|
|
e-księgarnia antykwariat PARALALA tel.+48 [zasłonięte]692520 [zasłonięte]@poczta.onet.pl
|
|
|
KATEGORIE - kliknij i wybierz:
|
|
|
47 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]0110002 [zasłonięte] 002439

57 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 609236
tytułem: nick i nr aukcji
|
|
|

 ________P O C Z T A _______
I. PRZEDPŁATA NA KONTO:
*1 książka - priorytet 10,00 zł *2 książki - priorytet 11zł *3 i więcej - priorytet GRATIS !
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze):
* 1 książka - priorytet - 15,50 zł * 2 książki - ekonomiczna - 14,00 zł - priorytet - 17,00 zł *3 książki i więcej - ekonomiczna - 16,00 zł - priorytet - 19,00 zł
____K U R I E R (DPD)____
I. PRZEDPŁATA NA KONTO: *1 - 3 książek - 18 zł *3 - 10 książek - 22 zł *
II. PRZESYŁKA POBRANIOWA (przy odbiorze): * 1- 3 książek 28,00 zł * 3- 10 książek 28,00 zł * |
|
|
|
|
|
|
Uczeń i teatr. Realia a poszukiwania możliwości realizacji edukacji teatralnej w szkole -
Guzy-Steinke Halina, Wilk Teresa
Ilość stron: 194 Oprawa: Miękka Wydanie: 2009 r.
OPIS
SPIS TREŚCI
Wprowadzenie ...............................................................................................9
Rozdział I
Kultura w procesie edukacji.....................................................................15
1. Kultura jako czynnik edukacji człowieka.............................................15
2. Teoretyczne założenia pedagogiki kultury i „nowego wychowania" ... 18
3. Koncepcja wychowania estetycznego i edukacji kulturalnej ...............26
Rozdział
II
Pedagogiczny wymiar edukacji teatralnej...............................................35
1. Edukacja teatralna jako kategoria pedagogiczna..................................35
2. Przeszłość i teraźniejszość edukacji teatralnej oraz jej miejsce
we współczesnym systemie edukacyjnym...........................................50
3. Edukacja teatralna w świetle dotychczasowych badań.........................67
4. Edukacja teatralna w mediach..............................................................73
5. Edukacja teatralna w praktyce - wybrane egzemplifikacje..................77
Rozdział III
Założenia metodologiczne prezentowanych eksplikacji.........................79
Rozdział
IV
Edukacja teatralna w szkole w świetle własnych badań
empirycznych .............................................................................................92
1. Zainteresowania kulturalne uczniów....................................................92
2. Funkcjonowanie ucznia w obszarze teatru .........................................107
2.1. Wiedza teatralna uczniów.............................................................108
2.2. Wiedza teatralna uczniów w kontekście oddziaływania środowiska rodzinnego i rówieśniczego......................................114
2.3. Aktywność teatralna uczniów......................................................118
2.4. Aktywność teatralna uczniów w kontekście oddziaływania środowiska rodzinnego i rówieśniczego......................................126
3. Funkcjonowanie środowiska szkolnego w zakresie edukacji
teatralnej .............................................................................................130
3.1. Rola nauczyciela w zakresie budzenia zainteresowań
uczniów teatrem...........................................................................134
3.2. Działalność szkoły w zakresie kształtowania aktywności teatralnej w opinii uczniów..........................................................143
Podsumowanie..........................................................................................149
Bibliografia ...............................................................................................155
Aneks .........................................................................................................163
|
|