Przedmiotem sprzedaży jest obsługa naprawa
UKŁADY WTRYSKOWE BENZYNY TOM 2
wydawnictwo: Wydawnictwo AUTO
ISBN: 83[zasłonięte]85243-3
stron 165, format A4,
W książce opisano budowę, działanie i rozmieszczenie układów wtryskowych:
· LE3 - Jetronic to układ stosowany między innymi w samochodach Fiat Uno Turbo, Opel Kadett 1.8, Opel Omega 1.8, Peugeot 405, Citroën BX 19GTi.
· LH - Jetronic to układ stosowany w samochodach Peugeot 505, Saab 900, Volvo 480/440 Turbo, Volvo 740.
· Digifant to układ stosowany głównie w samochodach Volkswagen Golf GTi 1.8, Volkswagen Jetta GTi 1.8, Volkswagen Polo.
· Motronic to układ w samochodach Alfa Romeo 33, Alfa Romeo 164, Citroën BX 19 16V, Opel Omega 2.0i.
Bardzo pomocne dla diagnostów są tablice przedstawiające usterki i odpowiedzialne za nie elementy oraz podstawowe dane regulacyjne dla poszczególnych samochodów.
136 stron, 155 ilustracji, schematy elektryczne
SPIS TREŚCI:
WSTĘP
Mieszanka paliwowo-powietrzna
Skład spalin
LE3- JETRONIC
Elementy składowe układu
Elektryczna pompa paliwa
Filtr paliwa
Regulator ciśnienia paliwa
Tłumik pulsacji
Zawór powietrza dodatkowego
Czujnik temperatury silnika
Czujnik położenia przepustnicy
Przepływomierz powietrza
Sonda lambda
Wtryskiwacze
Zasada działania układu
Schematy elektryczne i tablice diagnostyczne
Alfa Romeo 33 1.7
Fiat Uno Turbo 1.3 (89)
Lancia Y10 1.3
Lancia Thema 16V
Opel Kadett 1.8 - Opel Omega 1.8
Peugeot 405 GTI SRI 1.9 - Citroën BX 19 GTi
LH-JETRONIC
Elementy składowe układu
Elektryczna pompa paliwa
Filtr paliwa
Regulator ciśnienia paliwa
Regulator wzmacniający biegu jałowego
Czujnik temperatury silnika
Czujnik położenia przepustnicy
Przepływomierz masowy powietrza z „gorącym drutem”
Wtryskiwacze
Schemat elektryczny i tablica diagnostyczna
- Peugeot 505 6V
- Saab 900 Turbo 16V
- Saab 9000i
- Volvo 480/440 Turbo (silnik B 18F/FT0 cyfrowe centralne urządzenie sterujące
- Volvo 480/440 Turbo (silnik B 18F/FT)
- Volvo 740 16V (silnik B 204E)
DIGIFANT
Elementy składowe układu
Elektryczna pompa paliwa
Filtr paliwa
Regulator ciśnienia paliwa
Regulator biegu jałowego
Czujnik temperatury silnika
Czujnik położenia przepustnicy
Wtryskiwacze
Przepływomierz powietrza
Czujnik temperatury powietrza
Czujnik spalania stukowego
Rozdzielacz zapłonu z czujnikiem Halla
Sonda lambda
Przekaźniki sterujące
Zawór powietrza dodatkowego
Zasada działania układu
Obwód zasilania w paliwo
Zasada działania
Nagrzewanie silnika
Kontrolny obwód elektryczny
Zasada działania podczas rozruchu
Zasada działania w normalnych warunkach pracy
Zasada działania przy pełnym obciążeniu
Obwód doprowadzenia powietrza
Zasada działania
Elektroniczny układ zapłonowy VEZ
Schemat blokowy
Schemat elektryczny układu zapłonowego VEZ
Tabela diagnostyczna układu zapłonowego VEZ
Schematy elektryczne i tablice diagnostyczne
- Volkswagen Golf GTi 1.8 - Volkswagen Jetta GTi 1.8
- Volkswagen Polo
MOTRONIC ML4.1
Elementy składowe układu
Elektryczna pompa paliwa
Filtr paliwa
Regulator ciśnienia paliwa
Tłumik pulsacji
Regulator biegu jałowego
Czujnik prędkości obrotowej i położenia wału korbowego
Czujnik temperatury silnika
Czujnik położenia przepustnicy
Przepływomierz powietrza
Czujnik temperatury powietrza
Wtryskiwacze
Przekaźniki sterujące
Urządzenie zmiany fazy zasilania
Sonda lambda
Zasada działania układu
Obwód zasilania w paliwo
Zasada działania
Nagrzewanie silnika
Obwód doprowadzenia powietrza
Zasada działania
Kontrolny obwód elektryczny
Zasada działania podczas rozruchu
Sprawdzanie wzbogacania mieszanki podczas przyspieszania
Odcięcie dopływu paliwa na biegu jalowym
Schematy elektryczne i tablice diagnostyczne
- Alfa Romeo 33 16V
- Alfa Romeo 75 Twin Spark
- Alfa Romeo 164 Twin Spark
- Alfa Romeo 164 3.0
- Citroën BX 19 16V GTi
- Opel Omega 2.0i
- Peugeot 405 MI 16
Możliwa wysyłka " płacę przy odbiorze "
tel. 509 [zasłonięte] 588