|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
| KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
| 47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439
57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|
________P O C Z T A _______ I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł ____K U R I E R (DPD)____ I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 28,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * |
|
|
|
|
|
| Uczeń i teatr. Realia a poszukiwania możliwości realizacji edukacji teatralnej w szkole - Guzy-Steinke Halina, Wilk Teresa Ilość stron: 194 Oprawa: Miękka Wydanie: 2009 r.OPIS SPIS TREŚCI Wprowadzenie ...............................................................................................9 Rozdział I Kultura w procesie edukacji.....................................................................15 1. Kultura jako czynnik edukacji człowieka.............................................15 2. Teoretyczne założenia pedagogiki kultury i „nowego wychowania" ... 18 3. Koncepcja wychowania estetycznego i edukacji kulturalnej ...............26 Rozdział IIPedagogiczny wymiar edukacji teatralnej...............................................35 1. Edukacja teatralna jako kategoria pedagogiczna..................................35 2. Przeszłość i teraźniejszość edukacji teatralnej oraz jej miejsce we współczesnym systemie edukacyjnym...........................................50 3. Edukacja teatralna w świetle dotychczasowych badań.........................67 4. Edukacja teatralna w mediach..............................................................73 5. Edukacja teatralna w praktyce - wybrane egzemplifikacje..................77 Rozdział III Założenia metodologiczne prezentowanych eksplikacji.........................79 Rozdział IVEdukacja teatralna w szkole w świetle własnych badań empirycznych .............................................................................................92 1. Zainteresowania kulturalne uczniów....................................................92 2. Funkcjonowanie ucznia w obszarze teatru .........................................107 2.1. Wiedza teatralna uczniów.............................................................108 2.2. Wiedza teatralna uczniów w kontekście oddziaływania środowiska rodzinnego i rówieśniczego......................................114 2.3. Aktywność teatralna uczniów......................................................118 2.4. Aktywność teatralna uczniów w kontekście oddziaływania środowiska rodzinnego i rówieśniczego......................................126 3. Funkcjonowanie środowiska szkolnego w zakresie edukacji teatralnej .............................................................................................130 3.1. Rola nauczyciela w zakresie budzenia zainteresowań uczniów teatrem...........................................................................134 3.2. Działalność szkoły w zakresie kształtowania aktywności teatralnej w opinii uczniów..........................................................143 Podsumowanie..........................................................................................149 Bibliografia ...............................................................................................155 Aneks .........................................................................................................163
| |