Przedmiotem aukcji jest usługa druku 2000 sztuk ulotek A6 dwustronnie pełnokolorowych na papierze kredowym błyszczącym 135g/m2.
Usługa polega na wydrukowaniu, pocięciu, spakowaniu, wysłaniu lub przygotowaniu do odbioru osobistego zamówionych ulotek.
Druk wykonany zostanie na nowej maszynie XEROX. Do produkcji stosujemy wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne zalecane przez producenta oraz najwyższej jakości papier produkcji europejskiej, co gwarantuje najwyższą jakość finalnego produktu. Ulotki cięte są na profesjonalnej gilotynie, co zapewnia ich idealny wymiar.
Gotowe ulotki pakowane są w specjalne opakowania wykonane z trzy lub pięciowarstwowej tektury falistej. Dodatkowo w razie potrzeby stosujemy specjalnie zaprojektowane przekładki kartonowe, kratownice oraz wypełniacze, zapobiegające przesuwaniu się nakładu podczas transportu. Dzięki tym zabezpieczeniom mają Państwo pewność, że zamówiony towar przyjdzie w takim stanie w jakim został nadany.
Tylko u nas, przy akceptacji plików do godziny 12 dnia roboczego następuje wysyłka tego samego dnia. Odbiór osobisty możliwy jest następnego dnia roboczego. Polecamy korzystać z usług firmy kurierskiej, która gwarantuje dostawę następnego dnia roboczego.
1. Kup Teraz
Dokonaj zakupu na alle, wypełnij Formularz Opcji Dostawy, podając dane do wysyłki oraz faktury. Określ sposób wysyłki lub odbioru towaru oraz wybierz opcję płatności. W przypadku wybrania przedpłaty jako formy płatności – dokonaj zapłaty za pośrednictwem Płacę z Allegro lub przelewem na nasz numer rachunku bankowego.
2. Przesłanie projektu gotowego do druku
Jeżeli posiadasz projekt graficzny prześlij go na adres
[zasłonięte]@goldengraf.pl. Pliki o wielkości powyżej 5MB prześlij na serwer FTP – instrukcję oraz dane do logowania otrzymasz po dokonaniu zakupu w wiadomości dla Kupującego. Gotowe pliki przyjmujemy w formatach PDF, TIFF, CDR, AI, PSD. Po sprawdzeniu poprawności projektu otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zamówienie, poprawność projektu. Wiadomość będzie zawierała również numer zamówienia – prosimy się nim posługiwać przy dalszym kontakcie.
3. Przesłanie materiałów do przygotowania projektu
Jeżeli nie posiadasz gotowego projektu graficznego możemy go dla Ciebie przygotować. Projekty realizowane są przez nasze Studio Grafiki Komputerowej w ścisłej współpracy z Kupującym. Prześlij nam na adres
[zasłonięte]@goldengraf.pl jak najwięcej informacji niezbędnych do przygotowania projektu dla Ciebie. Nie korzystamy z gotowych szablonów – każdy projekt wykonywany jest indywidualnie! Niezbędne będą teksty, hasła reklamowe, logotypy itp. Jeżeli masz sprecyzowane kolorystykę, układ itp. napisz nam o tym. Im więcej informacji nam przekażesz, tym projekt graficzny będzie zbliżony z Twoimi oczekiwaniami. Jeśli chcesz, możesz pozostawić nam te kwestie. Po otrzymaniu w/w danych otrzymasz od nas e-mail potwierdzający zamówienie oraz otrzymanie i przekazanie materiałów do Studia Grafiki Komputerowej. Wiadomość będzie zawierała również numer zamówienia – prosimy się nim posługiwać przy dalszym kontakcie.
W jak najkrótszym czasie grafik wykona specjalnie dla Ciebie projekt graficzny i prześle go do akceptacji na podany adres e-mailowy. Jeżeli projekt spełni Twoje oczekiwania, odpisz na naszą wiadomość, wpisując w treści „akceptuję”. Jeśli projekt wymaga poprawek, wszelkie uwagi kieruj na adres e-mailowy bezpośrednio do grafika. Korekty będą nanoszone do momentu osiągnięcia pełnej satysfakcji – cały proces nie może trwać jednak dłużej niż 30 dni. Oferta przygotowania projektu nie dotyczy wykonania logotypu, rysunków technicznych, schematów, wektoryzowanych map, ofert handlowych itp.
Koszt wykonania projektu wynosi tylko 40 zł brutto. Oferta wykonania projektu dostępna jest na innej naszej aukcji.
4. Przekazanie materiałów do druku
Po akceptacji projektu następuje proces przygotowania pliku do druku oraz przekazania go do „fizycznej realizacji”.
5. Wysyłka/odbiór osobisty zamówienia oraz płatność
Gotowe zamówienia wysyłane są kurierem DPD codziennie w dni robocze. Możliwość odbioru osobistego następuje w następny dzień roboczy. O tym fakcie zostaniesz poinformowany telefonicznie lub mailowo. W przypadku braku zaksięgowanej kwoty w dniu wysyłki na naszym rachunku bankowym następuje wysyłka towaru w opcji za pobraniem firmą kurierską. Dzięki temu zamówienia nie są wstrzymywane do momentu zaksięgowania środków. Jeżeli nie chcesz ponosić dodatkowych kosztów za pobranie kurierskie (15 zł z VAT) prosimy o wpłatę całej kwoty w momencie zamówienia poprzez opcję Płacę z Allegro. Pozwoli to uniknąć nieporozumień.
Gotowy projekt powinien być przygotowany w skali 1:1. Dla ułatwienia można skorzystać z przygotowanego przez nas szablonu (do pobrania poniżej).
Aby poprawnie wykonać zlecenie, prosimy o zapoznanie się ze specyfikacją dla formatu pliku, jaki przekażesz nam do druku: