Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ULTIMATE GUIDE TO GOOGLE ADWORDS 3/E Marshall

22-05-2014, 2:49
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 112.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4174484115
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 6   
Koniec: 22-05-2014 02:54:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75764, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39902, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21569, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91844, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01930, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>75764, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>39902, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>21569, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91844, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>01930

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Ultimate Guide to Google AdWords 3/E: How to Access 100 Million People in 10 Minutes (Entrepreneur Magazine's Ultimate Guides)

ULTIMATE GUIDE TO GOOGLE ADWORDS 3/E Marshall

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Perry Marshall, Bryan Todd
Language: English
Publisher: Entrepreneur Press
Publication Date: 1 July 2012
Dimensions: 25.1 x 20.3 x 2.3 cm
Format: Paperback
Pages: 336
Condition: NEW
Product_ID: 15991D4419

 

 

Double Your Web Traffic - Overnight! Google gets searched more than 1 billion times every day - creating an unbelievable opportunity to get your business in front of thousands every minute...IF you know what you're doing. Google AdWords experts Perry Marshall and Bryan Todd uncover the fundamentals, techniques, tools, and tricks that Google should teach you, but doesn't. Learn how to build an aggressive, streamlined campaign proven to increase your search engine visibility, consistently capture clicks and increase sales. No other guide is as comprehensive, or current in it's coverage of today's fastest, most powerful advertising medium.It includes: pay only for leads, signups or sales rather than just clicks; connect google ads to social media; use google's conversion optimizer function to it's fullest; best practices for using google's display network; know the latest information on ''relevance'' and how to keep quality scores high; build a powerful, streamlined campaign from scratch; develop high quality keyword lists; write killer advertising and website copy that gets clicks; get your ads in front of the best audience possible; keep your ads showing up with high quality scores; triple your traffic with google's display network; earn high rankings in google's organic search results; slash your bid prices; gain more conversions and sales; avoid costly mistakes made by all google advertisers; and, determine what's working with google's conversion tracking.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 GOOGLE ADWORDS FOR DUMMIES Jacobson, McDonald

 ADVANCED WEB METRICS WITH GOOGLE ANALYTICS Clifton

 ADVANCED GOOGLE ADWORDS Brad Geddes

 ULTIMATE GUIDE TO FACEBOOK ADVERTISING Marshall

 80/20 SALES AND MARKETING Perry Marshall

 LANDING PAGE OPTIMIZATION Tim Ash, Maura Ginty