|
1. Wszystkie ceny są cenami brutto.
2. Na każdy zakupiony towar wystawiamy paragon, lub na życzenie fakturę VAT.
3. Za zakupiony towar zapłacić można przelewem, bądź przy odbiorze.
|
|
Pełną naszą ofertę znajdziesz na stronach:
www.nowela.pl
|
|
Firma Nowela powstała we wrześniu 1991 roku. Mamy wyłączność na dystrybucję w Polsce wydawnictw: Dictionnaires Le Robert. Jesteśmy również wyłącznym importerem wielu innych materiałów pomocniczych do nauki języka francuskiego. Współpracujemy z takimi wydawnictwami jak: FRANCJA - Cle International, Hatier/Didier, Larousse, Nathan, Hachette, Le Robert, Duculot HISZPANIA - Edinumen, Edelsa, SGEL, Espasa, Santillana, Gredos, SM, VOX, Difusion WŁOCHY - EdiLingua, Bonacci Editore, Zanichelli, Edizioni Guerra, Garzanti
|
|
Uczę się hiszpańskiego śpiewająco 2 + CD Audio
|
|
|
Wydawnictwo: Assimil NOWELA Rok: 2007 Wydanie: 1 Liczba stron: 39 ISBN:[zasłonięte]978-83876-29-4
|
Każdy z nas wie, iż wczesne nauczanie języka obcego jest najlepszą gwarancją dobrej jego znajomości. Dzięki tej książeczce i dołączonym do niej płytom CD audio, Wasze dziecko może rozpocząć naukę języka hiszpańskiego w przyjemny i efektywny sposób. Przez piosenki i szereg urozmaiconych ćwiczeń, które im towarzyszą, będzie mogło lepiej przygotować się do nauki języka. Aby ułatwić dziecku poznawanie nowego języka, każdy z tematów podzielony został na dwie części:
1. Piosenka śpiewana przez dzieci i tłumaczenie najważniejszych słów.
2. Wersja instrumentalna - aby dziecko mogło samo zaśpiewać do muzyki i zabawy, ćwiczenia audio-aktywne.
Dzięki specyficznemu przygotowaniu każdej z sekwencji płyty CD audio, dziecko może w każdym momencie wrócić do poprzedniego fragmentu piosenki lub posłuchać następnego. Ta książeczka, przeznaczona dla dzieci powyżej siódmego roku życia, jest wspaniałym uzupełnieniem nauczania w szkole, a także znakomitym przygotowaniem do dalszej nauki języka na kolejnych etapach kształcenia. Wszystkie piosenki to nagrania oryginalne, napisane specjalnie dla dzieci w tym wieku, poruszające tematy, które są im znane i bliskie.
|
|
|