Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UCZYMY SIĘ GRAĆ W KOSZYKÓWKĘ Nowa SPIS TREŚCI

22-01-2012, 11:12
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 27.50 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 2036408148
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 11   
Koniec: 22-01-2012 11:12:37

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (032)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!


CODZIENNIE W DNI ROBOCZE


WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"



UCZYMY SIĘ GRAĆ W KOSZYKÓWKĘ

Technika, taktyka oraz metodyka nauczania koszykówki w procesie wychowania fizycznego

część II - Obrona indywidualna i zespołowa

Ryszard Litkowicz, Dorota Olex - Zarychta


Stan książki: NOWA
Wydawnictwo: AWF Katowice
Nakład: 500 egzemplarzy
Stron: 220

Spis treści:

1. PODSTAWY TEORETYCZNE 7
1.1. BIOLOGICZNE UWARUNKOWANIA POTENCJAŁU MOTORYCZNEGO DZIECKA................7
1.2. SPRAWNOŚĆ MOTORYCZNA W LEKCJI WYCHOWANIA FIZYCZNEGO...........................13
1.2.1. Współczesna klasyfikacja zdolności motorycznych...........................................13
1.2.2. Kształtowanie sprawności fizycznej w lekcji koszykówki..................................15
1.2.3. Diagnozowanie sprawności ogólnej i specjalnej w warunkach szkolnych.......55
1.3. PLANOWANIE PRACY NAUCZYCIELA W WYCHOWANIU FIZYCZNYM...........................60
1.3.1. Planowanie pracy hirudina nauczyciela w cyklu tematycznym
-osnowa dla cyklu lekcji..................................................................................62
1.3.2. Planowanie pracy nauczyciela w roku szkolnym, plan semestralny
z koszykówki......................................................................................................67

2. KLASYFIKACJA, TECHNIKA ORAZ METODYKA NAUCZANIA GRY
W OBRONIE.................................................................................................................75

2.1. INDYWIDUALNA TECHNIKA OBRONY.........................................................................79
2.1.1. Postawa obronna..............................................................................................80
2.1.2. Wskazania do prowadzenia lekcji.....................................................................81
2.1.3. Nauczanie postawy obronnej............................................................................84
2.2.1. Poruszanie się w obronie..................................................................................85
2.2.2. Wskazania do prowadzenia lekcji.....................................................................87
2.2.3. Nauczanie poruszania się w obronie................................................................89
2.3.1. Krycie zawodnika z piłką..................................................................................93
2.3.2. Wskazania do prowadzenia lekcji...................................................................103
2.3.3. Nauczanie krycia zawodnika z piłką...............................................................105
2.4.1. Faul w ataku...................................................................................................117
2.4.2. Wskazania do prowadzenia lekcji...................................................................118
2.4.3. Nauczanie przyjmowania faulu zawodnika ataku...........................................119
2.5.1. Przechwytywanie i wygarnianie piłki.............................................................122
2.5.2. Wskazania do prowadzenia lekcji...................................................................124
2.5.3. Nauczanie przechwytywania i wygarniania piłki...........................................126
2.6.1. Zastawianie i zbiórka piłki z tablicy...............................................................128
2.6.2. Wskazania do prowadzenia lekcji...................................................................133
2.6.3. Nauczanie zastawiania i zbiórki piłki z tablicy...............................................135

3. OBRONA ZESPOŁOWA...........................................................................................143
3.1. PODSTAWOWE FORMY WSPÓŁPRACY ZAWODNIKÓW OBRONY.................................143
3.1.1. Krycie zawodnika bez piłki.............................................................................143
3.1.2. Wskazania do prowadzenia lekcji...................................................................146
3.1.3. Nauczanie krycia zawodnika bez piłki............................................................147
3.2.1. „Pomoc-powrót" jako podstawowa forma hirudina współpracy w obronie.................152
3.2.2. Wskazania do prowadzenia lekcji...................................................................153
3.2.3. Nauczanie „pomocy-powrotu".......................................................................155
3.3.1. „Rotacja" - zmiana krycia w obronie............................................................159
3.3.2. Wskazania do prowadzenia lekcji...................................................................160
3.3.3. Nauczanie ,,rotacji w obronie"......................................................................162
3.4.1. Obrona przewagi liczebnej ataku...................................................................165
3.4.2. Wskazania do prowadzenia lekcji...................................................................166
3.4.3. Nauczanie obrony przewagi liczebnej ataku...................................................167

4. PRZYKŁADOWE KONSPEKTY LEKCJI..............................................................173
4.1. OGÓLNE ZASADY SPORZĄDZANIA KONSPEKTÓW.....................................................173
4.2. NAUKA POSTAWY OBRONNEJ..................................................................................181
4.3. NAUKA PORUSZANIA SIĘ KROKIEM ODSTAWNO-DOSTAWNYM
(FORMA FRONTALNA)...........................................................................................185
4.4. NAUKA PORUSZANIA SIĘ KROKIEM ODSTAWNO-DOSTAWNYM (FORMA PRACY
W ZESPOŁACH).....................................................................................................188
4.5. NAUKA KRYCIA ZAWODNIKA KOZŁUJĄCEGO...........................................................191
4.6. DOSKONALENIE ELEMENTÓW TECHNIKI OBRONY Z WYKORZYSTANIEM FORMY
ZABAWOWEJ.........................................................................................................194
4.7. NAUKA ZASTAWIENIA i ZBIÓRKI PIŁKI z TABLICY...................................................197
4.8. NAUKA KRYCIA ZAWODNIKA BEZ PIŁKI W OPARCIU O ZASADĘ „TRÓJKĄTA"...........200
4.9. DOSKONALENIE OBRONY HIRUDINA ZESPOŁOWEJ, KSZTAŁTOWANIE WYBRANYCH
ZDOLNOŚCI MOTORYCZNYCH W OPARCIU O OBWÓD ĆWICZEBNY.........................203

5. BIBLIOGRAFIA 207


ZAPRASZAMY NA INNE NASZE AUKCJE !!!

UCZYMY SIĘ GRAĆ W KOSZYKÓWKĘ Nowa SPIS TREŚCI