Opis: Tematyka (...) drugiego tomu z cyklu Biografia i badanie biografii podporządkowana została głównie możliwościom uczenia się z biografii Innych. Istotę rozumienia inności oraz uczenia się z doświadczeń biograficznych Innych wyjaśniła we Wprowadzeniu niezwykle przejrzyście i precyzyjnie Elżbieta Dubas ? pomysłodawczyni serii oraz projektu badawczego, którego wyniki są w niej przedstawiane (...).Zawarte w niniejszym tomie teksty mają charakter interdyscyplinarny, co uznaję za jego istotną zaletę. Pozwala to bowiem na szersze spojrzenie na problemy badaczy prowadzących badania biograficzne w obrębie pokrewnych pedagogice dyscyplin naukowych oraz spojrzenie na badania biograficzne w obszarze pedagogiki poprzez pryzmat ich doświadczeń. Istotnie poszerza wiedzę pedagogów na temat perspektywy biograficznej w badaniach jakościowych.Recenzowaną publikację oceniam jako bardzo interesującą i wartościową poznawczo, o niewątpliwych walorach edukacyjnych.Z recenzji wydawniczej prof. dr hab. Ewy Skibińskiej
|
|
- Redakcja: Dubas Elżbieta, Świtalski Wojciech
- Języki: polski
- Kod wydawcy: 23368
- Rok wydania: 2011
- Objętość: 232
- Format: 17.0x24.0cm
- Oprawa: Miękka
- Ciężar: 0.39
- ISBN: 978[zasłonięte][zasłonięte]52561
- Miejscowość: Łódź
- Kod paskowy: 978[zasłonięte][zasłonięte]52561
- Wysokość: 13
- PKWiU: 58.11.1
|