Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UCZENIE SIĘ PRZEZ ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Opis

15-11-2014, 14:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 13.65 zł     
Użytkownik hirudina
numer aukcji: 4706599208
Miejscowość Katowice
Wyświetleń: 1   
Koniec: 15-11-2014 14:11:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.30 [kg]
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1999
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

e-mail: [zasłonięte]@hirudina.pl
tel. stacjonarny: (32)[zasłonięte]352-04
tel. komórkowy: 513-[zasłonięte]-833
komunikator: [zasłonięte]40558

Adres sklepu: ul. Księdza Bednorza 14
(pod apteką)
Katowice-Szopienice

Godziny pracy: Pon - Pt: 8.30 – 16.30

Lokalizacja sklepu:


Przelew na konto mBank:
16 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 406776

Wszystkie zamówienia realizowane
są przez Pocztę Polską.

Książki wysyłamy zgodnie z
wyborem opcji:
- po wpłacie na konto
- za pobraniem
Wysyłamy również
za granicę!

Koszty przesyłki są u nas
zawsze zgodne
z aktualnym cennikiem
Poczty Polskiej.

Odbiór osobisty: Po odbiór książek serdecznie zapraszamy do naszej księgarni w Katowicach-Szopienicach
(adres powyżej)


WYSYŁKA DZISIAJ !!!

CODZIENNIE W DNI ROBOCZE

WYSTARCZY DO GODZ. 13.00 wysłać do nas:

1) deklarację odbioru przesyłki "za pobraniem"
lub
2) skan przelewu
albo
3) wpłacić za pośrednictwem "Płacę z Allegro"





UCZENIE SIĘ PRZEZ ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW

W KSZTAŁCENIU PRACOWNIKÓW SOCJALNYCH

Hilary Burgess



POLECAMY RÓWNIEŻ INNE KSIĄŻKI Z SERII:
BIBLIOTEKA PRACOWNIKA SOCJALNEGO




Stan książki: NOWA
Wydawnictwo Naukowe Śląsk
Stron: 148
Okładka: miękka

Z okładki:

Biblioteka Pracownika Socjalnego

Trudno sobie wyobrazić nowoczesne nauczanie ekonomii bez tzw. case’ów (studiów przypadków), jest to sprawdzona metoda dająca wyśmienite rezultaty. Także w kształceniu pracowników socjalnych problemowe podejście doskonale się sprawdza – korzystanie z doświadczeń, współpraca i wymiana poglądów, zintegrowanie teorii i praktyki, szansa stałego rozwoju są gwarancją wysokiego poziomu osiąganego przez korzystające z tej metody osoby. Książka dostarcza czytelnikowi szczegółowej wiedzy o metodzie problemowej – jej elementach, sposobach wdrażania, ocenach. Całość została uzupełniona słowniczkiem terminów oraz przykładowym opracowaniem bloku zajęciowego (problem: metody opracowania planu zaradczego – wzrost przestępczości młodocianych związany ze spożyciem alkoholu na przykładzie małego miasteczka).

Seria powstała pod patronatem Ministerstwa Pracy i Polityki Socjalnej. W zamierzeniu jej twórców jest podstawą kształcenia osób związanych z pracą socjalną (pracowników socjalnych, pedagogów, psychologów, socjologów i in.). Dokonywane zmiany w polityce społecznej i strukturze organizacji pomocy społecznej wymagają dostarczenia wszystkim zainteresowanym odpowiedniej pomocy - zarówno praktycznej, jak i teoretycznej.



Spis treści:



Od tłumacza.11
Wstęp.13
Podziękowanie.15

Rozdział I
Koncepcja, cele i podstawy teoretyczne 17
O co chodzi? Zasady uczenia się.19
Motywacja do zmiany21
Co to jest nauczanie problemowe 22
Integracja i stosowanie zdobytej wiedzy 25
Korzystanie z doświadczenia.,28
Samodzielne uczenie się30
Praca i nauka w zespołach35
Stosunki między nauczycielami a studentami36
Promowanie ustawicznego doskonalenia zawodowego 37
Proces uczenia się.38

Rozdział II
Tworząc EAL41
Źródła finansowania innowacji programowej 42
Zespół programowy42
Ucząc się od innych .43
Pierwsze kroki: pilotaż 43
Przygotowanie kadry .48
Prezentacja EAL: wideo 52
Praca z partnerami .53
Zmiana instytucjonalna .55

Rozdział III
Struktura i ogólny plan kursu.57
Cele uczenia się .57
Uczenie się na praktykach — uczenie się na uniwersytecie.58
Rozkład zajęć .59
Równoważenie sposobów uczenia się . .60
Projektowanie i opracowywanie bloków zajęciowych63
Program bloków zajęciowych66

Rozdział IV
Rekrutacja studentów na kurs EAL69
Kto może skorzystać z nauki metodą EAL? 69
Sposób rekrutacji 71

Rozdział V
Ocena wyników uczenia się .75
Kto ocenia i dlaczego.75
Zasady .77
Teczka prac studenta.79
Dylemat85

Rozdział VI
Uczenie się na praktykach a EAL87
Wytyczne do nauki na praktykach 88
Pomysły na przyszłość90

Rozdział VII
EAL przeciwko dyskryminacji 93
EAL a przeciwdziałanie dyskryminacji 93
Podstawowe zasady kursu.94
Uczenie się o dyskryminacji.95
Dalsze powiązania.98

Rozdział VIII
Facylitacja w grupach zajęciowych .101
Uczenie się w grupie 101
Rola facylitatora w grupowym uczeniu się102
Wskazówki dla facylitatorów .103
Kto może zostać facylitatorem? .104
Zmieniająca się rola facylitatora104
Wymiana osobistych dos'wiadczeń 105
Sprzężenie zwrotne i ocena 106

Rozdział IX
Środki dydaktyczne109
Zasady i pieniądze109
Zakres środków 111

Rozdział X
Ocena, kierunki rozwoju i zastosowania.115
Rewizja programu115
Badanie efektów EAL.116
Kształcenie w pracy socjalnej.118
EAL w praktyce pracy socjalnej 118
Szersze zastosowania zawodowe119

Rozdział XI
Wstępne etapy wdrażania EAL: nieco osobistych refleksji 121
Płynąc pod prąd121
Studenci podejmują inicjatywę .122
Kadra staje na nogi.125
Spójność i integracja w uczeniu się .127
Uwagi końcowe130
Aneks A
Słowniczek terminów.133
Aneks B
Przykład bloku zajęciowego.I35
Instrukcje bloku zajęciowego.135
Cele uczenia się1^6
Zalecane zadania.138
Zadania kontrolne 138
Środki dydaktyczne.139
Uwagi dla facylitatorów.
Bibliografia.141




CHCESZ PRZED ZAKUPEM ZAPOZNAĆ SIĘ Z OFEROWANĄ KSIĄŻKĄ
NAPISZ DO NAS MAILA, A OTRZYMASZ

DARMOWY FRAGMENT!!!

UCZENIE SIĘ PRZEZ ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW Opis



Zobacz nasze pozostałe oferty:

KomentarzePanelealle

panel aukcji




Dodano 2[zasłonięte]013-05 23:59
Prosimy o zabranie głosu w ankiecie NOWY WYGLĄD ALLEGRO, zamieszczonej na CAFE - SUGESTIE ZMIAN. Link:
http://cafe.alle/showthread.php?[zasłonięte]16614-Nowy-wygl%C4%85d-Allegro-trzeci-w%C4%85tek