Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ulotki, 5000 szt., dwustronne, A6, wydruk, projekt

20-05-2012, 10:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 270.60 zł     
Użytkownik ARTKOM_Studio
numer aukcji: 2332380792
Miejscowość częstochowa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 22-05-2012, 14:19
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ARTKOM allegro

Trochę o Nas ...

Jesteśmy nowym studiem graficznym z Częstochowy. Projektowanie i grafika to nasza pasja, którą rozwijamy już od dawna. Nie mamy wieloletniego doświadczenia w pracy zawodowej ale za to posiadamy świeże spojrzenie, mnóstwo oryginalnych pomysłów, nieszablonowe podejście do każdego projektu, a przede wszystkim dużą wiedzę z zakresu projektowania, grafiki i reklamy. Oprócz tego jesteśmy niezwykle kreatywni, do przesady ambitni, nastawieni na ciągłe doskonalenie się, w 100% profesjonalni, do bólu uczciwi i bardzo sympatyczni :) Działamy na legalnym oprogramowaniu i wystawiamy faktury VAT.

Do każdego projektu podchodzimy z pasją, profesjonalizmem i zaangażowaniem. Nie boimy się wyzwań. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i wkładamy całą wiedzę i serce w to co dla niego tworzymy.

Dlaczego niektóre ulotki nie przysparzają firmom Klientów?


Ponieważ nie zostały wykonane przez profesjonalistów, którzy wiedzą w jaki sposób zaprojektować ulotkę aby Klient po "rzuceniu na nią okiem" nie wyrzucił jej od razu do kosza :)
Profesjonalny projekt ulotki to nie tylko złożenie kilku zdjęć i tekstów w jedną całość. To znacznie więcej - przedstawienie Twoich produktów w jak najlepszym świetle. Nikt nie wykona za darmo profesjonalnego projektu graficznego. Zastanów się czy nie warto dopłacić kilkadziesiąt złotych za profesjonalny projekt ulotki niż zapłacić mniej i otrzymać kiepskie materiały reklamowe, które nie przysporzą Twojej firmie Klientów. Dobra ulotka reklamowa to taka, która zdobywa dla Ciebie Klientów. Powinna być więc zaprojektowana nie tylko pod kątem graficznym lecz także marketingowym.

Dobra ulotka powinna:


- być poprawnie zaprojektowana pod względem graficzno-technicznym
(materiały do druku powinny być zaprojektowane według określonych zasad. To, że na monitorze komputera ulotka wygląda ładnie nie znaczy wcale, że tak samo będzie wyglądać po wydrukowaniu. Uważaj zatem na amatorów bo pieniędzy za druk już nie odzyskasz)

- przyciągać uwagę odbiorcy, być oryginalna i unikatowa
(powinna, obok ciekawej grafiki, zawierać chwytliwy nagłówek lub hasło, które sprawi, że odbiorca zainteresuje się tym co reklamujesz)

- wzbudzić zainteresowanie produktem czy usługą
(powinna podkreślać te cechy produktu, które mogłyby zainteresować potencjalnego odbiorcę)

- być wiarygodna
(nie można przesadzić z zachwalaniem tego co reklamujemy, zbyt nierealistyczne podejście do reklamowanego produktu odstraszy Klientów i wzbudzi ich nieufność)

- być napisana konkretnie, jasno i zrozumiale
(nie powinna zawierać długich zdań i zawiłych sformułowań, a raczej być napisana krótko, zwięźle i na temat. Pamiętaj, że w czasach kiedy społeczeństwo wprost zasypywane jest różnego rodzaju ulotkami, ludzie zwykle nie mają czasu ani ochoty czytać długich tekstów reklamowych. Lepiej postawić na intrygujący nagłówek lub hasło zamiast szczegółowo opisywać reklamowany produkt)

- być czytelna
(wiadomo, że wszystko zależy od tego co reklamujemy, ale ogólna zasada brzmi — im mniej tekstu tym lepiej. Przede wszystkim ulotka musi być wyraźna i łatwa do przeczytania. Najlepiej więc umieścić na niej jedynie same "perełki" i odesłać odbiorcę do swojej strony internetowej, na której można zaprezentować swój produkt najbardziej szczegółowo jak tylko się da)

- przedstawiać korzyści jakie niesie dla Klienta reklamowany produkt
(większość z nas biorąc do ręki ulotkę przede wszystkim chce wiedzieć jakie korzyści będą mieli z tego, że skorzystają z danej oferty)

- od razu zachęcić do kupna
(powinna być tak zaprojektowana aby zachęcić odbiorców do skorzystania z Twojej oferty od razu, w momencie kiedy czytają ulotkę. Jest na to wiele sposobów. Jakich? Na pewno podpowiemy jakie będą dla Ciebie najlepsze)

Kilka słów o aukcji ...


Przedmiotem niniejszej aukcji jest profesjonalny projekt oraz wydruk 5000 szt. dwustronnych, kolorowych ulotek formatu A6, drukowanych na papierze kreda błysk 130g.

PROFESJONALNY PROJEKT + WYDRUK 5000 szt. dwustronnych, kolorowych ulotek A6
w cenie

220 zł netto
* wystawiamy faktury VAT.


Niech Twój Klient rzuci okiem na ulotkę i ją zatrzyma,
a nie
zatrzyma się przy koszu żeby wyrzucić ulotkę .


Poniżej przedstawiamy jedną z naszych ostatnich realizacji:



Co otrzymasz:


- profesjonalny projekt ulotki reklamowej (pod względem graficznym, technicznym oraz marketingowym)

- fachową pomoc w doborze zdjęć i redagowaniu tekstów

- wydruk 5000 szt. ulotek w formacie A6 (kreda błysk 130g., zadruk 4+4)

Szanujemy ciebie oraz Twój czas i pieniądze dlatego usługę wykonujemy w możliwie jak najkrótszym czasie i zawsze przed dokonaniem zapłaty przedstawiamy Ci projekt do akceptacji. U nas nie kupujesz kota w worku!


  • Płatności

    • Wpłata na konto bankowe ING Bank Śląski (po akceptacji projektu przez Klienta)

  • Czas realizacji

    • Czas wykonania projektu - od 2 do 4 dni roboczych

  • Wysyłka

    • W formie elektronicznej oraz kurierem