Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Uczciwie Jaguar X-Type 3.0 biała perła prywatnie

25-11-2014, 21:23
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 25 000 zł     
Użytkownik el666
numer aukcji: 4813871924
Miejscowość Bydgoszcz
Wyświetleń: 354   
Koniec: 25-11-2014 20:29:48

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 2003
Przebieg (km): 205000
Pojemność silnika (cm3): 3000
Moc silnika (KM): 231
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rodzaj paliwa: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Liczba drzwi: 4/5
Kolor: Biały
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
Wyposażenie: ABS, Autoalarm, Wspomaganie kierownicy, Centralny zamek, Klimatyzacja, Poduszka powietrzna, Elektryczne szyby, Szyberdach, Skórzana tapicerka, Radio+CD, Parktronic, Tempomat, Alufelgi, Elektryczne lusterka, Immobilizer, Komputer pokładowy, Kontrola trakcji, 4WD, Podgrzewane fotele
Informacje dodatkowe: Bezwypadkowy, Sprowadzony
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jaguar X-Type 3.0 LPG 2003r.

Po 3,5 roku płomiennego romansu nadeszła pora na sprzedaż mojej perły.

Przez cały ten czas była bardzo zadbana, serwisowana regularnie, w Warszawie w specjalizującym się w marce Jaguar serwisie JagCar, w Bydgoszczy w rzetelnym zakładzie. Moja kobieta się poważnie wkurzała, że często i z każdą pierdołą jeżdżę naprawiać - wszystkie niepożądane odgłosy i inne niepokojące objawy były od razu diagnozowane, olej, filtry wymieniane co 15kkm, przegląd przed każdym większym wyjazdem. Z Warszawy mam komplet kart serwisowych, do weryfikacji w JagCar, z Bydgoszczy książka serwisowa, również do zweryfikowania w serwisie.

Specyfikacja:
- X-Type 3.0 2003r, 231KM, skrzynia biegów automatyczna, wersja amerykańska
- kolor biała perła, unikalny, nie widziałem drugiego takiego w Polsce, tapicerka jasna skóra
- instalacja LPG zakładana w renomowanym zakładzie Nowotczyńskiego w Mławie 2,5 roku temu, dostosowana do tego samochodu, osiągi na gazie takie same jak na benzynie, nie wywala błędów, przejście na gaz niezauważalne, regularnie serwisowana, jest książka serwisowa, zbiornik w kole 60l, wlew pod klapką
- komplet opon letnich Continental ContiSportContact 5 225/45R17, kupione nowe w zeszłym roku; komplet opon zimowych Michelin Alpin A4 225/45R17, kupione nowe w 2011 roku; w chwili zakupu oba komplety były to najlepsze opony na rynku według ADAC
- okno dachowe
- ogrzewane fotele
- klimatyzacja sprawna, szczelna, regularnie odgrzybiana
- wycieraczki z czujnikiem deszczu
- czujnik zmierzchu steruje lusterkami fotochromatycznymi i światłami mijania
- nie ma nawigacji
- rzeczywisty przebieg 205000km

Przez okres posiadania samochodu poza standardowym utrzymaniem zrobiłem między innymi:
- komplet nowych amortyzatorów Bilstein B4
- komplet tulei poliuretanowych zawieszenia z Olkusza
- nacinane tarcze hamulcowe ATE z przodu rozwiązują problem X-Type'a z działaniem pedału hamulca (długo nic a potem ostre hamowanie)
- komplet żarówek Osram NightBreaker Plus
- zestaw świateł do jazdy dziennej/przeciwmgłowych Osram LEDriving FOG: http://www.osram.com/osram_com/products/lamps/vehicle-and-bicycle-lighting/cars/led-exterior-lighting/ledriving-fog/index.jsp

- nowa chłodnica
- po awarii chłodnicy poszła uszczelka pod głowicą, rok temu wymienione obie, splanowane głowice, wszystkie uszczelniacze, zaworki przejawiające oznaki użycia i co tam jeszcze w silniku było
- regeneracja tylnego mostu
- profesjonalna regeneracja felg - oryginalne Jaguar Cayman 17 cali
- polerka reflektorów

