ULOTKI A6 5000 SZT 135 GM
OPIS PRODUKTU
Ulotki składane to prosty i ekonomiczny sposób do przekazywania kluczowych informacji Twoim klientom lub kontrahentom.
!SUPER PROJEKT GRATIS!
PRZESYŁKA 0 zł
Termin: 5 dni roboczych + wysyłka
CENA ZAWIERA
- 5000 sztuk ulotek
- Format: A6 eco
- Papier: kreda błysk 135 g
- Kolor: pełen kolor dwustronnie
JAKIE PLIKI WYSYŁAĆ DO DRUKU
Spady: 3 mm, rozdzielczość 300-350 dpi. Akceptowane pliki: PSD, PDF, TIFF, COREL (wersja X5), JPG. Pliki z programu WORD, Excel, Paint, Open Office - nie są plikami produkcyjnymi. Mogą służyć jedynie jako podgląd.
Sprawdź naszą ofertę - Wybierz format druku
Notesy
Wydrukuj notesy ze swoim logo i bądź zawsze widoczny w miejscu pracy swoich partnerów. Wykorzystuj je jako prezenty dla uczestników spotkań, imprez targowych oraz konferencji.
Papier firmowy
Papier firmowy to ważny element w Twoim biurze. Może być używany do drukowania faktur, zamówień oraz listów pocztowych. Warto pamiętać, że estetyka papieru firmowego promuje i świadczy o Twojej firmie.
Katalogi
Wydrukuj katalog swoich produktów lub usług. To dziś obecnie jeden z najefektywniejszych sposobów przedstawienia swojej niepowtarzalnej oferty handlowej.
Teczki
Teczki są niezwykle przydatnym materiałem biurowym, który może równocześnie posłużyć jako materiał promocyjny. Nadadzą się w Twojej firmie, jak i u klienta lub kontrahenta.
Ulotki
Ulotki to ekonomiczny i łatwy sposób przekazywania kluczowych informacji. Zapewniamy szybki druk z realizacją już w 24 godziny.
Wizytówki i Karty plastikowe
Wizytówki i karty PVC upraszczają i przyśpieszają nawiązywanie kontaktów - nie tylko w biznesie, ale także w życiu prywatnym. Są jak cichy sprzedawca - podczas, gdy Ty wracasz do domu, one nadal na Ciebie pracują.
Naklejki i Etykiety samoprzylepne
Etykiety samoprzylepne, naklejki to świetny sposób na promocję Twojej firmy. To dodatkowa efektywna forma reklamy dla Twoich produktów lub usług.
Etykiety PCV
Etykiety z tworzywa sztucznego odporne na niekorzystne działanie atmosferyczne: słońca, deszczu czy skrajnych temperatur. Doskonałe tam, gdzie zwykły druk na papierze się nie sprawdzi.
Kalendarze
Wydrukuj swój wymarzony kalendarz i wyślij go swojemu klientowi. Będzie go używać przez cały rok i pamiętać o Twojej firmie.
Publikacje spiralowane
Spiralowanie to doskonały i ciekawy sposób na to, by twoje produkty wyróżniły się od innych.
Reklama zewnętrzna
Bannery do powieszenia oraz szyldy i billboardy na płycie PVC, blasze lub magnesie.
Grafika na auta
Specjalizujemy się również w oklejaniu aut. Dobrze dobrana i wykonana grafika na samochodzie to świetna przemieszczająca się reklama i wizytówka Twojej firmy.
FAQ - O czym my mówimy
Papier Grubość, gramatura
Litera „g” jest skrótem od "gramów na metr kwadratowy”, który oznacza ciężar i w związku z tym grubość - arkusza papieru. Na przykład, typowy papier do ksero to papier 80 g, papier firmowy 90 g, okładki katalogu zwykle około 300g, a wizytówki 350g. Idąc za tym przykładem papier 90 będzie papierem bardzo cienkim i giętkim, a papier 350g będzie papierem grubym i bardzo sztywnym.
