Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UCHWYT NA GŁOŚNIK CENTRALNY B-TECH BT15 15KG CZARN

30-03-2015, 14:44
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 120 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 120 zł     
Użytkownik RTV_ELEKTA_SAT
numer aukcji: 5040483720
Miejscowość Żywiec
Zostało sztuk: 11    Licytowało: 1    Wyświetleń: 67   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 0.50 [kg]
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

AUTORYZOWANY DYSTRYBUTOR KODA TAGA JBL HARMAN/KARDON POLECA

 

UCHWYT GŁOŚNIKOWY NA KOLUMNĘ CENTRALNĄ  MONTOWANĄ NA ŚCIANIE FIRMY B-TECH BT-15

 

CZARNY

Uchwyty oraz stojaki głośnikowe B-Tech charakteryzują się wysoką funkcjonalnością, jakością użytych materiałów - zachowując przy tym prostotę montażu. Dbałość o szczegóły designu zaspokoją najbardziej wybrednych estetów.

 

SPECYFIKACJA:
Bardzo solidne precyzyjnie wykonane
Uchwyt pod głośnik centralny
Przeznaczony także do sprzętu Hi-Fi, Audio, DVD
Metalowa konstrukcja Regulowana długość półki: min 180mm, max 290mm
Przyklejane gumowe nóżki, chroniące przed przenoszeniem drgań ze sprzętu na uchwyt
Udźwig 15 kg

 

ZESTAW ZAWIERA:
Kompletny uchwyt BT15 składający się z 2 elementów
Kołki
Wkręty
Instrukcje montażu

ZASADY AUKCJI:

-NA ŻYCZENIE FAKTURA VAT LUB PARAGON .

-SPRZĘT JEST FABRYCZNIE NOWY I OBJĘTY GWARANCJĄ PRODUCENTA.

 

KLIKNIJ NA INNE MOJE AUKCJE





















© PanelReklamowy


 

 

 

 

Nr konta:
F.H. ELEKTA DARIUSZ NEJMAN
ul. DWORCOWA 13
34-300 ŻYWIEC
331[zasłonięte]104826[zasłonięte]28855[zasłonięte]001


adres e-mail: [zasłonięte]@onet.eu

tel. 33[zasłonięte]861 13

 

ODBIÓR OSOBISTY W ŻYWCU W GODZINACH:

Pon.-Pt. 9:00 - 17:00

Sobota 9:00 - 13:00


WYSYŁKI REALIZUJEMY ZA POMOCĄ FIRMY KURIERSKIEJ K-EX / POCZTEX



ORAZ POCZTY POLSKIEJ

 

 

-Odbierając towar prosimy o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.


-Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić kurierowi, spisać w jego obecności protokół reklamacji.


-Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności pracownika firmy spedycyjnej "Protokołu Reklamacji".



Dodano 2[zasłonięte]014-11 20:05
Przesyłki In Post kurier odbiera od nas 2x w tygodniu.