Nie jest to typowa igiełka z Allegro, nicniestukanicniepuka w stanie kolekcjonerskim, a później okazuje się, że to żywy trup, z którego cieknie z każdego możliwego miejsca, a szpachli jest więcej niż na dzisiejszych celebrytkach. Samochód nie jest w żaden sposób picowany, na co dzień jest normalnie eksploatowany, w każdym momencie wygląda praktycznie tak jak na zdjęciach (ewentualnie troszkę przybrudzony). Więc co jest obecnie z samochodem nie tak:
- samochód jest sprowadzony z USA po lekkim dzwonie, draśnięty prawy przód, na życzenie mogę wykopać zdjęcia od poprzedniego właściciela (jak w każdym ogłoszeniu bezwypadkowy znaczy, że nikt nie zginął albo właściciel udaje że nie wie - tutaj jest czarno na białym)
- w związku z tym po 4,5 roku zaczęła na masce wypełzać korozja, jest purchelek obok kota i 2 miejsca na krawędziach maski
- wgniotka na prawym błotniku, prawdopodobnie ktoś zahaczył wózkiem pod sklepem
- standardowo w X-Type podcieka rdza spod tylnej listwy ozdobnej, tylna klapa lakierowana przeze mnie z tego powodu 2 lata temu, niestety nie rozwiązało to wówczas problemu
- hałasuje jakieś łożysko w układzie napędowym, hałas tylko pod obciążeniem, jakby z tyłu, ok 55 i ok 95km/h jest najgłośniej, ale już do 40, przy 70 czy 110 jest niemal bezgłośnie
- przy większych prędkościach (>110) odczuwalne są lekkie wibracje, koła wyważone, prawdopodobnie któryś przegub, niestety niewyczuwalne na razie na podnośniku
- nie działa górna połowa ogrzewania tylnej szyby, przerwane są druciki
- nie działa zamknięcie obiegu powietrza
- zamknięcie szyberdachu z pozycji uchylonej do góry nie działa za pierwszym razem, szyberdach wraca do pozycji otwartej, dopiero po chwili daje się domknąć, prawdopodobnie jest jakiś czujnik do wymiany
Poza wymienionymi usterkami nie ma żadnych wycieków, silnik pracuje równo, skrzynia zmienia biegi płynnie i bez szarpania, nic nie kopci, nie ma błędów, zawieszenie w idealnym stanie, felgi proste, opony bez bąbli, wszystkie komponenty działają bez zarzutu.

Przez 3,5 roku zrobiłem tym samochodem ponad 90000km, zjeździłem kawał Europy (Litwa, Czechy, Niemcy), Polskę wzdłuż i wszerz. Zawiódł mnie tylko raz, kiedy poszła chłodnica, poza tym regularnie dowoził mnie na miejsce. Nie liczę tutaj jednego razu, kiedy mechanikowi zdarzył się błąd i nie dokręcił sworznia wahacza i przez to wracałem na lawecie.

Do samochodu dołączam bańkę 4l oleju Mobil 5W30 (kupiłem na dolewki zanim się dowiedziałem, że mam wlewany olej Millersa i nie powinno się mieszać), komplet nowych wycieraczek Bosch AeroTwin, torbę do bagażnika, czytnik OBD2 na USB, oczywiście trójkąt, gaśnicę, apteczkę, kamizelkę odblaskową. Samochód ma przegląd (przechodzi bez najmniejszego problemu), OC, AC i assistance ważne do lipca 2015.

Przy oględzinach mam do dyspozycji skaner OBD2 i program Torque, możemy podjechać na stację kontroli na koszt zainteresowanego. Aby zapewnić o swojej uczciwości gwarantuję po ustaleniu telefonicznym zgodnie z kilometrówką (80gr/km) zwrot kosztów dojazdu jeżeli okaże się, że opis jest znacząco rozbieżny z rzeczywistością w sprawach stanu technicznego (kosmetyka nie wchodzi w rachubę). Samochód można oglądać w Bydgoszczy niemal każdego dnia, w weekendy w różnych częściach kraju, w zależności dokąd akurat jadę, najczęściej w okolicach Łodzi, możemy umówić się, jeżeli będzie komuś wygodniej.

Tak samochód startuje po całonocnym postoju, temperatura ok 5*C:

https://www.youtube.com/watch?v=ai9IazDQ2sQ

Na samochód wystawiam fakturę VAT, kupujący jest zwolniony z PCC. Samochód jest moją własnością, nie reprezentuję żadnego komisu. Cena oczywiście do negocjacji, ale nie na zasadzie - to ile spuścisz? Jak będzie powód to może być i lepsza cena, po to opisuję tak dokładnie, żeby nie było niedomówień i żeby było wiadomo czemu akurat taka kwota.

Zapraszam do zadawania pytań przez formularz lub pod numerem 510[zasłonięte]007 (jeżeli nie odbiorę to można nagrać się na pocztę - oddzwonię).