Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Umiejętności informacyjne gimnazjalistów

19-05-2014, 13:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 36 zł     
Użytkownik Mysza657
numer aukcji: 4255564939
Miejscowość Kasinka Mała
Wyświetleń: 1   
Koniec: 18-06-2014 13:13:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Wysyłka w 24h
- Pocztą Polską

Wybrane przez Państwa książki wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie bankowym lub po mailowej informacji iż przesyłka ma być wysłana za pobraniem.
WYSYŁKA GRATIS
Wysyłka gratis przy zakupach powyżej 150 złotych. Nie dotyczy przesyłek pobraniowych i zagranicznych. Książki wysyłamy również za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Kontakt
Antykwariat i Księgarnia Tezeusza
Kasinka Mała 657
34-734 Kasinka Mała
tel. 604[zasłonięte]847

gg Monika 38[zasłonięte]513
gg Iwona 43[zasłonięte]495
e-mail: [zasłonięte]@tezeusz.pl

Nr konta bankowego:
Millennium
60 1160 [zasłonięte] 2[zasłonięte]2020001 [zasłonięte] 910803

Umiejętności informacyjne gimnazjalistów
ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]78045
Wymiar: 16.0x22.0cm
Nr wydania: -
Seria: -
Ilość stron: 292
Ocena: -
Waga: 0,45 kg
Indeks: 604[zasłonięte]01499KS
Rok wydania: 2012
Wydawca: Adam Marszałek
Rodzaj okładki: Miękka
Stan: Nowa
Autor: Skibińska Małgorzata

Opis książki


Celem głównym niniejszej pracy było wyjaśnienie używanego pojęcia umiejętności informacyjne, którego rozumienie opierało się bardziej na intuicji niż świadomości definicyjnej tego terminu. Cel diagnostyczny pracy stanowiła próba określenia poziomu umiejętności informacyjnych tworzących kompetencję informacyjną absolwentów gimnazjum w wyniku realizacji celów i treści nauczania informatyki (technologii informacyjnej) zawartych w podstawie programowej dla gimnazjum. Cel poznawczy pracy to zbadanie aktualności celów i treści nauczania informatyki (technologii informacyjnej) zawartych w „starej” podstawie programowej dla gimnazjum w porównaniu do faktycznych umiejętności informacyjnych absolwentów gimnazjum.
Zobacz także...