Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. Ukryta przewaga. Sprzedawaj z NLP!
Wydawnictwo: OnePress Czyżby kolejna Twoja prezentacja okazała się nieskuteczna? Czas skończyć gadać i zacząć sprzedawać!
- Sedno NLP
- Zasady procesu kupowania
- Język sprzedawcy, język nabywcy
- Słowa, które działają
- Prowadzenie prezentacji i sprzedaż zespołowa
- Skuteczne słowo pisane
- NLP w telemarketingu
Człowiek ma jeszcze tę wyższość nad maszyną, że umie się sam sprzedać. Stanisław Jerzy Lec
Masz szansę odkryć swoją własną, jednoosobową niszę rynkową. Nie ma potrzeby, byś koncentrował się na szerokiej grupie klientów. Musisz dotrzeć tylko do jednego umysłu. Do jednej pary uszu. Do jednego portfela. Musisz dostać się do świadomości Twojego klienta. A kiedy już się tam znajdziesz, zacznij sprzedawać siebie!
Mimo całego dzisiejszego natłoku informacyjnego, reklam, promocji, nowinek, wiadomości i gadżetów - to, co powinno wstrząsnąć Twoim klientem, to właśnie Twój komunikat. Niech będzie osobisty, elastyczny i kuszący. Niech płynie swobodnie wśród chaosu i szumu informacyjnego, docierając wprost do wybranego odbiorcy. Niech trwale programuje jego zachowanie, a Tobie zapewni sukces w sprzedaży.
Poznaj język umysłu:
- Odkryj mechanizmy przyswajania informacji.
- Kreuj swoją mentalność.
- Naucz się wywierać wpływ na podświadomość innych ludzi.
- Wzbudzaj aktywność umysłu, poprzedzającą zaplanowane zachowanie.
Spis treści: Przedmowa (5)
Rozdział 1. Co to jest NLP? (11)
Rozdział 2. NLP i sprzedaż (21)
Rozdział 3. Konstruowanie procesu sprzedaży (37)
Rozdział 4. Język umysłu (45)
Rozdział 5. Dopasowywanie języka (61)
Rozdział 6. Zwracanie się do odbiorców o zróżnicowanych preferencjach WSK (89)
Rozdział 7. Wykorzystywanie wskazówek wzrokowych (103)
Rozdział 8. Procedury kupowania (119)
Rozdział 9. Odzwierciedlanie niewerbalne (127)
Rozdział 10. Kreowanie działań za pomocą słów (137)
Rozdział 11. Obudowywanie polecenia działania (155)
Rozdział 12. Utrzymywanie przewagi (175)
Rozdział 13. Zastosowanie specjalne: prezentacje i sprzedaż zespołowa (185)
Rozdział 14. Zastosowanie specjalne: pisanie listów i notatek (191)
Rozdział 15. Zastosowanie specjalne: telemarketing (197)
Dodatek (219)
Lista kontrolna technik ukrytej przewagi (220)
Wskaźnik preferencji językowych NLP (LPI) (223)
|