Witam,
Mam do sprzedania auto rajdowe przygotowane do zabawy w ekstremalnym terenie. Samochód został zbudowany od podstaw tak by każdy element był we właściwym miejscu.
Auto posiada między innymi :
6 cylindrowy silnik mercedesa W126 3.0 BENZYNA na wielopunktowym wtrysku moc ok 188 koni i moment obrotowy 260 Nm przy 4400 obrotów. Sterowanie silnikiem zostało maksymalnie okrojone i odbywa się bez udziału komputera (wszystko sterowane jest mechanicznie).
Skrzynie uaza zastosowaną ze względu na jej wytrzymałość oraz krótkie przełożenie.
Most przedni UAZ z blokadą typu TORSEN, i hamulcami tarczowymi na tarczy Vitara, zacisku PEUGEOT 605 i serwie mercedes (bardzo skuteczne hamowanie).
Most tylny UAZ oryginał
Zawieszenie resor piórowy (oryginalna wysokość) + amortyzatory utwardzane (prostota przede wszystkim) całe zawieszenie jak i poduszki budy na POLIURETANACH
Klatka według załącznika J zrobiona z zimno-giętych rur bezszwowych.
Przelotowy układ wydechowy wyprowadzony nad dach samochodu (nie ma strat mocy przy brodzeniu). Dźwięk jest niesamowity!
Układ chłodzenia o zwiększonej pojemności z chłodnicą przeniesioną na tył samochodu dodatkowo wspomaganą wentylatorem ( dla bezpieczeństwa przewody chłodnicze puszczone pod podłogą ).
Buda Uaza została skrócona i podcięta w celu zminimalizowania masy do około 1500 kg (jednak z daleka auto wygląda jak uaz)
Progi pod podnośnik typu Highlift Zamontowane do ramy za pomocą obejm (za wyjątkiem mocowań silnika rama nigdy i nigdzie nie była spawana ani naprawiana)
Zderzak z przodu mocowany do ramy z dodatkowymi wspornikami jest możliwość zamontowania na nim rolek do wyciągarki mechanicznej do której auto jest przystosowane ( ze względu na szykowanie auta pod klasę wyczyn bez wyciągarek nie były one montowane)
Z tyłu znajduje się płyta pod wyciągarkę elektryczną ( przydaje się na treningach )
Poza oczywiście pełnym oświetleniem drogowym ( jest nawet podświetlenie tablicy) auto wyposażone jest w dodatkowe oświetlenie kabiny do oraz halogeny robocze tył i boki.
Koła są to robione na zamówienie felgi 15 o dużym odsadzeniu przystosowane pod nawet najszersze koła oraz 4 w bardzo dobrym stanie opony FEDIMA 2 31 cali z bieżnikiem na rancie.
I wiele wiele innych
Spisanie wszystkich zastosowanych podzespołów, rozwiązań i modyfikacji było by trudne więc w razie pytań proszę o kontakt pod numerem: 662[zasłonięte] 240 chętnie opowiem o aucie więcej. Nie odpowiadam na mail i sms.
UWAGA!
Auto obecnie jest wyrejestrowane!
jazda testowa możliwa dopiero po pokazaniu zaliczki
Klientom mówiącym "daje 5 tys i biorę od razu" dziękuje
Nie wykluczam jakiejś ciekawej zamiany na zasadach allegro
Dla zdecydowanego kupującego dokładam do auta sporo części zamiennych o wartości ok 2500 tys zł