Tytuł --- UCZENIE SIĘ POD KIERUNKIEM W SZKOLE ŚREDNIEJ
RZECZ O NAUCE UCZENIA SIĘ W SZKOLE ŚREDNIEJ
Z ORYGINAŁU ANGIELSKIEGO P.T. SUPERVISED STUDY IN THE SECONDARY SCHOL PRZEŁOŻYŁA I. M. SZYMANIUKOWA
PRZEDMOWĘ DO WYDANIA POLSKIEGO NAPISAŁ PROF. B. NAWROCZYŃSKI
Autor--- ALFRED LAWRENCE HALL-QUEST
PROF. PSYCH. PEDAG. I ZASAD NAUCZANIA W UNIW. STANU VIRGINIA
Wydawnictwo--- KSIĄŻNICA - ATLASZJEDNOCZONE ZAKŁADY KARTOGR. I WYDAWNICZETOW. NAUCZ. SZKÓŁ ŚR. I WYŻSZ. S. A.LWÓW - WARSZAWA1932
Stron--- 427
Stan techniczny--- DOSTATECZNY
Informacje dodatkowe--- PODNISZCZONA OKŁADKA I GRZBIET, NADERWANIE OKŁADKI, UBYTKI OKŁADKI I GRZBIETU, PRZYKURZENIE, PRZYŻÓŁKNIĘCIE, NIEWIELKIE ZAPISKI OŁÓWKIEM NA OSTATNIEJ KARCIE Treść. Przedmowa do przekładu polskiego prof. B. Nawroczyńskiego . 3 Przedmowa autora............9 Część I. Rozdział I. Uczenie się pod kierunkiem jest potrzebą doby obecnej........... 13 29 III. Różnice indywidualne....... 44 IV. Warunki sprzyjające uczeniu się i przeszkody . 75 V. Organizacja uczenia się pod kierunkiem . . . 106 „ VI. Organizacja uczenia się pod kierunkiem (ciąg dalszy) ........... 139 „ VII. Metody uczenia się.....• . . . 172 VIII. Metody uczenia się (ciąg dalszy) .... 207Część II. IX. Kierowanie uczeniem się języka angielskiego . 233 X. Kierowanie uczeniem się historI 264 „288 XII. Kierowanie uczeniem się matematyki . . • 298 XIII. Jak kierować uczeniem się nauk przyrodniczych 315 XIV. Jak kierować uczeniem się języków .„XV. Kierowanie uczeniem się literatury . XVI. Kierowanie uczeniem się sztuk pięknych i stosowanych 327 355 377 Część III. XVII. Korzyści z uczenia się pod kierunkiem . Dodatek Bibljografja 389 406 418 ZAPRASZAM NA POZOSTAŁE, MOJE AUKCJE, PRZY ZAKUPIE KILKU POZYCJI PROSZĘ O KONTAKT, USTALIMY INDYWIDUALNIE CENĘ WYSYŁKI, WG WAGI KSIĄŻEK.
|