| Przedmiotem tej aukcji jest cykl: WROTA CZASU ULYSSES MOORE | SPRZEDAWANE KSIĄŻKI: | 01. Wrota Czasu (2 tomy) 02. Antykwariat ze Starymi Mapami (2 tomy) 03. Dom Luster (2 tomy) 04. Wyspa Masek (2 tomy) 05. Kamienni Strażnicy (2 tomy) 06. Pierwszy klucz (2 tomy) 07. Ukryte Miasto (wyd. jednotomowe) 08. Mistrz Piorunów (wyd. jednotomowe) 09. Labirynt Cienia (wyd. jednotomowe) 10. Lodowa Kraina (wyd. jednotomowe) 11. Ogród Popiołu (wyd. jednotomowe) 12. Klub Podróżników w Wyobraźni (wyd. jednotomowe) | WYDAWCA: | 12x Axel Springer Polska 6x Olesiejuk
| STRON: | kilka tysięcy
| FORMAT: | 12x 11x17,5cm, w miękkich oprawach, niektóre egzemplarze mogą mieć niewielkie zagięcia
6x 15x21cm, w twardych oprawach w obwolucie.
| UWAGI: | nowe | TREŚĆ: | Wrota czasu Troje dzieci, Jason, Julia i Rick, rozkochanych w przygodzie. Willa Argo nad urwiskiem, wysoko nad morzem, z tajemniczymi pokojami. Drzwi ukryte za szafą, zamknięte na cztery spusty, niedające się otworzyć. Ale dzieci za wszelką cenę chcą je otworzyć... "Jeśli z czterech jedne otworzysz przypadkiem. Z czterech trzecie wskażą motto. Z czterech dwoje zaprowadzi na śmierć. A jeden z czterech - poprowadzi na dół." - Ulysses Moore. Antykwariat ze starymi mapami Starożytny Egipt i pobliska Kraina Puntu. Jason, Julia i Rick przekroczyli Wrota Czasu i weszli do Domu Życia, potężnej, pełnej labiryntów, biblioteki-archiwum, gdzie zgromadzone są papirusy, pergaminy i gliniane tabliczki z wielu zakątków świata. Tym razem poszukują tajemniczej mapy, ukrytej w legendarnej Nieistniejącej Komnacie. Niestety, tylko perfidny właściciel "Antykwariatu ze starymi mapami" posiada informację, która mogłaby ich naprowadzić na właściwy trop... Dom Luster Dziwne rzeczy dzieją się w Kilmore Cove. Jest tam pomnik króla, który nigdy nie panował i tory, które nigdzie nie prowadzą. Nie można się połączyć z Internetem, a komórki nie mają zasięgu. Wygląda na to, że miasto zostało oczyszczone z wszelkich map, aby ochronić jakąś tajemnicę. Śledztwo Jasona, Julii i Ricka rozpocznie się w Domu Luster. Tu, w tajemniczym domu Petera Sedalusa, nic nie jest tym, czym się wydaje... Wyspa Masek "W snach jesteśmy zwykłymi marynarzami, nie kapitanami, lecz ludźmi na pokładzie, którzy nigdy nie wiedzą, jak dopłynąć do pięknych portów." - Ulysses Moore. Kamienni strażnicy Kim jest naprawdę Ulysses Moore? Jason, Julia i Rick już są na tropie prawdy. Ale również Obliwia i Manfred, który przeżył kolejny upadek z urwiska, szykują się do spełnienia swego marzenia: chcą się dostać do Willi Argo i przekroczyć Wrota Czasu. Żeby ich powstrzymać, trójka dzieci musi odnaleźć Blacka Wulkana, dawnego przyjaciela Ulyssesa, zawiadowcę stacji w Kilmore Cove, i wejść w posiadanie Pierwszego Klucza. Czeka ich kolejna przygoda. Tym razem celem podróży będzie wiek XII, Ogród wiecznej młodości. Pierwszy klucz Julia, Jason, Obliwia i jej wierny ochroniarz, Manfred przeniesieni zostali w czasy średniowiecza. Wszyscy chcą tego samego: odnaleźć Pierwszy Klucz, jedyny, który otwiera każde Wrota Czasu. Nadeszła godzina prawdy. Wreszcie dzieci uzyskają odpowiedź na swoje pytania... Ukryte Miasto Wenecja. W starej belce pod sufitem Domu Bazgrołów, w którym matka Anity właśnie prowadzi prace konserwatorskie, dziewczynka znajduje zeszyt książkę z