Papier błysk czy mat?
Papier błysk jest to papier kredowany, którego powierzchnia jest błyszcząca. W odbiorze kolory na tym papierze zazwyczaj są postrzegane są jako te z większym nasyceniem i wyraźniejszymi barwami.
Papier błysk to najczęściej wybierany rodzaju papieru przez Klientów pressprint.pl. Papier matowy to papier, którego powierzchnia nie odbija światła, a pochłania. Kolory na tym rodzaju papieru często postrzegane są jako bardziej stonowane w porównaniu do papieru błyszczącego pomimo użycia takiego samego nafarbienia.
Nakład
Przy zamawianiu należy mieć na uwadze, że im większy nakład druku tym cena jednostkowa drukowanych prac jest niższa. Dzieje się tak ze względu na dość wysokie koszty przygotowania prac do druku. Zależność „im więcej tym taniej” występuje bez względu na produkt czy papier.
CMYK
skrót oznaczający 4 podstawowe kolory (Cyan, Magenta, Yellow, blacK) stosowane w poligrafii i w druku off-setowym i pokrewnym. Druk tymi farbami polega na mieszaniu ich ze sobą, za pomocą apli i punktu rastrowego (czyli małego punktu na wydruku, który widoczny jest pod lupą). Farby te ułożone pod odpowiednim kątem i z odpowiednią ilością punktów rastrowych na cal lub cm, dają różne odcienie barw i kolory.
Do druku przeznaczone są wyłącznie pliki z grafikami w trybie kolorystycznym CMYK. Przygotowując projekt należy zatem tryb wszystkich grafiki zamienić z RGB na CMYK
- czarne tekst powinny mieć wyłącznie jedną składową kolorystyczną (100%K), teksty które zawierają więcej niż jedną składową mogą spowodować problemy z tzw. pasowaniem druku (równym nakładaniem się farb drukarskich), co może skutkować rozmyciem kształtu liter.
- najmniejsze dopuszczalne teksty to 5 punktów dla tekstów czarnych i 7 punktów dla tekstów kolorowych;
- należy unikać drobnych tekstów w tzw. kontrze (np. białych tekstów na czarnym tle)
Oznaczenia kolorystyki
Tajemniczy skrót 4/4 używany jest do określania kolorystyki wydruków. Określa ona 4 podstawowe barwy, jakie stosuje się w poligrafii, czyli Cyjan (kolor zielononiebieski), Magentę (purpurowy), Yellow (żółty), i Black (czarny, określany również mianem kontrastu lub konturu). Zestawienie naszych 4 barw to w skrócie CMYK, z którego to połączenia możemy uzyskać niemal każdy kolor, jakiego potrzebujemy.
STUDIO GRAFICZNE
Posiadamy duże doświadczenie w projektowaniu graficznym oraz w przygotowaniu do druku. Nasze projekty tworzone są w trosce o naszych klientów.
Cechuje je: efektowny wygląd, pomysłowość, skuteczny przekaz oraz dopracowanie.
Zakres naszego studia obejmuje: projekty wszystkich produktów, które znajdują się w sprzedaży w ramach drukarni internetowej pressprint.
Zapraszamy na nasze pozostałe aukcje
KONTAKT
- 29-100 Włoszczowa
- ul. Partyzantów 107
- [zasłonięte]@pressprint.pl
- kom.:+48 [zasłonięte] 55 47
PŁATNOŚCI
- mBank 19 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 556294
WYSYŁKA
- przesyłka kurierska - GRATIS
UWAGI
- 1. Kup teraz
- 2. Przesłanie danych do projektu/ gotowego projektu od Państwa.
- 3. Wpłata.
- 4. Przesłanie propozycji i akceptacja projektu: prosimy o dokładne sprawdzanie projektów, szczególnie danych teleadresowych - po akceptacji za błędy nie odpowiadamy.
- 5. Realizacja druku
- 6. Wysyłka / odbiór osobisty