Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

UBRANIA MONSTER 3 SUKIENKI + 4 PARY BUTÓW

01-09-2014, 14:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 10.99 zł     
Użytkownik monika1229
numer aukcji: 4538443875
Miejscowość Góra Kalwaria
Wyświetleń: 8   
Koniec: 01-09-2014 14:17:39

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Płeć: Dziewczynki
Wiek dziecka: 3 lata +
Certyfikaty i opinie: CE
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

31

[zasłonięte]@buziaczek.pl

 


 

działamy od poniedziałku do piątku od 9:00 do 16:00

dane do płatności otrzymacie Państwo od allegro zaraz po zakupie artykułu

jeśli jest adres wysyłki inny niż w allegro, proszę o wiadomość

Nie odwołuję aukcji, komentarze wystawiam zaraz po otrzymaniu od kupującego

 




Przedmiotem aukcji są

UBRANIA MONSTER


TRZY SUKIENKI

CZTERY PARY BUTÓW

DOBRE DLA KAŻDEJ LALKI TYPU BARBIE


Zabawka przeznaczona dla dzieci powyżej 3 lat.




BARDZO FAJNY NA PREZENT, UPOMINEK



POLECAM

 




 

 

Dokładamy wszelkich starań aby klienci byli zadowoleni z naszej obsługi, dlatego w kwestiach nieuregulowanych przez Allegro pracujemy według zasad przytoczonych poniżej:

PRZY ZAKUPIE WIĘKSZEJ ILOŚCI TOWARU PROSZĘ O KONTAKT W CELU USTALENIA KOSZTÓW WYSYŁKI


Procedurę realizacji zamówienia uruchamiamy po stwierdzeniu wpływu na konto równowartości złożonego zamówienia wraz z kwotą dostawy. Na przelewie w polu tytułem prosimy podać nick z Allegro i numer aukcji.
W przypadku wyboru płatności przelewem oraz przez Płace z Allegro towar wysyłany jest po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie bankowy, zazwyczaj trwa to około od jednego do dwóch dni roboczych.


§ 4 Niezgodność towaru z umową i procedura reklamacyjna


W celu rozpoczęcia procedury reklamacyjnej z tytułu niezgodności towaru z umową należy zgłosić pisemne reklamację , (listem, lub pocztą elektroniczną na zawierające imię i nazwisko Klienta lub osoby zgłaszającej, jej adres do korespondencji, numer dokumentu zakupu, datę zakupu, nazwę towaru oraz możliwie szczegółowy opis problemu i żądania. Listowne reklamacje należy składać na adres korespondencyjny.
W momencie zgłoszenia reklamacji Klient, może zostać poproszony o uzupełnienie dokumentacji, niezbędnej do rozpatrzenia reklamacji m. in. dokumentacji zdjęciowej lub o przesłanie reklamowanego towaru . W razie konieczności przesłania towaru do Sklepu powinien on zostać należycie opakowany w sposób gwarantujący odpowiednią ochronę podczas transportu do Sklepu.
W terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. W przypadku uznania reklamacji w terminie 14 dni od dnia podjęcia decyzji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru.

W przypadku uznania reklamacji za nieuzasadnioną Sprzedawca przedstawi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji oraz niezwłocznie odeśle reklamowany towar.

§ 5 Prawo do odstąpienia od umowy i zwroty

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 10 dni kalendarzowych począwszy od dnia odbioru towaru.

Klient w związku z odstąpieniem od umowy zobowiązany jest do zwrócenia towary w stanie niezmienionym powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport
Zwrot towarów powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni.
5. Koszt odesłania przesyłki pokrywa kupujący, sprzedający natychmiast przelewa na wskazane konto wartość zakupionego towaru.

Nie sfinalizowanie transakcji i rezygnacja z zakupu

1. Każdy zakup po przez „Kup Teraz” wiąże się z opłatą jaką musi ponieś sprzedający na rzecz portalu allegro,
jest to tzw. prowizja.
2. Po zakupie przedmiotu każdy klient ma prawo zrezygnować, nie mniej jednak musi w tej sprawie napisać maila z taką informacją
3. W przypadku rezygnacji, z woli klienta, nasz pracownik występuje do portalu allegro o zwrot pobranej prowizji za nie zrealizowaną transakcje.
4. Portal allegro poprosi kupującego o przesyłanie wyjaśnienia i jeśli zerwanie transakcji nastąpiło z woli kupującego portal allegro zwróci prowizję sprzedającemu a kupujący otrzyma ostrzeżenie lub ewentualnie zostanie poproszony o zwrot prowizji na konto allegro.