MENU SAT-TV::
- dekodery
- anteny
- przewody
- DOŁADOWANIA EXPRES
- moduły CAM
- splittery
- akcesoria
- ...wiele innych
- sprzedaż detaliczna oraz hurtowa
KONTAKT
sklep stacjonarny:
eSAT_com_pl
ul. Skowronków 12
41-705 Ruda Śląska
32 [zasłonięte] 78
48[zasłonięte]933
[zasłonięte]@gmail.com
Konta bankowe:
mBANK: 94 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 638877
pkoBP: 50 1020 [zasłonięte] 5[zasłonięte]5581159 [zasłonięte] 418092
Odbiór osobisty w sklepie:
Pn. - pt. : 12.00-18.00
Sobota: 10.00-13.00
Przed odbiorem osobistym proszę o wcześniejszy kontakt tel. lub mailowy
Możliwość odbioru w inne godziny po uzgodnieniu tel.
WYSYŁKA:
Przesyłki kurierskie realizowane są codziennie w granicach godziny 15tej.
Przesyłki pocztowe realizowane są codziennie ok. godz. 17-18.
Zamówienia z opcją wysyłki kurierskiej złożone do ok. godz. 13-14 danego dnia są wysyłane w tym samym dniu. (zamówienia opłacone lub za pobraniem)
Zamówienia z opcją wysyłki pocztą lub paczkomatem złożone do ok. godz. 15-16 są wysyłane w tym samym dniu. (zamówienia opłacone lub za pobraniem)
Dzięki sprawnemu procesowi wysyłek - większość naszych paczek dociera do Klienta w czasie nawet do 24h.
Wysyłka zagraniczna - zgodnie z cennikiem Poczty Polskiej. Wysyłka zagraniczna kurierem DPD towarów o wadze do 30kg - 100pln.
PROPONOWANE MARKI:
REGULAMIN:
- wszystkie oferowane przez nas towary są nowe, jeśli jest inaczej - to jest to wyraźnie zaznaczone w opisie aukcji
- prezentowane ceny są cenami brutto
- kupujący może odstąpić od Umowy Kupna-Sprzedaży w ciągu 10 dni bez podania przyczyny, towar nie może mieć śladów użytkowania, pudełko musi być nienaruszone, zwracając towar należy przesłać formularz zwrotu towaru wraz z dowodem zakupu
- komentarze wystawiamy zawsze jako drudzy (komentarze zbiorczo wystawiamy raz w miesiącu)
- w przypadku usterki sprzętu, który posiada kartę gwarancyjną producenta - kupujący wysyła towar do naprawy do serwisu producenta, ewentualnie do nas - ale to wydłuża czas reklamacji
- w przypadku gdy towar sprzedawany nie ma odrębnej karty gwarancyjnej, a jedynie paragon lub FV - towar należy zwrócić do nas ( wyjątek sprzęt firmy Technisat, można zarejestrować sprzęt na stronie producenta i na tej podstawie ma się gwarancję)
- na czas rozpatrywania reklamacji przez producenta nie mamy wpływu
- w przypadku zwrotu towaru, zwracana jest wartość towaru bez kosztów przesyłki
- w przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o info na [zasłonięte]@gmail.com