Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UMIEJĘTNOŚCI W KOMUNIKOWANIU SIĘ - TONY WARNER

22-01-2014, 19:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 34 zł     
Użytkownik Unikat_Books
numer aukcji: 3817182161
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1   
Koniec: 19-01-2014 19:14:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




© PanelReklamowy



Szablon przejściowy

Napisz do nas!



Tytuł: UMIEJĘTNOŚCI W KOMUNIKOWANIU SIĘ NAPRZYKŁADZIE FIRMY
Autor: TONY WARNER
Wydawnictwo: Astrum
Rokwydania: 1999
Formatksiążki: 230 x 190 mm
Ilośćstron: 329
ISBN: 83[zasłonięte]87197-4
Okładka: miękka
Stanogólny:

dobry

Uwagi: minimalne zagięciabrzegów okładki

Opis:
Komunikowanie się pełni istotną rolę wewszelkich relacjach między ludźmi, w różnych sferach ichżycia społecznego i zawodowego. Umiejętność werbalnego i niewerbalnegoprzekazywania informacji jest ważna zarówno dla pełniącychrolę menedżera, negocjatora, pracownika zespołu, jak i dlaosób nie związanych z tymi zawodami. Umiejętności wkomunikowaniu się między ludźmi są równie istotne w świeciesystemów informatycznych, jak umiejętności techniczne idoświadczenie w biznesie.

Książkata napisana w jasny i przystępny sposób przeznaczona jestdla każdego, kto na co dzień zajmuje się klientem i rynkiem zbytu.Rynek ten pokazano na przykładzie konkretnej firmy zajmującej sięsprzedażą systemów informatycznych. Autor publikacji, TonyWarner, ukazuje modele komunikowania się i ich wykorzystanie podczaspracy w grupie czy w trakcie zebrań. Odsłania wiele tajnikówporozumiewania się między partnerami, określa znaczenie komunikowaniasię w negocjacjach (szczególnie na etapie ich rozpoczynania,formułowania argumentów), umiejętności niezbędne w procesienegocjacji, a także taktyki i sposoby osiągania porozumienia,które satysfakcjonowałyby obie strony. Zainteresowani znajdąrównież cenne rady i wskazówki dotyczącewystąpień przed publicznością, prowadzenia dyskusji, poprawnegoprzeprowadzania wywiadu podczas selekcji kandydatów do pracyoraz rozmowy oceniającej realizację zadań przez pracowników.