Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ulotki A5 100 szt 120g. SUPER JAKOŚĆ SUPER CENA

16-01-2012, 23:26
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Użytkownik gimboooo
numer aukcji: 2032506715
Miejscowość Kowalowa
Kupiono sztuk: 2    Wyświetleń: 127   
Koniec: 16-01-2012 11:52:28

Dodatkowe informacje:
Opis niedostępny...
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


DRUKARNIA
INTERNETOWA
FOLIE 
BANERY 
PLAKATY 
ULOTKI 
WIZYTÓWKI 
POZOSTAŁE 
www.grafintermedia.pl
Zapraszamy do zapoznania się z naszymi pozostałymi produktami w kategoriach powyżej oraz PROMOCJAMI poniżej.

Informacje


Obsługa ALLEGRO

[zasłonięte]@grafintermedia.pl

GSM : 723 [zasłonięte] 504

gg : 34[zasłonięte]158

Pn - Pt    9:00 - 16:00

DOSTAWA
Gabaryt
A      B      C
przesyłka priorytetowa

 8 zł   16 zł    35 zł

przesyłka pobraniowa
12 zł   21 zł   40 zł

przesyłka kurierska
paczka do 2 kg - 30 zł
cięższe przesyłki wedle indywidualnej wyceny




Wysyłka za pobraniem
dla użytkowników od .


Podane ceny są cenami BRUTTO.
Na fakturze widnieją koszty dostawy.


Opis produktu



Ulotki A5
100 szt. jednostronne w cenie
  20 zł
100 szt. obustronne w cenie
   35 zł
Wymiar druku: 148 x 210 mm
Wymiar do przygotowania ze spadami: 148 x 210 mm
Margnies od linii cięcia: 145 x 207 mm wraz ze spadami

Druk: jednostronny pełnokolorowy (CMYK 4+0)
Wydruk posiada biały margines

Nakład: 100 sztuk
Papier: kreda błysk 300g


Termin realizacji : czas druku około 24 godziny.

Gabaryt A

Technika druku:
Wydruk laserowy z projektu przesłanego przez klienta na renomowanych maszynach Konika Minolta do druku cyfrowego z serii Bizhub. Jakość kolorowego wydruku spełnia wysokie standardy wyznaczone przez jej pełnych sukcesów poprzedników Minolta CF 2002 i Konica 8020. Konica Minolta wprowadziła także wiele usprawnień - lepszą kontrolę stabilności obrazu oraz poprawione odwzorowanie tekstów. Wysoka jakość. Odporność na warunki pogodowe.

PROMOCJE




Szablon druku





Jak sprawnie zakończyć transakcje ?













Sprawnie ! Szybko ! TANIO !!!


Jak przygotowujemy projekt?



















1. Plik powinien mieć format: pdf, tif, jpg, eps, cdr (zamieniony na krzywe).
2. Projekt przygotowujemy w skali 1:1.
3. Rozdzielczość powinna wynosić ok 150dpi.
4. Kolory powinny być zamienione na CMYK.
     Kolor czarny powinien mieć składowe (c 50%, M 50%, Y 50%, K 100%).

Gdzie dostarczyć projekt ?


Projekt można wysyłać drogą mailową na adres [zasłonięte]@grafintermedia.pl bądź istnieje możliwość wgrania pliku na nasz serwer FTP ( prosimy jednak wcześniej zwróćić się do nas z taką prośbą, wówczas udostępnimy dane do serwera ).


UWAGA !!! Jeżeli nie posiadasz własnego projektu możesz się zwrócić z zapytaniem o możliwość jego stworzenia. UWAGA !!!

Płatności

Do wyboru mają Państwo następujące formy płatności:


- Płacę z Allegro (polecamy!)
- Płacę z Inteligo
- przelew (przedpłata na konto)
- przesyłka pobraniowa


Po wylicytowaniu przedmiotu aukcji prosimy podać w formularzu opcji dostawy jaką formę płatności Państwo wybieracie. Wszelkie dane potrzebne do przelewu otrzymają Państwo w mailu z Allegro dla Kupujących. Wystawiamy faktury VAT.


Wysyłka 



Przesyłka pocztowa :

- przesyłka priorytetowa

- przesyłka pobraniowa priorytetowa

Przesyłka kurierska UPS

Zalecamy korzystanie z usług firmy kurierskiej UPS, ponieważ paczki docierają szybko i bezpiecznie, a informację o tym, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka można na bieżąco śledzić wpisując numer listu przewozowego na stronie: http://www.ups.com

* niestety od 1.01.2011 nie ma w UPS przesyłek kurierskich pobraniowych

Zakupiony przez Państwa towar wysyłamy za pośrednictwem poczty lub firmy kurierskiej UPS. Wszelkie informacje dotyczące dostępnych opcji wysyłki oraz kosztów transportu podane są w opisie aukcji.

Regulamin

1. Komentarze wystawiamy zawsze jako drudzy i tylko raz w miesiącu.
2. Jeżeli już nam wystawiłeś opinie, bądź cierpliwy - na pewno nie zapomnimy.
3. Zanim wystawisz negatywny komentarz skontaktuj się z nami, a z pewnością dojdziemy do porozumienia.
4. Zlecenia standardowe będą realizowane zgodnie z terminami przypisanymi do poszczególnych produktów.
    Terminy realizacji zleceń niestandardowych – niezawartych w cenniku będą ustalane indywidualnie z klientem.
5. Zamówienie zrealizowane to takie, które zostało wysłane.
6. Termin realizacji każdego zlecenia jest liczony od momentu akceptacji przez drukarnię danych dostarczonych przez klienta.
    W przypadku zamówień nietypowych drukarnia zastrzega sobie możliwość zmiany terminu realizacji.
7. Po zakupie OBOWIĄZKOWO wypełnij "Formularz Opcji Dostawy". Bez tego Twoje zamówienie nie zostanie skierowane do realizacji.
8. Wszelkie zmiany adresu do wysyłki akceptujemy tylko i wyłącznie poprzez "Formularz Opcji Dostawy".
9. Jeśli chcesz otrzymać fakturę VAT podaj nam w "Formularzu Opcji Dostawy" dane potrzebne do jej wystawienia.
10. Na wpłatę czekamy 7 dni kalendarzowych. Następnie wysyłamy przypomnienie, a poźniej występujemy do Allegro o zwrot prowizji.
11. Dokonując u nas zakupów oświadczasz, że akceptujesz regulamin.



Napewno udane zakupy !!!