Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

U-BOOT 1936-45 (Typ VIIA, B, C i typu VIIC/41)

23-06-2015, 17:15
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 103 zł     
Użytkownik MOTOHELP
numer aukcji: 5448601659
Miejscowość Pionki
Wyświetleń: 6   
Koniec: 23-06-2015 17:13:23

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

DANE FIRMY

KONRAD PŁACHTA - MOTOHELP
UL.BOHATERÓW STUDZIANEK 13/5
26-670 PIONKI

NIP: 812[zasłonięte]140-63
REGON: 140[zasłonięte]672

mBank - BRE Bank SA
53 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 468462

NA SKRÓTY

Tuż po zalicytowaniu aukcji napisz do nas e-mail zawierający następujące informacje:
- wybór sposobu płatności
(przedpłata albo przesyłka pobraniowa)
- dane adresowe
(na które mamy wysłać przesyłkę)
- wybór dokumentu sprzedaży
(paragon albo faktura VAT)

Potwierdzenie zakupu zawierające powyższe informacje pozwoli przyśpieszyć realizację Państwa zamówienia oraz pozytywnie wpłynie na czas dostawy.

KONTAKT

Jeśli po lekturze niniejszej strony nadal masz jakieś pytania bądź wątpliwości - polecamy formularz kontaktowy...

U-BOOT 1936-45 (Typ VIIA, B, C i typu VIIC/41) - informator Haynes

Obraz główny U-BOOT 1936-45 (Typ VIIA, B, C i typu VIIC/41) - informator Haynes
Producent:Haynes
ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]73340
Liczba stron w książce:160
Rodzaj okładki/oprawy:twarda
Format (rozmiary):270 x 210mm
Rok wydania:2014
Język:angielski

OPIS PRODUKTU

U-BOOT 1936-45 (Typ VIIA, B, C i typu VIIC/41) - informator Haynes
W książce napisane w j. angielskim możemy dowiedzieć się o projektowaniu, budowie i eksploatacji łodzi podwodnej U-BOOT
Łodzie U-Boot, które pływały po wodach na całym świecie w latach drugiej wojny światowej, były postrachem alianckich konwojów i spędzały sen z powiek Churchilla

Największym problemem U-boot-a typu VIIb był zbyt duży promień skrętu w zanurzeniu. Poprawiono budowę poprzez dodanie drugiej płetwy steru iumieszczenie do za śrubami. Na miejsce zwolnione w kadłubie sztywnym przeniesiono rufową wyrzutnię torpedową, a w jej miejscu w kadłubie lekkim można było przechowywać dodatkowe 2 torpedy. Zwiększono zasięg (dwa zbiorniki bunkrowe) oraz prędkość maksymalną (sprężarka). Dzięki zwiększeniu zbiorników balastowych okręty tego typu mogły zanurzyć się na głębokość 20 m już w 30 sekund....


Spis treści
Podziękowania
Wprowadzenie
Historia U-boot-a
- "Onkel Karl - Wielki admirał Karl Donitz
- Das Schnorchel
U-boot podczas wojny
- U-47 i "The Bull of Scapa Flow"
- U-boot u wybrzeży Atlantyku
- Pracownicy wykwalifikowani i przymusowi zakładów produkujących U-boot
- Operacja Deadlight
Budowa U-boot typu VII
- Typ VII class U-boot specyfikacja techniczna
- Typ VII class - różnice
- Typ VII class U-boots - sekcje zewnętrzne i wewnętrzne
Uzbrojenie U-boot
- torpedy i miny
Załoga U-boot
- Pomieszczenia i warunki dla załogi
- Wiele hałasu o spłuczkę
- Czas na posiłek
- Boże narodzenie podczas patrolu
U-boot typu VII w akcji
- Niespodziewany atak
- Przygotowanie do zanurzenia
- Procedury zanurzenia
- Achtung wolfsrudel
- Asy z głębin
Bibliografia
Index

Opisy książek oraz zdjęcia okładek będące elementami szaty graficznej niniejszej strony zostały utworzone na bazie materiałów wykorzystywanych za zgodą oraz dzięki uprzejmości Wydawnictw z którymi współpracujemy.
Użyte na stronie nazwy handlowe oraz logotypy służą wyłącznie identyfikacji grupy produktów i są znakami prawnie zastrzeżonymi

Copyright © MOTOHELP - All Rights Reserved.