Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Umiem mówić i czytać ABC mówienia czytania i pisan

23-06-2015, 23:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 32.90 zł     
Użytkownik wka_morzyk
numer aukcji: 5389072849
Miejscowość Wałbrzych
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-06-2015 23:15:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.45 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

                   Życzymy udanych zakupów


Księgarnia

WKA MORZYK

Wałbrzyska Księgarnia Akademicka

ul. Wrocławska 10

58-309 Wałbrzych

 

+48 [zasłonięte] 786 253

 

 wka_[zasłonięte]@interia.pl


 


Wpłata przez allegro


Przelew - przedpłata

płatność na nasze konto bankowe


31 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0950002 [zasłonięte] 009883

 


Towar wysyłamy w ciągu 2 dni od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie.

 

Przy zakupie na kilku naszych aukcjach prosimy poczekać na maila z kosztami wysyłki.Koszty przesyłki ponoszą Państwo tylko raz i zależą one od wagi przesyłki.

 

Wszystkie przesyłki wysyłamy 

 

NIE WYSYŁAMY ZA POBRANIEM.

 


                                                                                                               

Umiem mówić i czytać ABC mówienia czytania i pisania

Podręcznik dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania

Autor/autorzy:
Oprawa: Miękka
Format: 20.5x29.0cm
Liczba stron: 146
Rok wydania: 2014

  


 

Opis książki

Publikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z myślą o nauczaniu dzieci z wadą słuchu. Pomoce te służą rozwijaniu świadomości językowej, nauce odczytywania mowy z ust, usprawnianiu słuchu fonemowego, poznawaniu i utrwalaniu liter, nauce czytania ze zrozumieniem oraz doskonaleniu sprawności manualnej. Książki te mogą być wskazówką dla nauczycieli oraz rodziców, w jaki sposób pracować z dziećmi, które z różnych przyczyn (często niełatwych do zdiagnozowania) mają trudności z nauką czytania ze zrozumieniem, samodzielnym układaniem zdań czy opanowaniem mowy dźwiękowej umożliwiającej komunikację z otoczeniem.