Projektując serię Matrix, kanadyjski producent postawił na bezkompromisową jakość niwelując możliwie najlepiej ryzyko zniekształceń sygnału spowodowane licznymi zakłóceniami. Udało się to uzyskać dzięki specjalnej konstrukcji ekranu, którego splot można zobaczyć dzięki przezroczystej izolacja. Zapewnia to doskonałe wyniki wszędzie tam, gdzie pracuje wiele urządzeń elektronicznych oraz biegnie wiele innych przewodów.
Prezentowany kabel w standardzie HDMI wykonany jest z żył najwyższej czystości, beztlenowej miedzi OFHC (6N - 99,99997 %), oraz wyposażony w pozłacane 24 karatowym złotem,tworzone metodą wtryskową wtyki w standardzie HDMI. Zaawansowana konfiguracja geometrycznie skręconych przewodów zwiększa jakość brzmienia, dynamikę i czystość dźwięku i obrazu.
To wszystko sprawia, że odtwarzając obraz w formacie Full HD lub 3D zawsze otrzymasz maksimum osiągów jakimi dysponuje źródło (Blu-ray, DVD, dekoder) i przekaże je bez jakichkolwiek strat do telewizora.
M2-HDMI jest doskonałym wyborem dla wszystkich, którzy cenią sobie doskonałą jakość przesyłanego sygnału oraz niepowtarzalny design. Budowa
- Geometria Wielożyłowy skręcony przewód o zrównoważonej impedancji
- Przewodnik Beztlenowa laboratoryjnie wytwarzana miedź OFHC klasy 6N (czystość 99.99997%)
- Izolacja Nisko pojemnościowa izolacja dielektryczna z opatentowanego
niskociśnieniowego polietylenu o dużej gęstości
- Ekranowanie Poczwórne (2 x folia Mylar® + 2 x pełny miedziany oplot)
- Wtyki Tworzone metodą wtryskową, pozłacane (24K) wtyki HDMI
- Standard Spełnia standard HDMI 1.3b oferujący przesył sygnału z
częstotliwością 340 MHz (10.2 GB/s)
ULTRALINK to po prostu najlepsza jakość, brzmienie i wartości użytkowe.
Ultralink to znana na całym świecie marka, z dwudziestoletnim doświadczeniem w produkcji przewodów, kabli i końcówek. Oferuje najlepsze jakościowo produkty dla każdego komu zależy na poprawie brzmienia systemu stereo, video lub kina domowego. Ultralink produkuje swoje towary w Ameryce północnej. Jest liderem sprzedaży w Kanadzie i zajmuje czołowe miejsce w dziale sprzedaży w Stanach Zjednoczonych. Jednocześnie dystrybuuje swoje produkty do ponad 60 innych państw.
|
|
|