rysunkami i dziwnymi zapiskami szyfrem. Kiedy otwiera zeszyt i natrafia na rysunek, ulega dziwnemu wrażeniu, że ktoś z tego rysunku ją obserwuje... Ale nie tylko to: rysunki są przeplatane notatkami zapisanymi tajemniczymi znakami, takimi samymi, jakich użył w swoich dziennikach Ulysses Moore. Jest tylko jeden sposób na wyjaśnienie, co te symbole oznaczają i jaki jest związek książki znalezionej przez Anitę z autorem z Kilmore Cove: dotrzeć do ukrytego miasteczka w Kornwalii i zwrócić się o pomoc do Julii, Jasona i Ricka... Mistrz Piorunów Anita, Rick i Jason wyruszają w tajemnicy na poszukiwanie Kraju, który umiera. Tymczasem w Kilmore Cove Julia musi szybko odnaleźć egzemplarz książki Morice'a Moreau, żeby móc porozumieć się z przyjaciółmi i przyjść im z pomocą. Anita, Rick i Jason rzeczywiście znaleźli się w tarapatach. Podpalacze i ich szef, Malariusz Wojnicz, chcą zniszczyć miasteczko zwane Krajem, który umiera, posługując się swoją najgroźniejszą bronią, ogniem. Dzieci ścigają się z czasem, żeby ocalić miasteczko i jego ostatnią mieszkankę oraz odkryć ostatecznie tajemnicę Wrót Czasu. Labirynt Cienia Anita i Jason decydują się na przekroczenie progu Wrót Czasu w Kraju, który umiera i znajdują się w świecie podziemnym, mrocznym i niegościnnym. I tak rozpoczyna się ich pełne trudu i znoju schodzenie do trzewi Ziemi, aż do samego serca wszystkich miejsc imaginacyjnych: do Labiryntu. To tu kryje się tajemnica konstruktorów Wrót, ale tu również czai się straszliwe niebezpieczeństwo. Tymczasem Tommi z Julią próbują udaremnić zagrożenie ze strony Podpalaczy, którzy pojawili się właśnie w Kilmore Cove… Lodowa Kraina Jason, Julia, Anita i Rick powrócili do Kilmore Cove z niepokojącą wiadomością - wśród mieszkańców miasteczka ukrywa się zdrajca. Ktoś, kto od lat po kryjomu coś knuje. I kto, przy pomocy Podpalaczy , teraz chce dokonać prywatnej zemsty. Cienka nić drobnych zdarzeń wskaże przyjaciołom miejsce, w którym przechowuje się wszelkie odpowiedzi: Agarthi, legendarne miasto, zagubione wśród lodowców, do którego nikt, nawet Ulysses Moore, nigdy nie dotarł... Po Wrotach Czasu, Antykwariacie ze starymi mapami, Domu Luster, Wyspie Masek, Kamiennych strażnikach, Pierwszym Kluczu, Ukrytym mieście, Mistrzu piorunów i Labiryncie cienia jest to dziesiąty tom przygodowej sagi Ulyssesa Moore'a. Ogród Popiołu Zagubiona wyspa na oceanie czasu. Miejsce dzikie i niegościnne, z którego nie da się uciec. Miejsce, gdzie Ulysses Moore nigdy nie chciałby postawić stopy, ale nie ma wyboru, ponieważ to tam właśnie kryje się klucz do odnalezienia Penelopy. Jeszcze nie wie, że łańcuch zdarzeń już został wprawiony w ruch i że jego najgroźniejszy nieprzyjaciel powraca z przeszłości, by dokonać zemsty. Dla Podróżników w Wyobraźni nadszedł moment decydującego pojedynku... Klub Podróżników w Wyobraźni W Klimore Cove świta właśnie najdłuższy dzień. W ulewnym deszczu osnuwającym miasto szarą mgłą spokój zatoki burzą wystrzały, nagłe błyski i łomot. Ale nie chodzi o sztorm - to kule armatnie miotane bez przerwy z ośmiu działobitni Mary Grey, legendarnego okrętu kapitana Spencera.
Bliźnięta Covanant same muszą stawić czoła najgroźniejszemu z nieprzyjaciół, nie mogąc liczyć na pomoc Ulyssesa Moore'a...
To dwunasty, ostatni tom sagi Ulyssesa Moore'a. | |