".. odpowiedź na pytanie "jak zwielokrotnić...." jest udzielona w czytelny sposób - wprowadzenie o potrzebach kupujących - bo o tym często handlowcy w rutynie zapominają - poprzez cechy niezbędne u sprzedawcy, do ćwiczeń rozwijających w sprzedaży tworzy dobry schemat. Myślący i chcący rozwijać się sprzedawca - z pewnością wyciągnie z tej wiedzy pożytek.
Podoba mi się książka"Umysł sprzedawcy" i z pewnością dam go swoim kierownikom grup jako lekturę obowiązkową."
- Iwona Płaskowicka, regionalny kierownik sprzedaży Eniro Polska
Nie musisz poświęcać swojego czasu na czytanie opasłych tomów z psychologii, marketingu, ekonomii i innych. To, co jest Ci potrzebne, aby zrozumieć źródłą sukcesu, jest na wyciągnięcie Twojej ręki.
Wiedza, o której mowa została wyselekcjonowana i sprawdzona w praktyce. Gotowa do natychmiastowego zastosowania. Za kilka minut możesz ją poznać i zacząć wprowadzać w życie. Jeśli jednak nie interesuje Cię w jaki sposób możesz sprawić, że Twoje działania będą kilkakrotnie skuteczniejsze to... co tutaj jeszcze robisz?
Już za chwilę zdobędziesz sprawdzoną w praktyce wiedzę oraz...
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|