Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UKŁADY WTRYSKOWE BENZYNY. Tom 6 SZYBKA WYSYŁKA

05-06-2014, 9:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 30 zł     
Użytkownik inbooks
numer aukcji: 4215901747
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 05-06-2014 08:50:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem sprzedaży jest obsługa naprawa 

 


 

UKŁADY WTRYSKOWE BENZYNY TOM 6

 

 

 

ISBN: 83[zasłonięte]85243-8

stron 104, format A4, 



W książce opisano budowę, działanie i rozmieszczenie układów wtryskowych: 

- RENAULT to układ stosowany Renault Clio, Renault 19, Renault Laguna; 

- MAGNETI MARELLI S.P.I. to układ stosowany w samochodach Citroën ZX, Citroën BX, Citroën XM, Fiat Cinquecento, Fiat Panda, Fiat Uno, Peugeot 205, Peugeot 309, Peugeot 405, Peugeot 605; 

- GM M.P.I. to układ stosowany w samochodach Alfa Romeo, 145/146, Fiat Punto, Opel Corsa, Opel Astra. 


Dodatkowo podano kody numeryczne występujących w układach usterek, umożliwiające autodiagnostykę układów. 

126 ilustracji, schematy elektryczne 





SPIS TREŚCI: 


WSTĘP 

Mieszanka paliwowo-powietrzna 

Skład spalin 


RENAULT (silniki 1.2, 1.4 oraz 1.8) 

Schemat blokowy 

Elementy składowe układu 

Obwód zasilania w paliwo 

Elektryczna pompa paliwa 

Przekaźnik pompy paliwa 

Filtr paliwa 

Kontrola obwodu zasilania w paliwo 

Zespół przepustnicy 

Regulator ciśnienia paliwa 

Wtryskiwacz 

Elektroniczny obwód regulacji 

Sygnały wejściowe 

Czujnik prędkości obrotowej silnika i położenia wału korbowego 

Czujnik ciśnienia bezwzględnego 

Czujnik położenia przepustnicy 

Czujnik temperatury silnika 

Czujnik temperatury zasysanego powietrza 

Sonda lambda (czujnik tlenu) 

Czujnik spalania stukowego 

Sygnał włączenia urządzenia klimatyzacji 

Napięcie akumulatora 

Sygnał zużycia paliwa 

Sygnał położenia automatycznej skrzyni biegów 

Czujnik prędkości samochodu 

Sterowanie urządzeniami wykonawczymi 

Sygnały wyjściowe 

Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa 

Sterowanie wtryskiem paliwa 

Sterowanie urządzeniem nagrzewającym PTC 

Silniczek krokowy regulacji biegu jałowego 

Elektrozawór odprowadzania oparów paliwa 

Moduł zapłonowy z cewką zapłonową 

Sygnał sterowania sprężarką urządzenia klimatyzacyjnego 

Sygnał obrotomierza 

Sygnał usterek w układzie 

Sygnał dla urządzenia diagnostycznego 

Schematy elektryczne 

Schemat elektryczny połączeń w silnikach 1.2 oraz 1.4 

(mechaniczna skrzynia biegów) 

Schemat elektryczny połączeń w silniku 1.4 (automatyczna skrzynia biegów) 

Schemat elektryczny połączeń w silniku 1.8 (mechaniczna skrzynia biegów) 


MAGNETI MARELLI S.P.I. G5/I.A.S. ORAZ G6/I.A.W 

Schemat blokowy 

Elementy składowe układu 

Obwód zasilania w paliwo 

Elektryczna pompa paliwa 

Przekaźnik pompy paliwa 

Kontrola obwodu zasilania w paliwo 

Wyłącznik bezwładnościowy (jeżeli został zamontowany) 

Filtr paliwa 

Zespół przepustnicy 

Wtryskiwacz 

Regulator ciśnienia paliwa 

Elektroniczny obwód regulacji 

Sygnały wejściowe 

Sygnał włączenia urządzenia klimatyzacji 

Napięcie akumulatora 

Czujnik prędkości obrotowej silnika i położenia wału korbowego 

Czujnik ciśnienia bezwzględnego 

Czujnik temperatury zasysanego powietrza 

Sonda lambda (czujnik tlenu) 

Czujnik położenia przepustnicy 

Czujnik temperatury silnika 

Sterowanie urządzeniami wykonawczymi 

Sygnały wyjściowe 

Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa 

Sterowanie wtryskiem paliwa 

Elektrozawór odprowadzania oparów paliwa 

Zawór regulacji biegu jałowego 

Cewki zapłonowe 

Sygnał dla urządzenia diagnostycznego 

Sygnał obrotomierza 

Sygnał autodiagnostyczny (jeśli został przewidziany) 

Autodiagnostyka 

Procedury autodiagnostyczne 

Kody świecenia lampki kontrolnej (jeżeli zostały przewidziane) 

Schematy elektryczne 

- Schemat elektryczny połączeń układu G5/I.A.S. 

(Peugeot/Citroën - silniki 1.6 oraz 2.0) 

- Schemat elektryczny połączeń układu G6/I.A.W. (Peugeot/Citroën - silniki 1.1 oraz 1.6) 

- Schemat elektryczny połączeń układu G6/I.A.W. (Fiat - silniki 899, 999 oraz 1108) 


GM M.P.I. 

Elementy składowe układu 

Schemat blokowy 

Obwód zasilania w paliwo 

Elektryczna pompa paliwa 

Wyłącznik bezwładnościowy (jedynie samochody Fiat i Alfa Romeo) 

Przekaźnik pompy paliwa 

Filtr paliwa 

Kolektor rozdzielający paliwo Wtryskiwacze 

Regulator ciśnienia paliwa 

Kontrola obwodu zasilania w paliwo 

Elektroniczny obwód regulacji 

Sygnały wejściowe 

Czujnik prędkości obrotowej silnika i położenia wału korbowego 

Czujnik ciśnienia bezwzględnego 

Czujnik położenia przepustnicy 

Czujnik temperatury silnika 

Sonda lambda (czujnik tlenu) 

Czujnik prędkości samochodu 

Sygnał włączenia klimatyzacji 

Czujnik temperatury zasysanego powietrza 

Regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu 

Zawór EGR 

Sterowanie urządzeniami wykonawczymi 

Sygnały wyjściowe 

Sterowanie przekaźnikiem pompy paliwa 

Sterowanie wtryskiem paliwa 

Zawór regulacji biegu jałowego 

Elektrozawór odprowadzania oparów paliwa 

Moduł zapłonowy i cewki wysokiego napięcia 

Lampka diagnostyczna 

Autodiagnostyka 

Procedury autodiagnostyczne (Opel) 

Procedury autodiagnostyczne (Alfa Romeo i Fiat) 

Kasowanie kodów autodiagnostycznych 

Kody numeryczne procedur autodiagnostycznych 

Schematy elektryczne 

Schemat elektryczny połączeń układu GM M.P.I. 

- silniki samochodów Fiat Punto 1.6 

Schemat elektryczny połączeń układu GM M.P.I. 

- silniki samochodów Alfa Romeo 145/146 (1.6 Boxer) 

Schemat elektryczny połączeń układu GM M.P.I. 

- silniki samochodów Opel Astra 1.4, Opel Astra 1.6, Opel Corsa 1.4, Opel Corsa 1.6 (14SE, C14 SE, C16 SE)

 

 

 

 

Możliwa wysyłka " płacę przy odbiorze "


tel. 509 [zasłonięte] 588