OFERTA SKŁADA SIĘ Z 2. PRZEDMIOTÓW:
Układanki tematyczne dla dzieci od trzeciego do szóstego roku życia mogą być wykorzystane zarówno do stymulacji, jak i terapii w sytuacji zakłóceń rozwoju.
Umiejętność dokonywania syntezy obrazów znanych jest zależna przede wszystkim od prawidłowej pracy prawej kory wzrokowej, jednak pomoce zostały przygotowane tak, by pobudzać także aktywność lewej półkuli mózgu. Podejście od symultanicznego (całościowego, globalnego) działania prawej półkuli do sekwencyjnego (relacyjnego, linearnego) przetwarzania lewej półkuli znacznie ułatwi proces kształtowania się lewej kory jako dominującej do przetwarzania języka mówionego i pisanego.
Podczas układania dzieci ćwiczą:
- koncentrację na bodźcach wzrokowych,
- umiejętność dokonania syntezy na podstawie wychwyconych części obrazka (prawa półkula),
- dostrzeganie podobieństw (prawa półkula),
- nazywanie obiektów (prawa półkula),
- umiejętność przeprowadzania analizy (lewa półkula),
- ujmowanie relacji między elementami (lewa półkula),
- dostrzeganie różnic (lewa półkula),
- linearny porządek (lewa półkula).
Wydawnictwo: Centrum Metody Krakowskiej
Autor: Agata Dębicka-Cieszyńska, Jagoda Cieszyńska
PAMIĘĆ – FUNKCJE PRAWO I LEWOPÓŁKULOWE
Ćwiczenia pamięci są ważną częścią wszystkich działań terapeutycznych i logopedycznych. Dzieci z zaburzeniami komunikacji językowej, z deficytami uwagi i koncentracji, zagrożone dysleksją, z zakłóceniami funkcji sekwencyjnych i linearnych powinny codziennie przez 10-15 minut wykonywać zadania pamięciowe. Dorosłe osoby z afazją powinny ćwiczyć pamięć lewo i prawopółkulową kilka razy w ciągu dnia.
wypełnij - formularz płacę
niezależnie od formy płatności
Regulamin aukcji na stronie O MNIE kupujesz-akceptujesz
DANE DO PRZELEWU: P.P.H.U Najbar Mirosław ul.Batorego 24 43-100 Tychy ING BANK ŚLĄSKI 92 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]3990023 [zasłonięte] 247368
TEL 32 [zasłonięte] 93 32 [zasłonięte] 72